![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rond de UK, en dan tot aan Le Touquet.
Hmm, dat wist ik niet. Ik ga toch eens goed "mijn verzekeringspolis en aanhangende premie" moeten bekijken. titel: ‘Russische bommenwerpers cirkelen hier voortdurend in de buurt’ link: http://www.standaard.be/plus/20160305/ochtend/14 GELIEVE GEEN CONTENT TE COPY-PASTEN UIT BETAALSECTIES VAN INTERNETKRANTEN.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door Pontifex : 5 maart 2016 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() GELIEVE GEEN CONTENT TE COPY-PASTEN UIT BETAALSECTIES VAN INTERNETKRANTEN.
heyhey, anderhalf uur!!! Dat kost geld mijnheer de generaal!!! Onze begroting!!! Generaal-majoor Vansina wil er blijkbaar invliegen, die man probeert de bevolking warm te maken voor nog meer oorlogsmisdaden: https://www.youtube.com/watch?v=20LkYvEZOZs Laatst gewijzigd door Pontifex : 5 maart 2016 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Britse & Amerikaanse AWACS toestellen doen hetzelfde bij de Russische grenzen. Et alors ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de Russische GRENZEN: de Russen komen al tot in het midden van Europa.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet mogen Russische toestellen alleen "in het midden van Europa" rondvliegen wanneer ze toestemming krijgen van de landen die "in het midden van Europa" liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze die Russen gewoon uitnodigen even te landen in Koksijde om samen even een goeie pint te pakken....
mensenlief toch ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik twijfel daar nogal sterk aan, anders zou het wel al opgedoken zijn in bepaalde media die ik volg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OMG. De Russen willen Brussel bombarderen. Ik zou nog maar vlug een paar extra F16's kopen ten koste van wat sociale programma's of een stukje Antwerpse ring. Als er geen gevaar is doen we toch gewoon alsof. Hey gepeupel slikt toch alles wat in de media komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat het geen Russinnen zijn, op zoek naar een nette Europese heer ?
Laat ze maar komen, zou ik zeggen. http://www.nrc.nl/next/2016/03/04/zo...en-rus-1594420 Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hoofdzakelijk dankzij de vrouwen overigens. Mannen mogen al blij zijn als ze 65 halen. http://www.z24.nl/bijzaken/verrassen...che-man-430301 De reden? De dagelijkse fles(sen) vodka en al wat daar het gevolg van is : de verkeersongelukken, dodelijke vechtpartijen, verdrinkingen door zatte zwemmers en acuut leverfalen. Rusland is een maatschappij, tot op het bot verslaafd aan alcohol om de dagelijkse realiteit niet te moeten zien. Je zou voor minder overigens. Laatst gewijzigd door parcifal : 5 maart 2016 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het toch allemaal geen moer meer uitmaakt; waarom nog de moeite doen om goed te koken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |