![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zijn we dan niet goedkoper en veiliger af?
Waarom gevaarlijke terroristen vrij tussen ons laten lopen? Waarom tolerantie verwachten jegens intolerantie? Amerika heeft kampen, wij niet. Zou u er wakker van liggen als er 200 000 000 man "plots" verdwijnt naar kampen? Waar ze moeten blijven en getuchtigd worden? Gesloten of vrij onder ons? Laatst gewijzigd door Peche : 5 februari 2016 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie wil kan terug naar zijn of haar land, de rest blijft maar in het kamp, voorzien van enkel basisbehoeften, tot ze beslissen om terug te keren. Gesloten, zonder twijfel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zaken wel gescheiden houden he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gisteren op TV zag ik een gezin waar de kinderen op kapotte schoenen en sandalen liepen. Zijn zo'n mensen dan niet beter af in gesloten centra tot ze terug naar land van herkomst kunnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ze zijn reeds gebouwd en fully operational
EDIT: daar krijgen ze enkel overlevingsmiddelen, hier krijgen ze geld en onderdak. Wie niets vindt kon op hotel en noem maar op. Daar is goedkoper, denk ik? En ineens op hun plaats. Wij hebben die massa migratie niet veroorzaakt he. Laatst gewijzigd door Peche : 5 februari 2016 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De poorten staan open; vecht en dans met de duivel.
![]() ![]()
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() This is our kingdome come. We need to be evil in order to maintain the peace.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bende die er veel poen met schept dan weer wel blijkbaar. Heeft men dat echt te ver laten komen? Zal dat terugsturen nog mogelijk zijn?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Vaneigenst is dat mogelijk. Een kwestie van 5 minuten politieke moed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Wij moeten dat eisen als volk, GESLOTEN CENTRA voor iedereen. En mensen met eisen, amokmakers opsturen naar Amerika en in zo'n fully operational FEMA kamp steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |