![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ter herinnering, Magalie Alpaerts is de juf van kleuterschool De Blokkendoos op het Antwerpse Kiel, valselijk beschuldigd van seksueel misbruik door een aantal hysterische Sharia vrouwen. Na jaren miserie heeft de rechtbank begin april alle beschuldigingen voor seksueel misbruik tegen haar van tafel geveegd. De klachten waren op niets gebaseerd, zo bleek uit het stevige dossier van de jeugdbrigade van de politie. Toch is beroep aangetekend via advocaat Abderrahim Lahlali, die recent ook een klacht indiende tegen burgemeester Bart De Wever in het verhaal Berbers. Een eerste steunactie voor juf Magalie via een steunpagina bracht vrij snel 10.000 volgelingen (bron : 10.000 mensen steunen juf Magalie). Nu volgt dus een nieuwe steunactie onder de vorm van een vreedzame sit-in, zoals boven beschreven. (bron : Zondag sit-in voor juf Magalie) Samengevat: er is helemaal niets gebeurd, maar de onschuldige juf Magalie is na twee jaar miserie nog altijd niet in eer hersteld en de leugenaars mogen blijven pesten en worden ongemoeid gelaten... P.S.: de pers heeft ook een zekere verantwoordelijkheid, en dan denk ik vooral aan de linkse moslim knuffelaars van de VRT. Ze hebben uitgebreid meegedaan aan de hysterie tegen juf Magalie, maar zijn nagenoeg volledig stil gebleven wanneer het verhaal volledig vals bleek te zijn. Geen ernstige rechtzetting, nagenoeg geen reportage over de valsheid van de beschuldigingen vanwege de hysterische sharia moeders, laat staan excuses aan juf Magalie. Maar zo kennen we de VRT al lang... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, volgens haar facebookpagina is de betekenis van haar schuilnaam (of is het haar echte naam) 'zittende tijger'.
Wel, ik peins dat ze wel een tijgerke is. We gaan nog van haar horen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ik het voorspeld of niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Waarom niet op het Kiel of meteen voor de blokkendoos? Die hysterische ouders komen volgens mij deze zondag niet op het Conscienceplein...
Nu zou het mij niet verbazen dat het gewoon een Pegida-light wordt, en de zaak van juf Magali een triestig excuus |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hebben die zotten en zottinnen aan de poort aan de wereld getoond Ze hebben bericht dat de beschuldigingen waarschijnlijk geen enkele basis hadden Ze hebben achteraf bericht dat de klacht op een sisser is afgelopen Maar zolang ze niet elke uitzending 29 minuten spenderen aan het in jip-en-janekke-taal uitleggen dat alle moslims untermenschen zijn zal het voor u niet goed zijn zeker? edit: hier de originele stuk uit het vrt nieuws Laatst gewijzigd door Klein Licht : 13 mei 2015 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat juf Magalie door het gerecht, het stadsbestuur en de media al lang in eer hersteld werd. Als je die hysterische ouders alsnog een boodschap wil brengen, ga je dat niet doen door op het Conscienceplein te gaan zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister-President
|
![]() Ter volledigheid naast het originele nieuwsitem hierboven ook het artikel dat de vrt schreef:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...rpen/1.1658603 Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Voor mijn part gaan ze in een buitenwijk van Helsinki met tweehonder in kopstand fusees uit hun gat schieten, ieder is vrij.
Maar ik mag me dan toch de vraag stellen hoe dit de verdere eer en glorie van juf Magalie ten goede komt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe duidelijk de twee maten en de twee gewichten van onze media hier weer naar voren worden geschoven. Het is de enige les die ik uit heel die onreine gebeurtenissen trek, Vlaanderen is tot in de kiem aan een enorm verrottingsproces bezig, met dank aan schoonmoeder la Belgique... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei.
Vlamingen die zich openlijk solidair tonen met een volksgenoot die het slachtoffer werd van racismehysterie. Dat vinden ze niet leuk, de zelfhaatbeta's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoelt men met eerherstel? Die vrouw is buiten vervolging gesteld, zoals het hoort. Wat vraagt men dan eigenlijk met die sit in? En aan wie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat begrijp je niet aan eerherstel ??
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Momenteel is de situatie blijkbaar zo dat wanneer een Belgische rechtbank je vrijspreekt het niet wil zeggen dat je daarom ook werkelijk niets hebt uitgestoken.
Zie bv. naar de zaak rond het voyeurisme van die basketcoach onlangs. Die was ook niet "onschuldig" om het zo te zeggen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 14 mei 2015 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat die zwarte kraaien, die voor al de ellende zorgden, in beroep gingen, is u ontgaan ??
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mensen graag een kansloos beroep indienen, is dat vervelend. Meer niet. De rol van de rechtbanken staat vol met kansloze beroepen, ingesteld door hardnekkige procespartijen. Dat beroep zal behandeld worden en verworpen. So what?
|
![]() |
![]() |