![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://s.hln.be/2642832
'Jihadisten' verstoren hardhandig examen in Rijsel Citaat:
De toekomst vernielen , 't is nu reeds al 1 second na 12 !!!! 1 Leerling die zich verzette , kreeg een paar ferm fetsen !! Zulk terreur , het komt werkelijk mijne schijter uit !!!! Wanneer houdt dit eindelijk eens op ????!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hollande zal wel eens gaan praten met die brave jongens, om het hen uit te leggen ...
en de kiezer zal het uitleggen, de volgende keer, aan gans de bende van Hollande. (tenminste: dat verwacht ik) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leuke actie.
De linkse, gepolitiseerde universiteitjes eens van dichtbij laten voelen waar ze voor staan. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Het houdt op wanneer die smeerlappen hun doel bereikt hebben. En dat is de islamisering van Europa.
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tien jaar later dan de rest van de wereld, maar bon |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enen student tegen de andere :
-Wat heb je mee als lunch? -Een boke haram. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gezellige tijdsbesteding van eigenzinnige mensen: https://www.youtube.com/watch?v=3d2anvcFj94 https://www.youtube.com/watch?v=WVftlqDZJ6A Waarschijnlijk vinden ze dat de islam niet genoeg in de belangstelling staat, vandaar de ludieke acties om toch nog eens het nieuws te halen. Laatst gewijzigd door zonbron : 13 maart 2016 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Een examen wat ?
|
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees er helaas ook voor !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat: