![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haal dit stukje er uit: Citaat:
Dit komt omdat in veel scholen de multicul-maatschappij nog steeds verheerlijkt wordt door linkse vriendjes. Veel ouders hebben dit 'ideaalbeeld' echter al lang doorprikt en hun kinderen de waarheid verteld. Daardoor pikken die kinderen de onzin die men hen wijsmaakt op school ook niet meer: hun ouders hebben immers meer geloofwaardigheid dan die linkse vriendjes die hen van alles wijsmaken. Kinderen zijn ook niet dom: ze doorprikken en doorzien leugens in een oogwenk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() oh ik denk dat de huidskleur niet met het feit te maken heeft , maar dat er meer problemen in de levensgewoontes ,tradities en geloof gaan zitten...binnen enkele jaren gaan advocaten zeer veel werk gaan krijgen denk ik ,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Is dat centrum nu ook al een huwelijksbureau geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is toch niks mis met een blanke huidskleur zeker ?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja een moslimmeisje moet inderdaad niet thuiskomen met een blanke niet Moslim. Goed dat het centrum dit soort racisme eindelijk eens aankaart... Of neen, dit is geen racisme, dit is cultureel bepaald. Er is enkel van racisme sprake als een blank meisje thuiskomt met Mohammed.
Persoonlijk vind ik de huidskleur irrelevant. Religie is dat wel, een aanhanger van de Islam komt er bij mij ook niet in.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 21 maart 2016 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer dat die overige 4/5 geen gevoel van culturele of etnische eigenwaarde hebben.
Natuurlijk zitten daar wel nog een hoop linkse signallers tussen die, als de situatie zich echt voordeed, niet zouden staan te springen voor de realiteit van een Arabische of Noord-Afrikaanse schoozoon.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 maart 2016 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Wat doe je dan met alle Vlamingen die in het buitenland of op een ander continent geboren zijn en daar hun opvoeding hebben genoten? Ik vertel je er bij dat ik geen enkele binding heb met geen enkele religie en ze dus ook niet zie als een uiting van cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België kent van origine een blanke bevolking. Ons land hoeft dergelijke studies niet te financieren. Spijtig dat je in onze democratie enkel bij het Vlaams Belang terecht kan als jouw mening "eigen volk" eerst is.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof 4/5 er geen probleem zou mee hebben indien zoon of dochter met een islamiet naar huis zou komen...
![]() Of het een gele, zwarte,groene of bleekblauwe is zal geen probleem zijn, een islamiet daarentegen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 Op 5 Wil Niet Dat Zijn Kind Partner Met Andere Huidskleur Kiest
en 3 OP 5 liegen dan nog eens. (en die overige 1 op 5 zal het dan wel leren ...) Idem dito voor de ouderwens dat zijn kind niet homo is. (wat niet wil zeggen dat ze het feit niet zouden accepteren, dat is wat anders) Idem dito voor de ouderwens dat zijn kind niet thuis komt met een aarts-katholiek, laat staan een moslim of protestant ... (zelfde opmerking) Idem dito dat de kleine niet thuiskomt met een partner die gehandicapt is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een andere huidskleur is geen probleem. Religie/cultuur daarentegen...
Moest ik een kind hebben, ik zou duizend keer liever hebben dat hij/zij thuiskomt met een goed ingeburgerde atheïst van allochtone oorsprong dan met een blanke moslim(a). Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 21 maart 2016 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Niks alsof. Lach het maar weg, en concentreer u maar lekker op uw vriendenkring om uw perceptie in stand te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() De blanken moeten verdwijnen, we geven zelfs geld aan organisaties die dat promoten. Er is niets verkeerd aan ouders die graag willen dat hun kind trouwt met iemand die dezelfde huidskleur heeft. Geen enkele organisatie heeft zich daar met te moeien. Unia is een ziekelijke, fascistische organisatie.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Veel krantenartikels en studies moeten precies met een korreltje zout worden gelezen (niveau hé)
Kinderen zijn inderdaad veel minder corrupt dan volwassenen. Niet meteen een partner van andere huidskleur (afkomst), en waarschijnlijk samenhangende cultuur, kiezen heeft weinig met intolerantie te maken. Tolerantie is in weze dat je de rechten en plichten van alle etniciteiten in het land erkent. Moet je per se buiten je gemeenschap willen trouwen - zoiets intiem en fundamenteel - om als tolerant te worden aanzien? ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 21 maart 2016 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer 1 op 5 zijn of haar kind liever niet ziet met een partner met andere huidskleur moet je ook vermelden wat als motivatie werd opgegeven. Ik acht de kans groot dat de meesten zeggen" omdat de kans op geluk minder groot is wanneer iemand een andere culturele achtergrond heeft." Het is dus bezorgdheid over het gelukkig zijn en slagen van de relatie wat aan de basis ligt en niet kleur! Bovendien, vraag eens aan honderd moslims of ze een relatie met een ongelovige voor hun dochters zien zitten, gegarandeerd kom je dan boven 1 op 5 , hebben we het dan ook over apartheid en discriminatie? Hallo, centrum voor gelijke kansen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Guinevere, wat ga je doen als uw kind (dochter) thuis komt met een niet moslim en experimenteert met seks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |