![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's de vraag hé: zijn er al massalere vechtpartijen geweest ?
Dju toch, ik zou een vliegje willen geweest zijn in het burgemeesterskabinet, toen de crommissaris van Leopoldsburg Beke daarover belde . Maar ook ten huize van Theo. Die zal wel om herbevestiging gevraagd hebben omtrent de plaats van gebeuren. (In Leopoldsburg zegt ge toch hé, meneer de kabinetsmedewerker .... ?) Honderdtal asielzoekers gaat met elkaar op de vuist http://www.standaard.be/cnt/dmf20160219_02139752 Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Om het schoon te zeggen ze zijn nog in de fase laag ontwikkeld....of ze lopen enkele honderd jaren achter ..."dat volk" ja dat komt er dan van multicultureel willen verrijken...allemaal om een hoofddoek naar het schijnt
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ze zijn allemaal zo niet, binnenkort krijgen ze strafstudie/ Duizend maal ik zal niet vechten in het opvangcentrum.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 20 februari 2016 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niets dat niet met een "cursuske" kan opgelost worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quoten en linken: niet moeilijk, wel even moeite doen aub. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft de debiele reactie van Jambon op de waarheden van Dewinter ondertussen al wel gezien. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 20 februari 2016 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |