Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 3 maart 2017, 02:13   #1
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard De islam wil het Centraal Station van Antwerpen

De islam schept graag op over haar doelwitten. Vooraleer toe te slaan worden de doelwitten gefilmd, zo ook het Centraal Station van Antwerpen. Het wordt gefilmd als doelwit. Het staat op de lijst van de islam. BRON

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 3 maart 2017 om 02:15.
Nr.10 is offline  
Oud 3 maart 2017, 05:55   #2
strijkijzer
Gouverneur

Standaard

Ik zag laatst mannen met baarden in jurken filmen in de middenstatie. Ik heb zeer vriendelijk gedag geknikt want ik wil niet voor racist aanzien worden.
strijkijzer is offline  
Oud 4 maart 2017, 00:32   #3
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

144 vzw’s worden op dit ogenblik verdacht van banden met de terreur.
Oud 4 maart 2017, 01:27   #4
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Zijn we nu nog altijd bezig met die islam? Pure afleiding en een oninteressante religie op de koop toe.
Oud 4 maart 2017, 07:01   #5
Peche
Banneling

Standaard

We moeten daar respect voor opbrengen. Want enkele miljoenen in dit land volgen dat religie en dat moeten we respecteren.
Die aanslag heeft niets met de islam te maken.

Ik stel voor, bij de volgende aanslag: massaal op straat komen en juichen.
Dat is de normaal anno 2017.
Peche is offline  
Oud 4 maart 2017, 07:28   #6
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Oulala het station van A'pen????? Tell me it ain't true......!! Ik kom daar namelijk wel eens (goede frieten + tegenwoordig bratwurst & hamburger stand). Alsook een toer door de Starbucks... Nee maar, als daar ooit een aanslag gebeurt sta ik paf, iets zegt me dat ze waarschijnlijk ook de metro/tram viseren. Nee maar, en ik was bijna als goed over m'n schrik heen (begon de tram eindelijk weer zonder vrees te nemen). Niet dus.........
bembem is offline  
Oud 4 maart 2017, 07:31   #7
Peche
Banneling

Standaard

Er rijden al veel treinen niet meer en het zijn expresbussen geworden.
Of dit met de bedreiging te maken heeft of een omleiding is mij vreemd.

Opletten Bembem, ze gaan Antwerpen aanvallen.
De radicale moskee mocht dat jaar en dag prediken, natuurlijk dat er dan aanslagen volgen.

En wij Vlamingen mogen ze niet aangeven of we zijn racist. Ik ken zo enkele radicalisten, maar wat baat het die mensen aan te geven?
Dan zeggen ze: wij weten dat.
Weten ze dan niet dat die aanslagen gaan plegen en voorbereidingen maken ons aan te vallen waar ze maar kunnen?
Peche is offline  
Oud 4 maart 2017, 07:45   #8
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Er rijden al veel treinen niet meer en het zijn expresbussen geworden.
Of dit met de bedreiging te maken heeft of een omleiding is mij vreemd.

Opletten Bembem, ze gaan Antwerpen aanvallen.
De radicale moskee mocht dat jaar en dag prediken, natuurlijk dat er dan aanslagen volgen.

En wij Vlamingen mogen ze niet aangeven of we zijn racist. Ik ken zo enkele radicalisten, maar wat baat het die mensen aan te geven?
Dan zeggen ze: wij weten dat.
Weten ze dan niet dat die aanslagen gaan plegen en voorbereidingen maken ons aan te vallen waar ze maar kunnen?
Het is me wat, ik word hier echt niet goed van. Madou was nog ver van m'n bed vermits ik al enige tijd uit Brussel weg was maar nu komt het wel echt dichtbij. Iets zegt me dat ze la capitale met rust zullen laten en zich concentreren op andere doelwitten. Of wie weet is het loos alarm en willen ze gewoon bang maken - met Brussel toch nog als doelwit en wie weet een of ander gat ergens in Bachtende Kuppe ofzo. Pffff zeg, zo weet men niet meer waar kruipen.
bembem is offline  
Oud 4 maart 2017, 07:54   #9
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het is me wat, ik word hier echt niet goed van. Madou was nog ver van m'n bed vermits ik al enige tijd uit Brussel weg was maar nu komt het wel echt dichtbij. Iets zegt me dat ze la capitale met rust zullen laten en zich concentreren op andere doelwitten. Of wie weet is het loos alarm en willen ze gewoon bang maken - met Brussel toch nog als doelwit en wie weet een of ander gat ergens in Bachtende Kuppe ofzo. Pffff zeg, zo weet men niet meer waar kruipen.
Neem de draconische maatregelen weg en ons land krioelt van aanslagen.
Doch zijn ze niet draconisch genoeg. De radiale moskee blijft open, de radicale imams blijven rondreizen doorheen Europa.

Dus wij zijn zeer zeker doelwit. Wij hebben ONLEGITIEM meegedaan aan een oorlog en de wetten van Geneve geschonden. Onze staat collaboreerde met de jihad en heeft ze later de rug toegekeerd. Ge wilt niet beseffen van welke magnitude deze boemerang gaat zijn.
Peche is offline  
Oud 4 maart 2017, 08:20   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De islam schept graag op over haar doelwitten. Vooraleer toe te slaan worden de doelwitten gefilmd, zo ook het Centraal Station van Antwerpen. Het wordt gefilmd als doelwit. Het staat op de lijst van de islam. BRON
Van mij mogen ze het platgooien, misschien gaat dat bepaalde Politici eens wakker schudden (<-twijfelachtige zaak) dat dit allemaal te ver is gegaan en zwaar de spuigaten begint uit te lopen.

Maar ze blijven tot vervelens maar lieden uitnodigen in ons land/de EU in het algemeen die we liever kwijt dan rijk zijn.

Ach nee, ik ben verkeerd, die gingen voor onze pensioenen zorgen (door Sarcasmus)
Oud 4 maart 2017, 08:37   #11
Peche
Banneling

Standaard

Het centraal station toch niet? Daar lopen mensen rond he.

Dat ze eens ballen kweken en de wetstraat opblazen en de onschuldigen met rust laten ja.
Peche is offline  
Oud 4 maart 2017, 08:42   #12
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het centraal station toch niet? Daar lopen mensen rond he.

Dat ze eens ballen kweken en de wetstraat opblazen en de onschuldigen met rust laten ja.
Die zit
bembem is offline  
Oud 4 maart 2017, 08:58   #13
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Die zit
Als ze het centraal station aanvallen is dat de maand daarna weer opgebouwd.
Maar blaast eens heel de wetstraat op met 60% van de politiek aanwezig, 60% van de problemen zijn daarmee opgelost.
Peche is offline  
Oud 4 maart 2017, 09:39   #14
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Vorige maand zat ik in de wachtzaal bij de dokter in Borgerhout. Tegenover mij zat een koppel, zij in nijab (ik kon enkel haar ogen en een halve neus zien) en hij zware baard en gekleed in een kaftan (djellaba?). Onwillekeurig vroeg ik me af wat die mensen nog nodig hebben, wat of wie hen zal inspireren om alsnog mijn keel over te snijden op Youtube? Enfin, ik maak me wellicht zorgen om niks. Inbeelding dus. Zou het?
Oud 4 maart 2017, 09:51   #15
Peche
Banneling

Standaard

Erg he? Borgerhout is gewoon kei erg om te wonen.
Stadshuis? Vol met tjoekken die aanschuiven.
Ziekenkas? Vol met tjoekken die aanschuiven.
Dokter? Vol met tjoekken die aanschuiven
Enzovoort. Ge zijt overal een minderheid waar ge komt in Borgerhout.
Peche is offline  
Oud 4 maart 2017, 09:52   #16
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Ze worden bij IS stilaan wanhopig als ze het centraal station van A'pen willen. Kunnen ze niks doen met de Bosuil?
Dadeemelee is offline  
Oud 4 maart 2017, 09:52   #17
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Onwillekeurig vroeg ik me af wat die mensen nog nodig hebben, wat of wie hen zal inspireren om alsnog mijn keel over te snijden op Youtube?

Misschien moeten we ze meer rechten en privileges geven.
Als we tonen hoe graag we hen zien, dan zullen zij ons ook wel graag zien.
Want zo werkt dat bij moslims.

/Sarcasm
Thuleander is offline  
Oud 4 maart 2017, 09:58   #18
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We moeten daar respect voor opbrengen. Want enkele miljoenen in dit land volgen dat religie en dat moeten we respecteren.
'Miljoenen'? Dat cijfer is wel wat overdreven. Algemeen wordt aangenomen dat 5 tot 7 procent van de bevolking moslims zijn. Hooguit 770.000 moslims dus, waarvan 98% soennieten zijn. Dat is dezelfde islamitische strekking als bv. de Palestijnen en de Saoedi's én... van diegenen die de aanslagen pleegden in Parijs en Brussel.

Het is niet racistisch noch islamofobisch om te stellen dat al de recente terreuraanslagen werden uitgevoerd door moslims (een HANDVOL moslims dus) waaruit je mag besluiten dat niét alle moslims terroristen zijn.

Maar ja, je hebt er maar een handvol van nodig om ervoor te zorgen dat de Belgen het unaniem in hun broek dan van de schrik. Dat is ook het enige doel van terreur: zorgen voor een permanente sfeer van angst en onzekerheid.

In Israël is dat nochtans dagelijkse kost. Kijk daar maar eens hoe ze omgaan met terroristen.

Laatst gewijzigd door thePiano : 4 maart 2017 om 09:59.
thePiano is offline  
Oud 4 maart 2017, 09:59   #19
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ze worden bij IS stilaan wanhopig als ze het centraal station van A'pen willen. Kunnen ze niks doen met de Bosuil?
Goeie tip! Maar het is wel onze schuld hoor, die jongens kregen geen behoorlijk onderwijs, geen baan via quota, hun dames zitten maar op die uitkering omdat ze niet kunnen werken met hoofddoek op ( iedereen weet dat je daarmee geboren wordt met die hoofddoek) ze mogen geen alternatieve zelfstandige activiteit als drugdealer, tja..dan raak je gefrustreerd en ga je opblazen, toch?
alice is offline  
Oud 4 maart 2017, 10:02   #20
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
'Miljoenen'? Dat cijfer is wel wat overdreven. Algemeen wordt aangenomen dat 5 tot 7 procent van de bevolking moslims zijn. Hooguit 770.000 moslims dus, waarvan 98% soennieten zijn. Dat is dezelfde islamitische strekking als bv. de Palestijnen en de Saoedi's én... van diegenen die de aanslagen pleegden in Parijs en Brussel.

Het is niet racistisch noch islamofobisch om te stellen dat al de recente terreuraanslagen werden uitgevoerd door moslims (een HANDVOL moslims dus) waaruit je mag besluiten dat niét alle moslims terroristen zijn.

Maar ja, je hebt er maar een handvol van nodig om ervoor te zorgen dat de Belgen het unaniem in hun broek dan van de schrik. Dat is ook het enige doel van terreur: zorgen voor een permanente sfeer van angst en onzekerheid.

In Israël is dat nochtans dagelijkse kost. Kijk daar maar eens hoe ze omgaan met terroristen.
98% Soennieten? De IS zijn soennieten, alle reden te meer om deze bedreiging serieus te nemen.
Als 7% zoveel overlast kan veroorzaken, waarom dan nog meer in huis halen en moslims niet assimileren naar Westerse waarden?

Niet alle moslims zijn terroristen, maar ik woon in multicul wijken en quasi ALLE moslims waren opgetogen na de aanlag in Maalbeek en Zaventem.
Mijn vriendin is heel progressief en merkte dat ook op.
Peche is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be