![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Dank U, Meneerke Di Pipo Rupo, om samen met Uw sosse medeplichtigen die al die vuiligheid naar BE te haalden.
BE heeft nu de strengste wapenwet ter wereld. Outlaw guns, and only outlaws will have guns ! Hier in FR, Marseille en ander plaatsen kost een AK EUR 100 -200. Munitie rond de EUR O,10 per stuk. Boem in Brussel, dus. Beetje doden, maar dat kan de roodschurken geen rooie rotmoer schelen, nog wat geld meer uitgeven om de volgende moskee te bouwen ! Was te verwachten. De rooie multiculti rakkers hadden Staatsveiligheid (die al lang waarschuwde) butien spel gezet. De rooie Politishi (uitspraak op zijn italiaans). Kutpolitiekers, ja. De kaviaarsossen. WAT EEN VERRIJKING WEER ! En wat zijn we blij ! Wedden dat ... er, de volgende keer, weer voor die randdebielen gestemd wordt ? Weg met het Vlaams Belang en NVA !!! Rood of geen brood !!! Voor de aanslagen in Parijs had Hollande nog 5 %, na de aanslagen 57 %. Toeval ? Ik geloof het niet. Ik heb geen wapens, heb ik ook niet nodig. Heb wel zes getrainde Rottweilers tussen de dubbele afsluiting hier op mijn domein lopen. (Met vergunning !). Lieve hondjes, maar op dieet. Met een soort groeten, Jan.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan dooddoeners geen gebrek precies Henri1? Heb je het grote dooddoeners boek geschreven misschien?
Mensen de mogelijk geven om zichzelf te verdedigen is volgens mij helemaal geen Far West. Er zijn trouwens veel mensen met wapens in Belgie, legaal en illegaal, toon ons de duizenden doden die daardoor vallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Dus als de wapenwet niet zo strak was geweest, dan hadden de terroristen geen bommen kunnen doen afgaan in Zaventem en de metro?
Niet zwanzen he...
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat er op vooruit.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt groot gelijk, Henri. Het is véél aangenamer leven in Eurabia. Je voelt dat toch?
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik blijf erbij dat wapens toelaten zal leiden tot veel doden. Wapens gaan het probleem niet verhelpen imo. Je moet het probleem van bij de wortel aanpakken. En die ligt voor een deel in de islam en voor een deel in politieke correctheid.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden kunnen wéten dat ze hun eigen volk uitleverden aan krapuul met kalashnikovs toen ze hen de enigste middelen om zich te verdedigen ontnamen. Krapuul trekt zich van geen enkele wet iets aan, dus ook niet van de wapenwet. Nu hebben ze wat, die onnozele Vlaams-nationalisten.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was de nieuwe wapenwet dan alleen het werk van de roden ? Ik herinner het me helemaal anders ![]() http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...wapenwet.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() hoe ga jij je met een wapen verdedigen tegen een bom die afgaat?
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat in de VS zowat iedereen zwaar bewapend is maar ook daar aanslagen worden gepleegd heeft hij waarschijnlijk nog nooit aan gedacht....maar dat wil helemaal niet zeggen dat ik voorstander was van de nieuwe wapenwet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 maart 2016 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Semi-grappig, maar voor standup comedy moet je toch eerst nog wat oefenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk. De bewijzen worden vandaag geleverd: Dankzij het wapenverbod vallen er minder doden....
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar zeg nu eens eerlijk. Moesten de brave burgers in Zaventem of de metro gewapend zijn geweest, was er dan 1 slachtoffer minder geweest? Ik denk dat je het antwoord goed genoeg weet.
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want er zijn in Belgie over het miljoen illegale wapens alleen al. Waarom is Zwitserland nog niet uitgemoord, alle normale mannen hebben daar - ik durf het woord bijna niet zeggen, oorlogswapens in huis.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 maart 2016 om 13:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als we de lijn doortrekken van de belgische nationalisten is Verhofstadt dus verantwoordelijk voor de wapenwet, en de N-VA voor de terroristische aanslagen in Bruxelles N en Bruxelles Z. Geen speld tussen te krijgen. ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens je weet toch dat die zandbakmannen allemaal zot zijn van wapens. Weet je wie er het eerst bewapend zal zijn als dat toegelaten wordt? Juist ja, die jongeren die nu nog met stenen naar de flikken smijten...
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK zou het in alle geval niet riskeren om ergens bommen te gaan planten als ik kans loop om door moegetergde bewapende burgers te worden betrapt.
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die gooien stenen en flessen omdat ze geen wapenvergunning krijgen? Arm Vlaanderen...
![]() |
![]() |