![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Dus wat men uit die landen naar de EU stuurde dat zijn allemaal 'beroepspoeppers' of zie ik dat verkeerd? Moeten wij 'onze' vrouwtjes ook maar eens gaan inpakken binnenkort ![]() Nee, laten we ze wat lesjes geven over onze leefwereld. Die liggen nu ver plat van het lachen denk ik. Geloofwaardig die lesjes? No way!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Het was ongezien terrorisme op nooit eerder geziene schaal (zowat gans west europa simultaan op 1 januari 2016/dec 2015). Spoedig dringt dat nog wel in, wanneer U de overheid in actie ziet schieten. Ik hoop dat het oud Europees bloed nu paal en perk stelt. En dat heeft niets met rechts noch links te maken. Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2016 om 07:18. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid in actie zien schieten dat lijkt mij dan weer ver gezocht. Jaren geleden had men al in actie moeten ondernomen hebben, hadden we daar misschien allemaal niet met gezeten. Maar, we blijven uitnodigen en de hand uitsteken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dit filmpje kan niet genoeg verspreid worden!
Benieuwd wanneer Noord-Afrikanen massaal bij het UNHRC klacht gaan indienen wegens discriminatie nu blijkt dat er anderen bij betrokken waren. "Merkwaardig" dat zij zo snel als daders genoemd werden. Was dat omdat ze er in Keulen voor bekend staan of omdat ze toch al gediscrimineerd worden en dit er wel bij kan? |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Cairo waar westerse journalistes op het Tahir plein dezelfde horror dienden te ondergaan als wat men nu plots in vele Europese steden opmerkt die toevallig een paar maand voordien massaal, hoofdzakelijk mannen, uit die landen hadden binnengelaten zijn uiteraard hoofdzakelijk te wijten aan dievenbendes en niet vanwege een andere kijk op westerse 'ongelovige' vrouwen. (sarcasm)
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Toch even rechtzetten : het waren hoofdzakelijk asielzoekers, ja, maar de meeste verdachten blijken Marrokanen en Algerijnen te zijn (er waren ook enkele echte Syriërs). Nu die Marrokanen en Algerijnen waren effectief ook asielzoekers.
Er is dus een bijkomend probleem : het is duidelijk dat velen het asielrecht misbruiken om in Europa binnen te komen zonder een duidelijk project. Een beetje in de aard van "ik zal mijn kans wagen en dan zien we wel. Eten en onderdak krijg ik gratis, en ook een beetje zakgeld, dus wat heb ik te verliezen ? " |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() dubbel.
Laatst gewijzigd door Kaal : 9 januari 2016 om 12:20. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|