![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Juist op het nieuws gehoord.
Nen ambetante buur van een kleurterschool daagt de directeur van een kleuterschool voor de rechter omdat de schoolbel te luid en te lang klinkt. Komaan zeg, ik woon naast een kleuterschool, en soms erger ik me aan dat geluid, vooral als ik moet blokken, maar na een tijd let je daar niet meer op. Als je de kleuterschool niet afkan, moet je er dan ook niet naast gaan wonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij zo iemand belleke trek gaan doen, is veeeel plezanter dan bij een ander.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
...'t is te hopen dat hij geen establishment-connections heeft of de ganse school wordt veroordeeld voor 't hof van beroep te Gent.... 8)
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Deze vind k echt wel goed
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Tijdens de laatste jaren van mijn buurvrouw was ze dementerend en maakte ze ook veel lawaai, ik had misschien geld kunnen rapen toen...
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa voor een slecht karakter hebde dan zeg !
Trouwens ook hier geld weer, wie was er eerst, ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is tekenend voor de toenemende onverdraagzaamheid in onze maatschappij. Als zulke futuliteiten al aanleiding zijn voor klacht in te dienen, kan je je al inbeelden waar zulke mensen zich nog allemaal aan storen. Triest is het.
![]() |