![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik heb uit goeie bron vernomen dat Jean-Marie Dedecker zich ook kandidaat zou stellen als voorzitter van de VLD.
dan zouden er naast Somers en Coveliers 3 kandidaten zijn. En het zou dan ook wel eens tot 2 stemrondes kunnen komen alhoewel de stemmen zullen verdeeld worden hé tussen Covelies en Dedecker, beter ware een kandidaat geweest. Nu we zien wel tot dat Dedecker zich officieel kandidaat stelt hé, pas dan zal ik het echt geloven.
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Wel, als Coveliers en De Decker staan voor wat ze zeggen, geven ze een totaal verkeerd signaal door op te komen als partij voorzitter van een partij die rechts denkt
en links uitvoert. HET signaal bij uitstek, is de partij de rug toe te keren! Dan zijn het mannen uit één stuk. Nu primeert bij hun het mandaat (en de centjes) voor de waarden en normen die ze propageren.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dedecker had beter bij zijn judo gebleven, dan hadden we misschien nog een paar medailles gehaald in Athene.
|
![]() |
![]() |