![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zolang de bestaande politieke klasse het licht van de zon blijft ontkennen, zie ik dit gebeuren, maar ik vrees ervoor. Ik hoop het, maar ik denk dat 70 jaar vredestijd de westerse bevolking reeds verslagen heeft. Of we moeten opeens met z'n allen ontwaken uit onze vredige winterslaap. Er is cultuur die al decennia in oorlog is met Europa, het is enkel even stil geweest, maar ondertussen heeft deze cultuur de oorlog heimelijk voortgezet (volgens het plan van het moslimbroederschap). Samengevat, ik hoop het, en als het gebeurd zal ik zeker meestrijden, maar ik denk dat de nieuw verlichte West Europeaan er beter aan doet om te immigreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zal alleszins in Vlaanderen niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Of zo een opstand met witte balonnen ....kaarsjes en een optreden van de Romeo's en K3 ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 januari 2016 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de maand mei niemendal opstand geen tijd en vooral geen goesting integendeel
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 januari 2016 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut.....haal uw biervlag al maar boven zeg dat Fred het gezegd heeft ![]() Tous Ensemble ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 januari 2016 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() nrc is goed bezig
Vandermeersch heeft het licht gezien ? http://www.nrc.nl/handelsblad/2015/0...liteit-1531436 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang het zijn eigen dochter niet is komt de Jos niet uit zijne zetel. ![]() Sorry maar dat is de realiteit. En met zo'n mentaliteit dan denk ik heimelijk : ik hoop dat ze die van de Jos ook eens flink pakken en dan ga ik eens flink lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De boodschap ook begrepen? of alleen het dt-foutje opgemerkt?
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van enige solidariteit kunnen we de Vlaming niet meer verdenken .... ![]() Maar misschien is Jos al wat slimmer geworden met de tijd....Jos denkt terecht wat baat het..hier zijn de daders slachtoffers en de slachtoffers daders Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 januari 2016 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Arnold Karskens mooi weer voorspelt in de meimaand?
Laatst gewijzigd door dalibor : 8 januari 2016 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen emigreren en immigreren is al even lastig. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door dalibor : 8 januari 2016 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw "plezantste nonkel op een communie-feest"-humor mag je achterwege laten in ernstige draden. Ik heb uw gespam trouwens gerapporteerd.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 januari 2016 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook ideaal moment en ideale plek voor een "aanslagje". Het zou me sterk verwonderen als die terroristen niks zouden "proberen" tijdens dat EK, dat trouwens in Frankrijk plaatsvindt, hun geliefkoosde plek.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 januari 2016 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote geldgewin zal zich niet laten opzijzetten. Maar ik sluit zeker niet uit dat een enkele enkeling wel ergens zal proberen iets uit te spoken.....maar ik denk niet dat die de tijd zal hebben om zijn jas open te maken ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 januari 2016 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |