![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam schept graag op over haar doelwitten. Vooraleer toe te slaan worden de doelwitten gefilmd, zo ook het Centraal Station van Antwerpen. Het wordt gefilmd als doelwit. Het staat op de lijst van de islam. BRON
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 3 maart 2017 om 02:15. |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ik zag laatst mannen met baarden in jurken filmen in de middenstatie. Ik heb zeer vriendelijk gedag geknikt want ik wil niet voor racist aanzien worden.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 144 vzw’s worden op dit ogenblik verdacht van banden met de terreur.
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn we nu nog altijd bezig met die islam? Pure afleiding en een oninteressante religie op de koop toe.
#5 |
Banneling
|
![]() We moeten daar respect voor opbrengen. Want enkele miljoenen in dit land volgen dat religie en dat moeten we respecteren.
Die aanslag heeft niets met de islam te maken. Ik stel voor, bij de volgende aanslag: massaal op straat komen en juichen. Dat is de normaal anno 2017. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oulala het station van A'pen????? Tell me it ain't true......!! Ik kom daar namelijk wel eens (goede frieten + tegenwoordig bratwurst & hamburger stand). Alsook een toer door de Starbucks... Nee maar, als daar ooit een aanslag gebeurt sta ik paf, iets zegt me dat ze waarschijnlijk ook de metro/tram viseren. Nee maar, en ik was bijna als goed over m'n schrik heen (begon de tram eindelijk weer zonder vrees te nemen). Niet dus.........
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Er rijden al veel treinen niet meer en het zijn expresbussen geworden.
Of dit met de bedreiging te maken heeft of een omleiding is mij vreemd. Opletten Bembem, ze gaan Antwerpen aanvallen. De radicale moskee mocht dat jaar en dag prediken, natuurlijk dat er dan aanslagen volgen. En wij Vlamingen mogen ze niet aangeven of we zijn racist. Ik ken zo enkele radicalisten, maar wat baat het die mensen aan te geven? Dan zeggen ze: wij weten dat. Weten ze dan niet dat die aanslagen gaan plegen en voorbereidingen maken ons aan te vallen waar ze maar kunnen? |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doch zijn ze niet draconisch genoeg. De radiale moskee blijft open, de radicale imams blijven rondreizen doorheen Europa. Dus wij zijn zeer zeker doelwit. Wij hebben ONLEGITIEM meegedaan aan een oorlog en de wetten van Geneve geschonden. Onze staat collaboreerde met de jihad en heeft ze later de rug toegekeerd. Ge wilt niet beseffen van welke magnitude deze boemerang gaat zijn. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze blijven tot vervelens maar lieden uitnodigen in ons land/de EU in het algemeen die we liever kwijt dan rijk zijn. Ach nee, ik ben verkeerd, die gingen voor onze pensioenen zorgen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het centraal station toch niet? Daar lopen mensen rond he.
Dat ze eens ballen kweken en de wetstraat opblazen en de onschuldigen met rust laten ja. |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vorige maand zat ik in de wachtzaal bij de dokter in Borgerhout. Tegenover mij zat een koppel, zij in nijab (ik kon enkel haar ogen en een halve neus zien) en hij zware baard en gekleed in een kaftan (djellaba?). Onwillekeurig vroeg ik me af wat die mensen nog nodig hebben, wat of wie hen zal inspireren om alsnog mijn keel over te snijden op Youtube? Enfin, ik maak me wellicht zorgen om niks. Inbeelding dus. Zou het?
#15 |
Banneling
|
![]() Erg he? Borgerhout is gewoon kei erg om te wonen.
Stadshuis? Vol met tjoekken die aanschuiven. Ziekenkas? Vol met tjoekken die aanschuiven. Dokter? Vol met tjoekken die aanschuiven Enzovoort. Ge zijt overal een minderheid waar ge komt in Borgerhout. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we ze meer rechten en privileges geven. Als we tonen hoe graag we hen zien, dan zullen zij ons ook wel graag zien. Want zo werkt dat bij moslims. /Sarcasm |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet racistisch noch islamofobisch om te stellen dat al de recente terreuraanslagen werden uitgevoerd door moslims (een HANDVOL moslims dus) waaruit je mag besluiten dat niét alle moslims terroristen zijn. Maar ja, je hebt er maar een handvol van nodig om ervoor te zorgen dat de Belgen het unaniem in hun broek dan van de schrik. Dat is ook het enige doel van terreur: zorgen voor een permanente sfeer van angst en onzekerheid. In Israël is dat nochtans dagelijkse kost. Kijk daar maar eens hoe ze omgaan met terroristen.
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 4 maart 2017 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie tip! Maar het is wel onze schuld hoor, die jongens kregen geen behoorlijk onderwijs, geen baan via quota, hun dames zitten maar op die uitkering omdat ze niet kunnen werken met hoofddoek op ( iedereen weet dat je daarmee geboren wordt met die hoofddoek) ze mogen geen alternatieve zelfstandige activiteit als drugdealer, tja..dan raak je gefrustreerd en ga je opblazen, toch?
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als 7% zoveel overlast kan veroorzaken, waarom dan nog meer in huis halen en moslims niet assimileren naar Westerse waarden? Niet alle moslims zijn terroristen, maar ik woon in multicul wijken en quasi ALLE moslims waren opgetogen na de aanlag in Maalbeek en Zaventem. Mijn vriendin is heel progressief en merkte dat ook op. |
|
![]() |