Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2016, 23:32   #1
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Meer aanrandingen dan gedacht

Het aantal meldingen van aanrandingen in Duitse steden op oudejaarsavond blijft maar toenemen. Duitse media maakten zaterdag melding van aanrandingen en/of diefstallen in twaalf (van de zestien) deelstaten. De media baseren zich op een rapport van de Duitse gerechtelijke politie BKA.

http://www.gva.be/cnt/dmf20160123_02...d-in-duitsland

Laatst gewijzigd door Garry : 24 januari 2016 om 23:33.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2016, 23:35   #2
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

En dan te bedenken dat het de elites (media & politiek) bijna gelukt was om het in de doofpot te houden.

Wat een tegenslag voor die arme elites.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 00:26   #3
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
En dan te bedenken dat het de elites (media & politiek) bijna gelukt was om het in de doofpot te houden.

Wat een tegenslag voor die arme elites.
Ze vrezen alleen maar voor hun postje in Europa. Dat brengt dik geld op hé. Hoe denk je dat die zich gaan voelen wanneer Europa uit elkaar spat, gedaan met de dikke portemonnee.
Oud 25 januari 2016, 05:07   #4
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ze vrezen alleen maar voor hun postje in Europa. Dat brengt dik geld op hé. Hoe denk je dat die zich gaan voelen wanneer Europa uit elkaar spat, gedaan met de dikke portemonnee.
U vergist zich. De geldbeugel van de grote ondernemer zal intact blijven.

De burger zal echter voor een ander raadsel staan.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 10:10   #5
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vergeet niet dat de bedoeling voor het importeren van die vluchtelingen het onder druk zetten van de lonen in de EU is.
Oud 25 januari 2016, 12:46   #6
Mylai
Vreemdeling

Mylai's schermafbeelding

Standaard

Het aantal aangiftes van diefstal in Koln is inmiddels opgelopen tot 821, lees ik zo hier en daar. Wat zouden al die mensen die bestolen zijn antwoorden op de vraag waarom ze pas na één, twee of drie weken de moeite nemen om aangifte te doen?

En? Is er al bewijsmateriaal aan de hand van filmpjes van dit horror-nieuwjaar openbaar? Of zijn alle mobieltjes van omstanders gejat in die nacht?
Mylai is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 13:12   #7
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mylai Bekijk bericht

En? Is er al bewijsmateriaal aan de hand van filmpjes van dit horror-nieuwjaar openbaar? Of zijn alle mobieltjes van omstanders gejat in die nacht?

Daar heb je wel een punt. Mensen in Keulen hebben op een balkon van hotel(s?) staan toekijken wat er is gebeurd.

Aanslag van Bataclan zijn veel filmpjes in de omloop.

Waarom niet Keulen ?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 januari 2016 om 13:12.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 13:31   #8
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Vergeet niet dat de bedoeling voor het importeren van die vluchtelingen het onder druk zetten van de lonen in de EU is.
Dat is zo . . ., echter, blijkbaar vinden de vakbonden dit OK?

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 13:37   #9
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Ook in de islamitische thuislanden schijnt dit - de massale aanrandingen - voor te komen.
Maar wat wil je? Een alleszins vrouwonvriendelijk geloof, repressief en voor ons met een onaanvaardbare opstelling ten opzichte van maatschappij en cultuur, dat bijna tweeduizend jaar de hersenen van de arabier hem tot een slaafse neuroot hebben gemaakt van de islam.

Enige miljoenen verdwaasde neurotische zielen bevolken het westen van Europa, nog steeds niet begrijpend dat wij ook onze eigen waarden en normen hebben.

Na plm zestig jaar politiek oncorrect gedrag zijdens politiek en haar uitvoerende rasidioten komt men uiteindelijk tot het besef dat de islam onaanvaardbare trekjes kent.

Als domme kindertjes moeten de inwijkende islamieten leren dat ze met hun harige tengels van onze vrouwen af moeten blijven. Iets wat heel moeilijk voor ze is want eeuwenlange degeneratie door familiehuwelijken en totaal gebrek aan aanpassingsvermogen maakt van deze mensen stuurloze projectielen. Gebrek aan onderwijs, gebrek aan respect voor vrouw en maatschappij kenmerkt het overgrote deel van de illegale immigranten.
Oud 25 januari 2016, 17:07   #10
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Het heeft wel zijn goede kanten (misschien): ongewenst bepotelde vrouwen, zouden bij de volgende verkiezingen hun stem nuttiger uitbrengen door voor een 'anti-islamitische' partij te stemmen. Daar er maar één meedingt, is het zelfs gemakkelijk om kiezen!

Men zegge het voort!!

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 17:10   #11
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het aantal aangiftes van diefstal in Koln is inmiddels opgelopen tot 821, lees ik zo hier en daar. Wat zouden al die mensen die bestolen zijn antwoorden op de vraag waarom ze pas na één, twee of drie weken de moeite nemen om aangifte te doen?

Niet iedere vrouw die ze in hun kont knijpen, of even aan hun borst zitten loopt naar de politie. Maar later, in de context van wat ze horen over anderen, zeggen ze: dat hebben ze bij mij ook gedaan, ik ga dit ook melden. Verder moet je het niet zoeken.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 25 januari 2016 om 17:14.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 17:23   #12
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
U vergist zich. De geldbeugel van de grote ondernemer zal intact blijven.

De burger zal echter voor een ander raadsel staan.
Ik had het niet over ondernemers hoor, ik had het over Eurocraten en al wat daar aanhangt.

Voor de gewone burger gaat dat juist geen moer verschil maken. Kijk maar eens naar alle vrijstaten, staatjes, of naar Noorwegen en Zwitserland. Geloof je nu echt dat die burgers daar armoede hebben ten opzichte ons hier. Pfff, doe mij niet lachen.
Juist en alleen al die Eurocraten die daardoor hun zo begeerde postje kwijtspelen, die gaan daar hinder van hebben. Waarschijnlijk kunnen die dan plots hun kasteelvilla's niet langer afbetalen of moeten een deel van hun luxe wagenpark opdoeken.
Oud 25 januari 2016, 17:26   #13
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Dat heb ik zelf al aangevoerd, alleen zal dat invloed hebben op de lonen van laaggeschoold personeel. Dat een loodgieter meer verdiend dan het gros van de universitaire is lastig te verwerken bij de elite.
Oud 25 januari 2016, 17:36   #14
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Luckas Vander Taelen piepte vroeger ook zo tot zijn eigen telgen nog amper durven buiten komen en sinds dien klinkt Luckas Vander Taelen helemaal anders.

http://www.wzl.be/fun/index.asp?par=...=2012&m=1&d=12

Laatst gewijzigd door Garry : 25 januari 2016 om 17:37.
Oud 25 januari 2016, 20:13   #15
Mylai
Vreemdeling

Mylai's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Niet iedere vrouw die ze in hun kont knijpen, of even aan hun borst zitten loopt naar de politie. Maar later, in de context van wat ze horen over anderen, zeggen ze: dat hebben ze bij mij ook gedaan, ik ga dit ook melden. Verder moet je het niet zoeken.
Wat betreft een aanranding kan ik me dat wel voorstellen. Maar als het om diefstal gaat vind ik het wel raar dat je weken later pas gaat melden dat je portemonnee, je mobieltje of whatever is gestolen op oudjaarsavond.
Hoe kunnen die diefstalmeldingen nu in de weken na oud en nieuw zo gigantisch oplopen? In de eerste dagen van januari waren het slechts enkele meldingen,volgens mij.
Mylai is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 21:18   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Na het lezen van menig bericht over verkrachtingen en aanrandingen stel ik mij de vraag, lopen die nu echt met hun broek open over de straat?

Zwaar gefrustreerd zijn ze in alle geval best wel.

Is dat het enige wat die kunnen, vechten en verkrachten, andere mensen hun levens zuur maken, stelen, vernietigen ... ?

En daar moet je dan nog respect voor opbrengen ook, yeah right!
Oud 25 januari 2016, 23:22   #17
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Luckas Vander Taelen piepte vroeger ook zo tot zijn eigen telgen nog amper durven buiten komen en sinds dien klinkt Luckas Vander Taelen helemaal anders.

http://www.wzl.be/fun/index.asp?par=...=2012&m=1&d=12
En ik vrees dat het mijn en uw kinderen net zo zal vergaan, zoal Van der Taelen zegt zijn onze waarden voor mij te dierbaar om geen actie te ondernemen.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2016, 18:51   #18
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat betreft een aanranding kan ik me dat wel voorstellen. Maar als het om diefstal gaat vind ik het wel raar dat je weken later pas gaat melden dat je portemonnee, je mobieltje of whatever is gestolen op oudjaarsavond.
Hoe kunnen die diefstalmeldingen nu in de weken na oud en nieuw zo gigantisch oplopen? In de eerste dagen van januari waren het slechts enkele meldingen,volgens mij.
Die zijn nu eindelijk nuchter.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 00:05   #19
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Dat is zo . . ., echter, blijkbaar vinden de vakbonden dit OK?
Ik zie het verband niet met de vakbonden maar soit.
Oud 27 januari 2016, 00:06   #20
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat heb ik zelf al aangevoerd, alleen zal dat invloed hebben op de lonen van laaggeschoold personeel. Dat een loodgieter meer verdiend dan het gros van de universitaire is lastig te verwerken bij de elite.
Die loodgieter wordt kaalgeplukt door de belastingen.

Enne, het blijft niet bij de laaggeschoolden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be