![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Haal jij bij negatieve rente op het spaarkboekje: | |||
al je geld af. Alles. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 35,29% |
het merendeel van mijn centen. Veel dus. (procentueel van mijn bezit) |
![]() ![]() ![]() |
15 | 44,12% |
een deelke van mijn centen toch. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,82% |
niks geld af. Ik beschouw het als de kosten van een diefstalverzekering. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,76% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens De Tijd zouden heel wat Vlamingen zulks doen.
Er is al wel een draad over die negatieve rente, maar zonder poll. Met deze dus. Ik haal quasi alles af, ga een kluizeke kopen, metsel dat in een muur, vb. achter mijn toilet of onder mijn bad, en bewaar mijn geld zo. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grootste deel wel. Nog wat op de lopende rekening om verder rekeningen en taxen te kunnen betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel Vlamingen zijn ballenloze mensen: zoveel mogelijk geld oppotten en dan zo lang mogelijk wachten in de hoop dat er zoveel mogelijk bij komt. Tsss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, die moeten hun vingerafdrukken geven, die zitten binnenkort allemaal in de gevangenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je nu je geld nog op de bank hebt staan, dan ben je toch wel heel onnozel?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Hilarisch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met uitsluiting van je lopende rekening, om nog met de kaarten te kunnen betalen en om geld af te halen. alhoewel: geef daar gerust commentaar op. post scrotum: off topic maar de functie cash afhalen, vind ik - gelet op mijn leeftijd wellicht - fantastisch. Of je nu in de Ardennen of aan de kust zijt, in Spanje of in Italië, in de usa of in Thailand, je haalt lokaal geld uit de muur. Dat vind ik tegenover vroeger wel confortabel !! De kosten die daaraan verbonden zijn, wil ik nog wel blijven betalen. (zelfs al ben ik bij het groene appelke, waar al die kaarten enz. gratis zijn) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Achter de schermen weet men dat ook, maar na een paar pennentrekken blijft al dat geld schoon op de spaarrekening met negatieve rentevoet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik geef uit.
Als ze straks de euro devalueren, sta je daar me je papier. Mijn gezin heeft een confortabele woning nodig. Die krijgt prioriteit. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik zou het niet erg vinden als de bank een kleine vergoeding vraagt om mijn spaargeld in bewaring te houden. Er zijn zoveel onrechtvaardige belastingen, onrechtvaardige vermogensheffingen, aangewakkerde inflatie door de centrale bank, en dan gaat men uitgerekend van dit zo een drama maken ?? Dat is zo'n beetje als een kankerpatiënt die zaagt over een puist ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Werk (verdien) minder en geef minder uit.
Doe zoveel mogelijk zelf, koop zoveel mogelijk tweedehands etc. Het establishment h�*�*t het als ge dat doet. Laatst gewijzigd door Thuleander : 6 maart 2016 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar in essentie heb je natuurlijk 200% gelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |