![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds Keulen is het hek precies van de dam. Ook in ons land is het weer prijs, twee zogezegd uit Syrië afkomstige tieners bepotelen vier vrouwen op een trein:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...in-trein.dhtml Waar zal dit eindigen? Ik verwacht alvast dat er hier wekelijks verschillende meldingen zullen gemaakt worden van dergelijke en ergere baldadigheden en misdaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat zo'n bepotelaar de kop van één van zijn slachtoffers zal inslaan dan dat zijn eigen hoofd wordt ingeslagen door iemand van hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Jonge vluchtelingen randen drie meisjes aan in trein
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...in-trein.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een ander paar mouwen, dat bedekken we wel met de mantel der vergeving en barmhartigheid. Die jongens hebben dan ook traumatiche ervaringen gehad in hun thuisland en op hun vlucht naar hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij worden financieel kapot gemaakt als we zo ene zouden raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben van mening dat als het gaat om verkrachting en dat het ook bewezen is (op heterdaad betrapt, getuigen) dat bepaalde lieden (lees: asielzoekers en ander soort inwijkelingen die de boel overhoop komen zetten in de EU) zij die de wildverkrachtingen uitgevoerd hebben men als strafmaat de chemische castratie moet invoeren of zelfs gewoon castratie (en ze deze tekst nog meegeven: vanaf nu gaat ge plassen als een vrouw, veel succ6) en ze daarna terug huiswaarts sturen.
Of is dat kort door de bocht. ![]() Maar geen mens die zich wat van de slachtoffers (onze meisjes/vrouwen in dit geval) aantrekt, dat waren we al gewoon in ons land dacht ik, niks nieuws onder de zon dus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Islam verkrachtingen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 15 januari 2016 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() we mogen niet bang zijn.
wees es wat gezelliger aub...
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke positieve zaken zijn er te vinden ivm dat soort onmensen?
Dat ze elkaar weer hebben doen ontploffen en er X-aantal meteen naar allah (= gewoon onder de grond) werden gestopt? Nu en dan is er een specimen die iets positief doet in een zee van lastposten, en dat moet dan uitgesmeerd worden in de media. De rest weggestopt telkens ze de kans ertoe zien. We zouden kunnen een negatief beeld krijgen van de toestromende verrijkers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een pamper aan vallen onze vrouwen en meisjes lastig, bepotelen, randen aan. . . worden vrij gelaten. Belg scheld politie uit voor Smurfen = risceerd 6 mnd cel. wie word nu gediscrimineerd ? ? ? voer lijfstraffen terug in : handtastelijkheid = kap hand af zoals in Saoedië Arabië verkrachting =kastreren t zal rap gedaan zijn dat is hun sterkte hier, ze mogen alles doen. het word toch verzwegen en als het uitkomt word de schuld van hun cultuur gegeven. Als zij naar hier komen passen zij zich aan en niet andersom. Altijd hetzelfde met die gasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() het fenomeen dat zich voordoet met aanrandingen, verkrachtingen
heeft zelfs een naam in de Islam : Al-Taharrush. volgens de Islam is het hun recht om dit te doen. Daarvoor hebben er met vlaggetjes de eerste vluchtelingen ontvangen aan de stations als helden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() den dag dat ik er zo een paar daarmee bezig zie, sla ik heel vrolijk minstens één van hen met veel plezier de schedel in ! ![]() ![]() dank je Vette Vis, ik werd er al een pak beter gezind door! Laatst gewijzigd door Anna List : 15 januari 2016 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |