Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2016, 09:39   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Een studie? Zwedens Afghaanse 'verkrachtelingen'

Bron

Detail tekst:

Citaat:
◾Ongeveer 90 jonge mannen – "voornamelijk Afghaanse vluchtelingenkinderen," volgens de politie – werden aangehouden omdat ze betrokken waren bij de massaverkrachtingen bij het concert.
Citaat:
◾Het stervende Duitsland heeft nog maar één item op haar bucketlist: verlossing. De Duitsers kunnen geen verlossing zoeken voor de misdaden die hun grootouders hebben begaan, want ze kunnen zich niet inbeelden wat hen motiveerden om zulke vreselijke daden te verrichten.
Wederom een 'leuke' site om er even op na te lezen dacht ik, stof tot nadenken zeg maar.
Oud 27 januari 2016, 09:51   #2
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Wederom een 'leuke' site om er even op na te lezen dacht ik, stof tot nadenken zeg maar.
Tja links gespuis wat wilt ge, feministen zelfde laken een broek die zijn evengoed de pedalen kwijt hoor zo zot als Leuven foor zeggen ze bij ons.
Ze verdedigen een volkje dat qua mentaliteit het tegenovergestelde is van wat die idiote trutten nastreven, ze verloochenen hun idealen om die mannekes te kunnen verdedigen, die madammen zijn zo verward dat ze het niet meer weten.
Als wij een deur voor die feministische krengen openhouden zijn we sexisten, die zogenaamde vluchtelingen bepotelen meisjes en zijn de te beschermen soort.
Oud 29 januari 2016, 14:34   #3
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

http://www.dewereldmorgen.be/artikel...e-sinds-keulen

Hier een zo goed als openlijk haatartikel in De Wereld Morgen. Mijn repliek werd gecensureerd. Ik verwees naar het eerder linkse taboe om een link te leggen tussen cultuur en verkrachtingen terwijl er Bv in Zweden statistisch aangetoond werd dat migranten minstens 5 keer zo vaak overgaan tot verkrachting als autochtonen. Een nuchtere beleefde analyse zonder persoonlijke aanval, maar niet goed genoeg geacht door DWM. Wat wel gepubliceerd wordt zijn opiniestukken waarin zonder het minste bewijs beweerd wordt ivm Keulen:
"Zelfs de macho die enkele minuten voordien vrouwlief nog een paar meppen heeft gegeven en de politicus met losse handjes werden plots de grootste feminist. 'Alleen wij mogen bepotelen en onze vrouwen seksistisch benaderen."

En dat moeten dan anti-racisten voorstellen.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 januari 2016 om 14:35.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2016, 14:39   #4
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht

Hier een zo goed als openlijk haatartikel in De Wereld Morgen. Mijn repliek werd gecensureerd. Ik verwees naar het eerder linkse taboe om een link te leggen tussen cultuur en verkrachtingen terwijl er Bv in Zweden statistisch aangetoond werd dat migranten minstens 5 keer zo vaak overgaan tot verkrachting als autochtonen. Een nuchtere beleefde analyse zonder persoonlijke aanval, maar niet goed genoeg geacht door DWM. Wat wel gepubliceerd wordt zijn opiniestukken waarin zonder het minste bewijs beweerd wordt ivm Keulen:
"Zelfs de macho die enkele minuten voordien vrouwlief nog een paar meppen heeft gegeven en de politicus met losse handjes werden plots de grootste feminist. 'Alleen wij mogen bepotelen en onze vrouwen seksistisch benaderen."

2
Het stelt alleen maar de verloedering van onze linkse waarden voor...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2016, 14:52   #5
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
2
Het stelt alleen maar de verloedering van onze linkse waarden voor...
Veel liever een rechtse site met vrijheid van meningsuiting dan een linkse site waar alternatieve meningen gecensureerd worden. Ik dacht ik probeer dat eens maar ik vrees dat dat geen lang leven beschoren is. Censuur op inhoud, op feiten, zonder uitleg, zonder mogelijkheid tot verdediging. Dan is deze site een oase van democratie.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 januari 2016 om 14:55.
Oud 29 januari 2016, 16:13   #6
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht

De schrijfster van dat stuk is "Fatima" Keltoum Belorf:

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  quotfatimaquot-keltoum-belorf-34-voelt-zich-niet-minder-belg-als-een-ander-hoewel-ze.jpg
Bekeken: 534
Grootte:  239,4 KB
ID: 101304

Logisch dat je reactie werd weggejorist.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2016, 17:58   #7
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ken die mevrouw niet. Ik stel gewoon vast dat ze de kans krijgt gesubsidieerde hatespeech te verspreiden en dat een discussie niet mogelijk is. Geen wonder dat de site amper reactie losweekt als men zo te werk gaat.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 januari 2016 om 17:58.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be