Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Waar zoekt men best Bart, een toegewijd modevolger
hier 2 20,00%
daar 5 50,00%
overal 2 20,00%
ondergedoken in het kolenhok van ZKH Prins Laurent 6 60,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2016, 20:26   #1
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard Waar ben je, Bart ?

Er is iets opmerkelijks aan de gang. Heeft u het ook al gemerkt? De Antwerpse brulboei is stil. Drie miljard acht honderd vijftig miljoen, zoveel kost het om Bart De Wever de mond te snoeren. Knap prijzig, dat wel.

Het verdrag van Schengen afbranden, geen probleem Bart schurkt zich knus in Kathleen Cools kuipstoel. Het verdrag van Genève naar de prullenmand verwijzen, radde Bart is uw man. De Berbers schofferen, Bart draait er zijn hand amper voor om. Een verrottingsstrategie voor Griekenland verzinnen en toelichten, reken op Bart. Een gat van drie miljard acht honderd vijftig miljoen komen toelichten én komen vertellen dat jan met de pet die put dempen moeten, in velden noch wegen een Bart te bespeuren. Bart die de logica zelve als geen ander belichaamt, zwijgt sinds kort in alle toonaarden.

Toen bart nog praten en twieten kon, ging het van je ene tweeje :
(vrt) "Wij gaan doen wat Duitsland heeft gedaan, wij gaan door de zure appel bijten, wij gaan daar gezond van worden, wij gaan daar allemaal sterker uitkomen."
(vrt) "Wij gaan onze begroting op evenwicht hebben in 2018. Wij gaan eindelijk uit de schulden geraken."
(tweet) "Proficiat @CharlesMichel en de federale ploeg die hervormt én begroting op koers houdt zonder nieuwe belastingen die de gewone burger raken (30/03/15 174:26)"
Telkenmale vintage Bart.

In de kroniek van het post-flamingantisme staat te lezen : "vlaams nationalisten zijn in reetveters getooide tafelspringers tuk op een cafégevecht. Niets meer, niets minder.", doch heden wordt er bij hen weinig tafel gesprongen.

Waar is de poet, Bart ? Waar hang jij trouwens uit , Berbère ? Het volk smacht naar u.

Barts index

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 maart 2016 om 20:39.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 20:36   #2
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Die heeft het nu druk met het figureren in een Kiekeboe-album

HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 21:45   #3
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Dit is het laatste kiekje dat terug te vinden is op de Twitter-account van Bart De Wever dateert van 02.03.2016:

De laatste tweet dateert van 04.03.2016:
Mijn medeleven aan de familie en vrienden van Evrard Raskin. Afscheid van een groot historicus en eigenzinnig politicus.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 21:57   #4
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Hij is naar mediamarkt, om een nieuw rekenmasjien.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 22:05   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Zijt gerust.
Die kat komt weer.

En dan zal het dubbel zo plezant zijn. Voor ons toch. Voor de sossen iets minder.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 22:07   #6
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Een rekenmachineke op zonne energie.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 22:09   #7
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Of het nu amateuristisch, pech of een bewuste handeling is, in 2019 denkt geen kat hier nog aan.
Oud 11 maart 2016, 05:56   #8
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Er is iets opmerkelijks aan de gang. Heeft u het ook al gemerkt? De Antwerpse brulboei is stil. Drie miljard acht honderd vijftig miljoen, zoveel kost het om Bart De Wever de mond te snoeren. Knap prijzig, dat wel.

Het verdrag van Schengen afbranden, geen probleem Bart schurkt zich knus in Kathleen Cools kuipstoel. Het verdrag van Genève naar de prullenmand verwijzen, radde Bart is uw man. De Berbers schofferen, Bart draait er zijn hand amper voor om. Een verrottingsstrategie voor Griekenland verzinnen en toelichten, reken op Bart. Een gat van drie miljard acht honderd vijftig miljoen komen toelichten én komen vertellen dat jan met de pet die put dempen moeten, in velden noch wegen een Bart te bespeuren. Bart die de logica zelve als geen ander belichaamt, zwijgt sinds kort in alle toonaarden.

Toen bart nog praten en twieten kon, ging het van je ene tweeje :
(vrt) "Wij gaan doen wat Duitsland heeft gedaan, wij gaan door de zure appel bijten, wij gaan daar gezond van worden, wij gaan daar allemaal sterker uitkomen."
(vrt) "Wij gaan onze begroting op evenwicht hebben in 2018. Wij gaan eindelijk uit de schulden geraken."
(tweet) "Proficiat @CharlesMichel en de federale ploeg die hervormt én begroting op koers houdt zonder nieuwe belastingen die de gewone burger raken (30/03/15 174:26)"
Telkenmale vintage Bart.

In de kroniek van het post-flamingantisme staat te lezen : "vlaams nationalisten zijn in reetveters getooide tafelspringers tuk op een cafégevecht. Niets meer, niets minder.", doch heden wordt er bij hen weinig tafel gesprongen.

Waar is de poet, Bart ? Waar hang jij trouwens uit , Berbère ? Het volk smacht naar u.

Barts index
(Fans van Heilige Bart slaan wanhopig hun ogen en armen ten hemel en bidden : )

"Bart waer bestu bleven.
Mi lanct na di gheselle mijn.
Bart, Bart, waarom hebt gij mij verlaten?
Uit diepten van ellende roep ik, Bart
roep ik om hulp tot U, Gij kunt mij redden:
Mijn ziel verwacht van U verlossing, Bart."
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 11 maart 2016 om 05:59.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 06:22   #9
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Laffe honden blaffen veel maar bijten niet.
Deze laffe hond verstopt zich in Antwerpen en denkt, laat de anderen maar de kastanjes uit het vuur halen.
Ik zit hier lekker uit de wind, vet betaald en geen enkele verantwoordelijkheid, enkel controleren of al mijn cumuls en prees op tijd op mijn rekening staan.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 07:29   #10
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Deze laffe hond verstopt zich in Antwerpen en denkt, laat de anderen maar de kastanjes uit het vuur halen.
Ik zit hier lekker uit de wind, vet betaald en geen enkele verantwoordelijkheid, enkel controleren of al mijn cumuls en prees op tijd op mijn rekening staan.
Een politicus in hart en nieren.
Veel bla blaa ... weinig boem boem.
Historicus blijf bij je leest.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 07:41   #11
Sukkelaar

Standaard

:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zijt gerust.
Die kat komt weer.

En dan zal het dubbel zo plezant zijn. Voor ons toch. Voor de sossen iets minder.

.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 07:43   #12
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Een politicus in hart en nieren.
Veel bla blaa ... weinig boem boem.
Historicus blijf bij je leest.
Zou hij dan werkloos zijn en geschorst?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 07:47   #13
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Zou hij dan werkloos zijn en geschorst?
Heb je nog van die gekke vragen? Wat is er de bedoeling van?
Oud 11 maart 2016, 07:49   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
(Fans van Heilige Bart slaan wanhopig hun ogen en armen ten hemel en bidden : )

"Bart waer bestu bleven.
Mi lanct na di gheselle mijn.
Bart, Bart, waarom hebt gij mij verlaten?
Uit diepten van ellende roep ik, Bart
roep ik om hulp tot U, Gij kunt mij redden:
Mijn ziel verwacht van U verlossing, Bart."
Da's mooi,
maar 't gaat wel over iemand die gestorven is ...

en nu mag je veel hopen, maar d�*t nog niet ... de eerstvolgende drie legislaturen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 11 maart 2016, 07:55   #15
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijt gerust.
Die kat komt weer.

.
Ge kunt het goe zitten hebben hé ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 08:08   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Te horen aan het gejank van PS en van ABVV (met aanhangsel ACW) heeft de nva pertang al flink gebeten.

Te zien aan de prestaties van jouw geliefde parlementairen in de kamer, tijdens de rechtstreekse uitzendingen van villa politica, bijten ze inderdaad. Maar gezien hun gestalte zijn het maar verwondingen die toegebracht werden door een nestje jonge chihuahua's die nog gezoogd worden.

.

Oud 11 maart 2016, 08:14   #17
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Te horen aan het gejank van PS en van ABVV (met aanhangsel ACW) heeft de nva pertang al flink gebeten.

Te zien aan de prestaties van jouw geliefde parlementairen in de kamer, tijdens de rechtstreekse uitzendingen van villa politica, bijten ze inderdaad. Maar gezien hun gestalte zijn het maar verwondingen die toegebracht werden door een nestje jonge chihuahua's die nog gezoogd worden.

.
Alle begin is moeilijk. Maar toch mag je verwachten dat zij dan beter bijgestaan worden.

Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 11 maart 2016 om 08:15.
Oud 11 maart 2016, 10:10   #18
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de nva heeft inderdaad al flink gebeten. ze heeft al een gat van 3.2 miljard uit de begroting gebeten.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 10:28   #19
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Te horen aan het gejank van PS en van ABVV (met aanhangsel ACW) heeft de nva pertang al flink gebeten
Nihil nove sub sole. Toen Bart De Wever zijn marionetten regering Elio Di Rupo I aan de macht had gelaten klaagden de vakbonden ook:

http://www.knack.be/nieuws/belgie/wa...mal-70149.html

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 10:35   #20
Anna List
Banneling

Standaard

niet aan mij om m vrij te pleiten, maar vind t toch opmerkelijk, ... dezelfden die hem verwijten de echte premier te zijn, verwijten hem er niet te zijn wanneer hij zwijgt ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be