![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 september 2007 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Weinig emoties te verkennen bij deze ouders.
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik erger me dood dat kwaliteitskranten dagelijks volle pagina's (vandaag 3!) aan zo'n faits divers wijden.
K&K wat mij betreft |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat mij het meest opvalt is dat er inderdaad weinig emoties te zien is bij deze ouders, en dit vanaf het begin. Maar ik heb natuurlijk (gelukkig) ook geen kind kwijt, dus ik weet niet hoe ik dan zou reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
3 weken geleden het volgende tegen mijn vriendin gezegd terwijl we naar het nieuws aan het kijken waren: "Ze hebben het zelf gedaan!" Onverwacht? Hun lichaamstaal sprak boekdelen, het liep er af.
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() ²
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad. Die mag je gerust als ironisch interpreteren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervang die 3 weken door bijna 3 maanden bij mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan je eens wat concreets vertellen over die lichaamstaal en hoe die aantoont dat de ouders schuldig zijn aan moord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Waarom zien die ontvoerde mensen er altijd zo mysterieus uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang het volledige verhaal niet bovengekomen is , is het niet gedaan ... Ergens moet dat kind (of haar lichaam) zijn .... Indien de ouders het gedaan hebben is dit wel 1 van de laagdte misdaden die er zijn ... Maar , de kans is er nog steeds dat er iets anders gebeurt is , hoewel het bewijsmateriaal wel stilaan overweldigend is ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leon De Winter schreef in Elsevier een eigen beschouwing.
Maar persoonlijk kan ik er niet inkomen dat mensen die weze het per ongeluk of weze het in een of ander luguber ritueel hun dochter hebben vermoord er dan nadien nog zo'n mediaspektakel van maken. Dit lijkt me er toch way over. en nu blijken de bloedsporen in de auto ineens weer niét van Maddie te zijn... (leek me al raar om bloedsporen te vinden als men denkt dat het kind per ongeluk een overdosis kalmeringsmiddel heeft gekregen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben 5 weken na datum toevallig dezelfde wagen gehuurd, die de echte ontvoerder gebruikt heeft voor de ontvoering van maddie.
Nee serieus nu. Wat ik me wel afvraag is waarom de portugese politie het nodig vindt om sporenonderzoek te doen in een auto die 5 weken na de misdaad is gebeurd. Waarom zouden die 2 dat lijk 5 weken na datum beginnen te transporteren terwijl de flikken en de media 24 op 24 op hun stappen kijken. Raar hoor volgens mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik het goed begrepen heb, ging het in de auto niet om bloedsporen maar wel om DNA-sporen. Met andere woorden, er is een kans dat het lijkje van Maddie in de koffer van die auto gezeten heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ik me afvraag is: dat de twee ouders na vorige week urenlang afzonderlijk te zijn ondervraagd door de onderzoekers dat ze niet door de knieën zijn gegaan, ik denk, in dit geval dat ge een hele straffe leugenaar moet zijn en dan alle twee, of ze hebben het niet gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Enfin, dat zal alle aandachtshoeren die even moesten laten zien hoe goed ze zijn leren, als u aan het goede doel wilt geven stuur het dan maar naar een anoniem schooltje in Afrika, daar laten ze er kinderen van in leven.
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Alleszins, als ze het gedaan hebben is het gewoon gruwelijk, en als ze het niet gedaan hebben is het zomogelijk nog gruwelijker. Maak het maar mee, de mensen hier met kinderen weten wat ik bedoel.
|
![]() |
![]() |