Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 januari 2016, 19:10   #1
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.593
Talking Audi E-tron wordt in Vorst gebouwd

Audi E-tron quattro, een SUV met 95 kWh-accupack gaat in Brussel-Vorst gebouwd worden. De Audi A1 verhuist naar Spanje.

Die Audi E-tron zou vanaf 2018-2019 de concurrentie moeten aangaan van de Tesla X (90 kWh) die nu al verkocht wordt.

Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160120_02079236

‘BELGIË IS OPNIEUW SEXY’

‘We staan voor heel grote uitdagingen’

De Audifabriek in Vorst mag de eerste elektrische SUV van Audi bouwen. De politieke- en de bedrijfswereld klinkt quasi unisono positief, maar topman Patrick Danau weet dat er ‘heel grote uitdagingen’ te wachten staan.

Audi Brussels zal vanaf 2018 een honderd procent elektrische SUV bouwen. Dat bevestigt de Duitse autobouwer na een bericht in de krant De Tijd. De fabriek zal ook de batterijen produceren voor de elektrische wagens. Audi Brussels wordt bijgevolg 'een sleutelfabriek voor elektrische mobiliteit' in de Volkswagengroep, aldus Audi in een mededeling.

De auto die in Vorst gemaakt zal worden, is de eerste volledig elektrische SUV van Audi. De wagen draagt momenteel de naam 'E-tron Quattro', en wordt nu al gezien als rechtstreekse concurrent van de Tesla 'Model X'. Een eerste demonstratie van de nieuwe vierwieler gaf Audi, dochter van autoconcern Volkswagen, eerder deze maand tijdens de technologiebeurs CES in Las Vegas.

Het model heeft drie elektromotoren met een totaal vermogen tot 370 kW, goed voor een sprint van 0 naar 100 km per uur in 4,6 seconden. De accu met een capaciteit van 95 kWh zorgt voor een rijbereik van meer dan 500 km. Het technische studiemodel blikt vooruit op een toekomstig seriemodel van het merk, dat in 2018 op de markt zal verschijnen. De Audi combineert alle functies van gestuurd rijden, zoals autonoom rijden in files en afstandsbediend parkeren. ...]
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 20 januari 2016 om 19:15.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 09:48   #2
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Einde van het Muskie tijdperk Wie vandaag een tesla X koopt mist een paar vijzen. Binnen enkele jaren is er keuze uit verschillende premiummerken.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 10:01   #3
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Einde van het Muskie tijdperk Wie vandaag een tesla X koopt mist een paar vijzen. Binnen enkele jaren is er keuze uit verschillende premiummerken.
Hij zou er goed aan doen de boel te verkopen aan Apple. Die zitten toch op +200 miljard cash die ze dringend kwijt moeten
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 10:08   #4
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Einde van het Muskie tijdperk Wie vandaag een tesla X koopt mist een paar vijzen. Binnen enkele jaren is er keuze uit verschillende premiummerken.
Ik denk dat je niet begrijpt wat Elon Musk zijn strategie is. Het succes van zijn wagens, de Teslas, hangt af van de komst van concurrenten. Hoe meer concurrenten, hoe meer draagvlak voor steun, voor laadpalen, voor specifieke wetgeving, voor lagere taxen.....als de grote europese constructeurs meedoen, zal Europa veel meer geneigd zijn om electrisch rijden te promoten, ipv als enkel een amerikaanse constructeur op de markt zit.

Die man is niet steenrijk geworden door financieel dom te zijn.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 10:44   #5
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Einde van het Muskie tijdperk Wie vandaag een tesla X koopt mist een paar vijzen. Binnen enkele jaren is er keuze uit verschillende premiummerken.
Ah, tiens? Ik dacht dat ALLE kopers van e-auto's losers, debielen, achterlijken, profiteurs, en wat-weet-ik-nog-allemaal waren? Je viseert blijkbaar alleen maar het merk Tesla? Tssss....
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:06   #6
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.593
Standaard

Filmpje van het prototype Q6 e-tron waarvan quasi 78 % van het design en onderdelen voorbestemd zijn:

https://www.youtube.com/watch?v=ioa6_BXgtT0

Exterieur en interieur wordt kort gedemonstreerd.
Qua oplaadtechniek voorziet men minstens 150 kW-superchargers waarmee de e-trons in 30 minuten tot 80 % kunnen opgeladen worden, goed voor de volgende 400 km. Van de accuceltechniek-met of zonder electrolyt- zeggen ze niets het zouden ook? "Lithiums-ions" zijn...

Ook een brandstofcelversie Q6 h-tron (op waterstof) zou gepland zijn, deze zou 600 km rijbereik halen, uiteraard ook met electrische aandrijving:
http://www.autobild.de/artikel/audi-...6-3801524.html

Bij @PORSCHE, blijkbaar een Telsa-bleiter, loopt het fossiele én giftige frustratieschuim er al vanaf.

Naja de illusie-Tesla-hater kan nog altijd een Porsche E-Mission reserveren want die zal wslk hetzelfde platform hebben als de Q6 e-tron.

De lucht rond Brussel zal alleszins al iets properder worden, en vooral minimum 2600 mensen zijn voor x-jaren verzekerd van een job, want ook de batterijen zouden in Vorst gemaakt worden lees ik, werknemers die toch een bepaalde "omscholing" moeten krijgen naar de electrische 21e eeuw zullen ze zo snel niet overboord gooien.

In elk geval is Elon Musk duidelijk geslaagd in zijn opzet: de fossiele constructeurs aanzetten zijn voorbeeld te volgen.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 21 januari 2016 om 11:14.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:09   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 76.516
Standaard

Ik hoop voor de Audi arbeiders dat het lukt maar het blijft een grote gok.

Musk is erin geslaagd om van de Tesla een statussymbool te maken voor de (super-)rijken (iedereen heeft al een Ferrari laten we de buren eens verrassen met een Tesla...).

Vraag is wie gaat er nog 100,000 Euro betalen voor een elektrische SUV als het geen hype meer is.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:16   #8
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Vraag is wie gaat er nog 100,000 Euro betalen voor een elektrische SUV als het geen hype meer is.
Wel, hij kan niet rap genoeg op de markt gegooid worden! Het geld ligt hier al klaar (als het niet meer dan 150k wordt, althans)...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:16   #9
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik hoop voor de Audi arbeiders dat het lukt maar het blijft een grote gok.

Musk is erin geslaagd om van de Tesla een statussymbool te maken voor de (super-)rijken (iedereen heeft al een Ferrari laten we de buren eens verrassen met een Tesla...).

Vraag is wie gaat er nog 100,000 Euro betalen voor een elektrische SUV als het geen hype meer is.
Vraag is eerder wie gaat er nog 200.000 Euro of meer voor een fossiele wagen betalen als een electrische van 100.000 dat al beter kan?

En wie weet gaat een 60.000 € Tesla (Model 3) het al beter kunnen dan een 150.000 €-fossiel ?
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 21 januari 2016 om 11:21.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:18   #10
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 76.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Vraag is eerder wie gaat er nog 200.000 Euro of meer voor een fossiele wagen betalen als een electrische van 100.000 dat al beter kan?
De markt voor de +100,000 Euro auto's is heel specifiek. Het gaat daar in de eerste plaats om status.

Ik zie wel toekomst in de elektrische auto, maar dan in de eerste plaats als kleine stadswagen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:25   #11
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De markt voor de +100,000 Euro auto's is heel specifiek. Het gaat daar in de eerste plaats om status.

Ik zie wel toekomst in de elektrische auto, maar dan in de eerste plaats als kleine stadswagen.
En in de tweede plaats ?

Die kleine stadswagens zijn er toch al, ook Tesla zal een stadswagen uitbrengen(foto´s Model C al getoond)
http://www.technologicvehicles.com/e...coming-in-2018

Maar wslk eerst komt een betaalbare Tesla-middenklasser Model 3 al vanaf 35.000 € hoop ik. Die zal in enkele maanden al op een autosalon te zien zijn en al bestelbaar. De goedkoopste versie van Model 3 zal zeker als "stads- en landwagen" zijn mannetje staan.

Voor echt in massaproductie te gaan met relatieve stadswagens zullen ze eerst een middenklasse model in massaproductie uitbrengen die voor de nodige winst zal zorgen.

Tesla zal door zijn Gigafactory I de prijzen zodanig kunnen drukken wat alleen maar goed zal zijn voor de consument, de nog fossiele constructeurs zullen daarmee moeten leven.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 21 januari 2016 om 11:32.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:31   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 76.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
En in de tweede plaats ?

Die kleine stadswagens zijn er toch al, ook Tesla zal een stadswagen uitbrengen(foto´s Model C al getoond)
http://www.technologicvehicles.com/e...coming-in-2018

Maar wslk eerst komt een betaalbare Tesla-middenklasser Model 3 al vanaf 35.000 € hoop ik. Die zal in enkele maanden al op een autosalon te zien zijn en al bestelbaar.

Voor echt in massaproductie te gaan met relatieve stadswagens zullen ze eerst een middenklasse model in massaproductie uitbrengen die voor de nodige winst zal zorgen.
Voor middenklasse wagens is er nog altijd het oplaad/autonomie probleem. Zie jij een vertegenwoordiger al een uur (of zelfs een half uur) op de parking staan wachten tot zijn auto weer opgeladen is?

Audi brengt niet voor niets een elektriche SUV op de markt. Dat bakkebeest is zo groot dat je daar gemakkelijk een hoop batterijen in kan steken.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:35   #13
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Voor middenklasse wagens is er nog altijd het oplaad/autonomie probleem. Zie jij een vertegenwoordiger al een uur (of zelfs een half uur) op de parking staan wachten tot zijn auto weer opgeladen is
Alsof middenklasse synoniem is met vertegenwoordigers???
Zeg eens eerlijk: hoeveel percent van de Belgische autobezitters zouden dagelijks méér dan 400 km afleggen?
Of anders geformuleerd: hoeveel keer per jaar legt de doorsnee Belgische autobezitter een afstand af van meer dan 400 km op één dag? En hoe zinvol is het om zich enkel maar voor die x (vul zelf in) keer een fossiele wagen aan te schaffen?

Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 21 januari 2016 om 11:36.
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:39   #14
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Voor middenklasse wagens is er nog altijd het oplaad/autonomie probleem. Zie jij een vertegenwoordiger al een uur (of zelfs een half uur) op de parking staan wachten tot zijn auto weer opgeladen is?
Euh hoeveel % vertegenwoordigers zijn er op 5,5 miljoen automobilisten ?

Citaat:
Audi brengt niet voor niets een elektriche SUV op de markt. Dat bakkebeest is zo groot dat je daar gemakkelijk een hoop batterijen in kan steken.
Denkfout, heeft weinig met grootte te doen, in een Tesla Roadster 3.0 upgrade passen 70 kWh aan batterijen en dit in een 2-zitter van minder dan 4 meter lengte en amper 2,35 m wielbasis:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tesla_Roadster

Die upgrade Tesla Roadster zal dan met die 70 kWh iets meer rijbereik hebben (testnorm 640 km) als de Audi SUV met 95 kWh.

De tendens zal altijd gaan naar kleinere maar betere accupacks. Audi e-tron is dus niet bijzonders als ze met 95 kWh tot 500 km vooropstellen.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 21 januari 2016 om 12:08.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:43   #15
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 76.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Alsof middenklasse synoniem is met vertegenwoordigers???
Zeg eens eerlijk: hoeveel percent van de Belgische autobezitters zouden dagelijks méér dan 400 km afleggen?
Of anders geformuleerd: hoeveel keer per jaar legt de doorsnee Belgische autobezitter een afstand af van meer dan 400 km op één dag? En hoe zinvol is het om zich enkel maar voor die x (vul zelf in) keer een fossiele wagen aan te schaffen?
Maar Musk gaat die middenklasser toch als fleetwagen aan de man/vrouw brengen?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 11:46   #16
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar Musk gaat die middenklasser toch als fleetwagen aan de man/vrouw brengen?
Als fleetwagen ?

Ik ben gisteren op de Tesla S-stand geweest (wat langer blijven hangen en met het personeel gesproken), al die jonge en oudere volwassenen daar denken enkel aan het model 3, of een 20 % kleinere versie van de Tesla S.

En neen die zagen er helemaal niet uit als "vertegenwoordigers". Hoe werken vertegenwoordigers van de 21e eeuw trouwens? Nog altijd 20e eeuws met notitieboekje ofzo? Amai.

Waarom denken fleetmanagers dat de Tesla model 3 als fleetwagen bijzonder populair gaat worden?
Citaat:
http://www.tijd.be/ondernemen/auto/G...3100.art?ckc=1

De Model 3 van Tesla is de bedrijfswagen waar velen op wachten.

Fleetmanagers gaan ervan uit dat de goedkopere wagen van 35.000 dollar bijzonder populair zal worden.

Tesla stelt volgend jaar een nieuwe wagen voor met een prijskaartje van 35.000 dollar (31.000 euro), of zowaar de helft van de prijs van de huidige model S. De goedkopere elektrische wagen wordt een gigantisch succes, voorspellen de autoleasingmaatschappijen. De Model 3 van Tesla zal door zijn meer toegankelijke prijs gaan concurreren met de Audi A4, de Mercedes C of de BMW 3-reeks, die zeer populaire bedrijfwagens zijn.

‘Wij geloven hierin. Er wordt vandaag al iedere dag een model S van Tesla verkocht, dus een meer bereikbare wagen zal gegarandeerd aanslaan. Tal van mensen zitten eigenlijk op die goedkopere versie te wachten om over te schakelen op Tesla’, zegt Tom Vlaminck, directeur van KBC Autolease.

Fleetmanagers verwachten dat er vrij snel 5.000 ‘goedkopere’ Tesla-wagens zullen zijn in België, of 2 procent van het aantal bedrijfswagens.

Ook Renta, de koepelorganisatie van de leasingbedrijven, is ervan overtuigd dat de verkoop zal pieken. ‘Zodra het model beschikbaar zal zijn, in 2017, zullen heel veel mensen switchen. Ten minste als de totale kostprijs gunstig is. Naast de aankoop van de wagen speelt ook het verbruik een rol’, duidt Frank Van Gool, algemeen directeur van Renta.
Hoe sterk de Tesla Model 3 zal aanslaan, valt moeilijk te becijferen. Er jaarlijks jaarlijks 250.000 bedrijfswagens verkocht in ons land. ‘Zelfs al palmen de nieuwe Tesla’s maar een paar procenten in, dan nog is dat duizenden modellen en dus enorm’, stelt Van Gool.
Volgens Vlaminck zal de verkoop afhangen van de fiscaliteit. Een elektrische wagen is vandaag fiscaal gunstig, maar de overheid zou hier tegen de tijd dat de wagen op de markt komt een mouw aan kunnen passen. Net zoals in Nederland. Daar komt er een Tesla-taks, zodat de luxueuze groene wagens niet al te veel worden gesubsidieerd.

De lage belastingheffing op Tesla’s leidde in Nederland tot een explosie in de verkoop. Werden er in 2014 zo’n 521 Tesla-wagens verkocht in België, in Nederland waren dat er drie keer zo veel. En dat terwijl in Nederland doorgaans jaarlijks minder nieuwe wagens verkocht worden dan in dan België.

De Model 3 wordt het derde model in het Tesla-gamma. Dat bestaat op dit moment enkel uit de sportieve sedan Model S, maar nog voor het einde van de maand start Tesla met de verkoop van de Model X, een elektrische SUV.

Het derde model zal de eerste Tesla zijn die gebruik maakt van batterijen die in de nieuwe Gigafactory van de band rollen. CEO Elon Musk van Tesla bouwt in de Verenigde Staten een fabriek voor de massaproductie van batterijen. Die moeten niet alleen dienen voor de elektrische auto’s, maar ook voor de Powerwall, of de huisaccu ontworpen door Musk. De productiekosten zouden daar 30 procent lager zijn.
Heb jij meer verstand van fleetwagens -en hoe vertegenwoordigers vandaag werken- als die fleetmanagers? Leg me dat toch eens uit.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 21 januari 2016 om 12:06.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 12:07   #17
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 76.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Als fleetwagen ?

Ik ben gisteren op de Tesla S-stand geweest (wat langer blijven hangen en met het personeel gesproken), al die jonge en oudere volwassenen daar denken enkel aan het model 3, of een 20 % kleinere versie van de Tesla S.

En neen die zagen er helemaal niet uit als "vertegenwoordigers". Hoe werken vertegenwoordigers van de 21e eeuw trouwens? Nog altijd 20e eeuws met notitieboekje ofzo? Amai.

Waarom denken fleetmanagers dat de Tesla model 3 als fleetwagen bijzonder populair gaat worden?


Heb jij meer verstand van fleetwagens -en hoe vertegenwoordigers vandaag werken- als die fleetmanagers? Leg me dat toch eens uit.
Dat zijn allemaal speculaties.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 12:10   #18
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat zijn allemaal speculaties.
Kom toch maar eens buiten, dat zijn helemaal geen speculaties zoals je kunt lezen.

Zeg Dadeemelee als je iets beweert moet je ook de nodige uitleg doen, en niet zomaar iets verzinnen zonder enige onderbouwing.

Heb jij meer verstand van fleetwagens -en hoe vertegenwoordigers vandaag werken- als die fleetmanagers? Leg me dat toch eens uit.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 21 januari 2016 om 12:12.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 12:20   #19
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 76.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Kom toch maar eens buiten, dat zijn helemaal geen speculaties zoals je kunt lezen.

Zeg Dadeemelee als je iets beweert moet je ook de nodige uitleg doen, en niet zomaar iets verzinnen zonder enige onderbouwing.

Heb jij meer verstand van fleetwagens -en hoe vertegenwoordigers vandaag werken- als die fleetmanagers? Leg me dat toch eens uit.
Die nieuw Tesla daar weten we nog niets van. Ken jij al fleetmanagers die bestellingen gedaan hebben?
Natuurlijk gaan die gewoon wat om de pot draaien zoals in je citaat aangehaald wordt.

Wat ze werkelijk denken: 'eerst zien hoeveel het kost, hoever ze kunnen rijden, hoe lang het duurt voor ze opgeladen zijn en zeker en vast: hoe betrouwbaar zijn ze?'.

Dat is wat ik mij ook als fleetmanager mij zou afvragen. Ik zou minstens een jaar wachten om grote aantallen te bestellen. Misschien wel een paar exemplaren om reclame mee te maken.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2016, 13:08   #20
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Alsof middenklasse synoniem is met vertegenwoordigers???
Zeg eens eerlijk: hoeveel percent van de Belgische autobezitters zouden dagelijks méér dan 400 km afleggen?
Of anders geformuleerd: hoeveel keer per jaar legt de doorsnee Belgische autobezitter een afstand af van meer dan 400 km op één dag? En hoe zinvol is het om zich enkel maar voor die x (vul zelf in) keer een fossiele wagen aan te schaffen?
Het is niet enkel het probleem van dagelijks of 2-dagelijks opladen (irritant, maar niet onoverkomelijk), het is ook de vraag waar je moet opladen.

De meeste mensen hebben niet het geluk om in een alleenstaande woning te verblijven, met oprit of garage. Wat moet je doen als eenvoudige rijhuis- of appartementseigenaar die elke avond zijn wagen ergens in de straat moet parkeren?
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be