![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Gisteren zat ik dus op dat grijsgroen lederen zitbankje, op
weg met de lijn naar moeskroen... Begon daar VDB over de financiering van de scholen aan de hand van hun noden in mijn oortje te piepen... Fantaseerde ik direct dat in het schooltje van de picanolman van 900 miljoen de kinderen wel zin zouden hebben in een vleugelpiano en een paar andere violen op een bedje van kreeft, terwijl mijn postbode haar kinderen het wel zouden doen met wat worst en appelmoes, het lievelingsrecept van Boudewijn... http://home.tele2.be/madpride2004 http://home.tele2.be/madpride2004/filo.html |
![]() |
#2 |
|
![]() "alterpsy" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Gisteren zat ik dus op dat grijsgroen lederen zitbankje, op > weg met de lijn naar moeskroen... Begon daar VDB over > de financiering van de scholen aan de hand van hun noden > in mijn oortje te piepen... Fantaseerde ik direct dat in > het schooltje van de picanolman van 900 miljoen de kinderen wel zin > zouden hebben in een vleugelpiano en een paar andere > violen op een bedje van kreeft, terwijl mijn postbode > haar kinderen het wel zouden doen > met wat worst en appelmoes, het lievelingsrecept van Boudewijn... > Daar heb je een punt want wat is er nu saaier dan telkens pateekes te MOETEN eten. Daarenboven is het ongezond en krijg je er gemakkelijk cholesterol problemen en diabetes type 2 door. Elke dag worst met appelmoes is daartegenover ook niet gezond. Je moet eens afwisselen met een tomate crevette en in het seizoen een gerecht met hoppenscheuten en bij gebrek daaraan schorseneren of asperges. Gisteren gekookte aardappelen gegeten met groene spinazie uit de diepvries. Alleen geprakte aardappelen met de groene spinazie eronder gemengd, geen worst of spek ... WN laat dat maar voor die mannen van 900 miljoen en voor vorsten en koningen. WN. |