Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 8 januari 2016, 07:11   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Daders Keulen waren “vooral Syrische asielzoekers uit op seksueel amusement”

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Keulense politieagenten hebben aan de Duitse krant ‘Die Welt’ verteld dat het niet Noord-Afrikaanse, maar vooral Syrische vluchtelingen waren die op oudejaarsnacht vrouwen hebben aangerand. “De daders waren uit op seksueel amusement, niet op bezittingen ontvreemden”, klinkt het. Uit een intern politierapport bleek al dat agenten zelf werden bekogeld en vreesden dat er doden zouden vallen.
Veel Politici zijn er tegen gekant om die types terug te sturen naar land van herkomst maar in dit geval lijkt mij 'nood wet te breken'.

Dus wat men uit die landen naar de EU stuurde dat zijn allemaal 'beroepspoeppers' of zie ik dat verkeerd?

Moeten wij 'onze' vrouwtjes ook maar eens gaan inpakken binnenkort

Nee, laten we ze wat lesjes geven over onze leefwereld. Die liggen nu ver plat van het lachen denk ik.

Geloofwaardig die lesjes? No way!
Oud 8 januari 2016, 07:15   #2
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard Haatbaarden verkrachten massaal Europese vrouwen tijdens jaarwisseling

Neen.

Het was ongezien terrorisme op nooit eerder geziene schaal (zowat gans west europa simultaan op 1 januari 2016/dec 2015).

Spoedig dringt dat nog wel in, wanneer U de overheid in actie ziet schieten.

Ik hoop dat het oud Europees bloed nu paal en perk stelt.

En dat heeft niets met rechts noch links te maken.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2016 om 07:18.
zonbron is offline  
Oud 8 januari 2016, 08:23   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Neen.

Het was ongezien terrorisme op nooit eerder geziene schaal (zowat gans west europa simultaan op 1 januari 2016/dec 2015).

Spoedig dringt dat nog wel in, wanneer U de overheid in actie ziet schieten.

Ik hoop dat het oud Europees bloed nu paal en perk stelt.

En dat heeft niets met rechts noch links te maken.
Het was inderdaad terrorisme.

De overheid in actie zien schieten dat lijkt mij dan weer ver gezocht. Jaren geleden had men al in actie moeten ondernomen hebben, hadden we daar misschien allemaal niet met gezeten.

Maar, we blijven uitnodigen en de hand uitsteken.
Oud 9 januari 2016, 00:53   #4
Stultitiae
Provinciaal Statenlid

Stultitiae's schermafbeelding

Standaard

Dit filmpje kan niet genoeg verspreid worden!

Benieuwd wanneer Noord-Afrikanen massaal bij het UNHRC klacht gaan indienen wegens discriminatie nu blijkt dat er anderen bij betrokken waren.
"Merkwaardig" dat zij zo snel als daders genoemd werden. Was dat omdat ze er in Keulen voor bekend staan of omdat ze toch al gediscrimineerd worden en dit er wel bij kan?
Stultitiae is offline  
Oud 9 januari 2016, 08:36   #5
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Dit filmpje kan niet genoeg verspreid worden!

Benieuwd wanneer Noord-Afrikanen massaal bij het UNHRC klacht gaan indienen wegens discriminatie nu blijkt dat er anderen bij betrokken waren.
"Merkwaardig" dat zij zo snel als daders genoemd werden. Was dat omdat ze er in Keulen voor bekend staan of omdat ze toch al gediscrimineerd worden en dit er wel bij kan?
Syriers e.d zijn inderdaad geen N.Afrikanen, Algerijnen, Tunesiers enz die er ook bij betrokken waren wel. Het is daarom goed dat de politie hier in Belgie nu opdracht heeft gekregen om bij elke pv de afkomst van de dader te vermelden (allochtoon of autochtoon) zelfs al heeft ie een Belgisch paspoort, iets wat onder PS bewind niet mogelijk was zodat ze met die cijfers in de hand kunnen aantonen dat arme allochtonen niet crimineler zijn dan arme autochtonen ....

In Cairo waar westerse journalistes op het Tahir plein dezelfde horror dienden te ondergaan als wat men nu plots in vele Europese steden opmerkt die toevallig een paar maand voordien massaal, hoofdzakelijk mannen, uit die landen hadden binnengelaten zijn uiteraard hoofdzakelijk te wijten aan dievenbendes en niet vanwege een andere kijk op westerse 'ongelovige' vrouwen. (sarcasm)
Oud 9 januari 2016, 12:20   #6
Kaal
Minister-President

Standaard

Toch even rechtzetten : het waren hoofdzakelijk asielzoekers, ja, maar de meeste verdachten blijken Marrokanen en Algerijnen te zijn (er waren ook enkele echte Syriërs). Nu die Marrokanen en Algerijnen waren effectief ook asielzoekers.

Er is dus een bijkomend probleem : het is duidelijk dat velen het asielrecht misbruiken om in Europa binnen te komen zonder een duidelijk project. Een beetje in de aard van "ik zal mijn kans wagen en dan zien we wel. Eten en onderdak krijg ik gratis, en ook een beetje zakgeld, dus wat heb ik te verliezen ? "
Kaal is offline  
Oud 9 januari 2016, 12:20   #7
Kaal
Minister-President

Standaard

dubbel.

Laatst gewijzigd door Kaal : 9 januari 2016 om 12:20.
Kaal is offline  
Oud 9 januari 2016, 12:40   #8
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Toch even rechtzetten : het waren hoofdzakelijk asielzoekers, ja, maar de meeste verdachten blijken Marrokanen en Algerijnen te zijn (er waren ook enkele echte Syriërs). Nu die Marrokanen en Algerijnen waren effectief ook asielzoekers.

Er is dus een bijkomend probleem : het is duidelijk dat velen het asielrecht misbruiken om in Europa binnen te komen zonder een duidelijk project. Een beetje in de aard van "ik zal mijn kans wagen en dan zien we wel. Eten en onderdak krijg ik gratis, en ook een beetje zakgeld, dus wat heb ik te verliezen ? "
Asielzoekers zouden nooit toegang mogen krijgen tot de sociale zekerheid, nergens in Europa.
Hypochonder is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be