![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Waar zoekt men best Bart, een toegewijd modevolger | |||
hier |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
daar |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
overal |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
ondergedoken in het kolenhok van ZKH Prins Laurent |
![]() ![]() ![]() |
6 | 60,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is iets opmerkelijks aan de gang. Heeft u het ook al gemerkt? De Antwerpse brulboei is stil. Drie miljard acht honderd vijftig miljoen, zoveel kost het om Bart De Wever de mond te snoeren. Knap prijzig, dat wel.
Het verdrag van Schengen afbranden, geen probleem Bart schurkt zich knus in Kathleen Cools kuipstoel. Het verdrag van Genève naar de prullenmand verwijzen, radde Bart is uw man. De Berbers schofferen, Bart draait er zijn hand amper voor om. Een verrottingsstrategie voor Griekenland verzinnen en toelichten, reken op Bart. Een gat van drie miljard acht honderd vijftig miljoen komen toelichten én komen vertellen dat jan met de pet die put dempen moeten, in velden noch wegen een Bart te bespeuren. Bart die de logica zelve als geen ander belichaamt, zwijgt sinds kort in alle toonaarden. Toen bart nog praten en twieten kon, ging het van je ene tweeje : (vrt) "Wij gaan doen wat Duitsland heeft gedaan, wij gaan door de zure appel bijten, wij gaan daar gezond van worden, wij gaan daar allemaal sterker uitkomen."Telkenmale vintage Bart. In de kroniek van het post-flamingantisme staat te lezen : "vlaams nationalisten zijn in reetveters getooide tafelspringers tuk op een cafégevecht. Niets meer, niets minder.", doch heden wordt er bij hen weinig tafel gesprongen. Waar is de poet, Bart ? Waar hang jij trouwens uit , Berbère ? Het volk smacht naar u. ![]() Barts index
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 maart 2016 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Die heeft het nu druk met het figureren in een Kiekeboe-album
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is het laatste kiekje dat terug te vinden is op de Twitter-account van Bart De Wever dateert van 02.03.2016:
![]() De laatste tweet dateert van 04.03.2016: Mijn medeleven aan de familie en vrienden van Evrard Raskin. Afscheid van een groot historicus en eigenzinnig politicus.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij is naar mediamarkt, om een nieuw rekenmasjien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijt gerust.
Die kat komt weer. En dan zal het dubbel zo plezant zijn. Voor ons toch. Voor de sossen iets minder. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een rekenmachineke op zonne energie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Of het nu amateuristisch, pech of een bewuste handeling is, in 2019 denkt geen kat hier nog aan.
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Bart waer bestu bleven. Mi lanct na di gheselle mijn. Bart, Bart, waarom hebt gij mij verlaten? Uit diepten van ellende roep ik, Bart roep ik om hulp tot U, Gij kunt mij redden: Mijn ziel verwacht van U verlossing, Bart."
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 11 maart 2016 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laffe honden blaffen veel maar bijten niet.
Deze laffe hond verstopt zich in Antwerpen en denkt, laat de anderen maar de kastanjes uit het vuur halen. Ik zit hier lekker uit de wind, vet betaald en geen enkele verantwoordelijkheid, enkel controleren of al mijn cumuls en prees op tijd op mijn rekening staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Veel bla blaa ... weinig boem boem. Historicus blijf bij je leest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar 't gaat wel over iemand die gestorven is ... en nu mag je veel hopen, maar d�*t nog niet ... de eerstvolgende drie legislaturen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te zien aan de prestaties van jouw geliefde parlementairen in de kamer, tijdens de rechtstreekse uitzendingen van villa politica, bijten ze inderdaad. Maar gezien hun gestalte zijn het maar verwondingen die toegebracht werden door een nestje jonge chihuahua's die nog gezoogd worden. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 11 maart 2016 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() de nva heeft inderdaad al flink gebeten. ze heeft al een gat van 3.2 miljard uit de begroting gebeten.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/wa...mal-70149.html
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() niet aan mij om m vrij te pleiten, maar vind t toch opmerkelijk, ... dezelfden die hem verwijten de echte premier te zijn, verwijten hem er niet te zijn wanneer hij zwijgt ...
|
![]() |
![]() |