![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Varkenshouders kampen met volle mestputten.
Hoe dikwijls is al niet gebleken dat de boeren, en met succes, in opstand komen met hun tractoren. Misschien is het nu het goede moment om van hun varkensmest-probleem verlost te geraken. Als ze die putten nu eens leeg spuiten in de straten van gemeentes zoals Molenbeek. Dan zijn we gelijk van twee problemen verlost. De boeren van hun mestprobleem en wij van de islam. http://www.pigbusiness.nl/nieuws/823...lle-mestputten Als we van dat soort verlost willen zijn zullen we hun eigen geloof moeten tegen hun gebruiken. Laatst gewijzigd door Garry : 22 maart 2016 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Haatspraak.
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2016 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Er beweegt iets en het zal geen stront zijn dat in Molenbeek en andere Belgische steden zal vloeien. Oog om oog en tand om tand. De Moslims zullen het geweten en gevoeld hebben. Onschuldige slachtoffers zullen ook niet meer bij hun bestaan. Zij hebben mij rechtstreeks getroffen door mijn familie die op de luchthaven aanwezig was te willen treffen. Dit kunnen we niet zomaar laten begaan. Ook al moeten we zelf onze vrijheden en rijkdom opgeven. Moskeeën moeten weg. Op ELKE mogelijke manier!!!!!! Hiermee eindig ik mijn posts op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien heeft 't Amerikaanse Trend Search Institute alsnog gelijk, enkel 't jaartal wat te voorbarig ingeschat.
Gerald Celente voorspelde nl. dat vanaf 2012 moslims weer overal uit Europa verdreven zouden worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is nu net een reden om te blijven posten. Laat je niet wegjagen.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 23 maart 2016 om 03:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Je reageert zoals de hond van Pavlov.
Snap jij nu echt niet dat je door regimepropaganda bent geconditioneerd?
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is het voldoende dat radicale moslims verdwijnen.
Dat moslims zich gaan gedragen zoals onze actuele katholieken: zonder teveel tralala. Geen hoofddoeken dus aub en al zeker niet meer of zwaardere vestimentaire onderdrukkingsmiddelen. Geen halal-zever. Nergens in Vlaanderen. Niet in de slachthuizen en niet in de winkels. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ongediscrimineerd tegen alle vredelievende moslims gericht
Absurdistisch, dat wel, en daarom K&K Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2016 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben minder te vinden voor die aanpak.
Neen, als er 1 actie een kans op slagen heeft, dan gaan we een hoop onschuldigen treffen, en gaat de hele wereld een associatie met een klein Oostenrijks diftkikkerig borstelsnordragertje zo leggen.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Grote delen van West Vlaanderen zaten al onder de repetitief ondraaglijke stank varkensdrek in de jaren tachtig. Toen ik te midden die varkenskwekerij -rotzooi woonde. Die varkensboeren mestten illegaal uit 's nachts. Meer varkens in Vlaanderen dan inwoners, daar waren nauwelijks moslims. Ik hoop dat het al een beetje veranderd is. Minder varkens, bedoel ik. En minder mestoverschotten.
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2016 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo zijn er nog op dit forum. Getrol heet dat in het forum-jargon.
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Brugge gaat dezelfde weg op. Burgemeester Landuyt zegt dat er krachtig moet worden opgetreden en dus gaat hij 350 Syriërs importeren.
![]() |