![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Of moet ik van het standpunt uitgaan dat wij (lees: de brave autochtone belastingbetalers) totaal niets meer te zeggen hebben laat staan iets in de pap te brokken hebben? Zijn we reeds monddood gemaakt? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2016 om 20:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De autochtone bevolking word niks gevraagd, die moeten er maar mee akkoord zijn.
De autochtone bevolking zijn nochtans de mensen die belastingen betalen en hier in België al generaties wonen en werken. Maar daar houd de regering geen rekening mee. De asielzoekers zijn volgens de regering een verrijking voor België, als ge vechtpartijen en verkrachtingen een verrijking kunt noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand van het gemeentebestuur vroeg ooit de mening van de bevolking hierover. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 februari 2016 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het volk heeft natuurlijk helemaal geen inspraak. De fundamentele lange termijn beleidslijnen liggen al lang vast: multiculturalisering, de vervanging van de Europese bevolking, globalisering, vrije markt, een Europese superstaat die met harde repressie waakt... Democratie betekent dat het gepeupel voor 5 jaar de marionetten mag kiezen die dit beleid voortzetten. Een 'debat' tussen liberalen, sociaaldemocraten, christendemocraten en nva-cucks is een rondje schaduwboksen over punten en komma's. Over de fundamentele overkoepelende beleidslijnen (zie boven) zijn ze het allemaal eens. En duikt er eens een partijtje op die van deze beleidslijnen durft afwijken dan noemt men die partij een 'gevaar voor de democratie' en bouwt men er een schutskring rond. Laatst gewijzigd door Thuleander : 20 februari 2016 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat mag je altijd wel met enige 'graagte' doen als de tijd er rijp voor is, gaan kiezen/stemmen? Sorry, maar ik blijf in mijn bed liggen de eerstvolgende keer, naar alle waarschijnlijkheid in goed gezelschap 'verkerende'. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|||
![]() |
![]() |