![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element zijn
in de discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims en de islamisten onder hen. I<rokkebaas "Orac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Net op straat: wat jonge Marokkanen maakten, lichtelijk > provocerend, > duidelijk dat zij de moord op Van Gogh niet bepaald afkeurden en > zelfs reden > tot vrolijkheid gaf. > > Maar ja, dat maakte ik ook al op elf september mee... Een paar > jaar geleden. > > Groet, O. |
![]() |
#2 |
|
![]() "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element zijn in de > discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims en de islamisten > onder hen. > > I<rokkebaas IKNMBKVHL Moslim en islamisten. Tja, de eerste Christelijke Moslim moet nog geboren worden. > "Orac" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Net op straat: wat jonge Marokkanen maakten, lichtelijk provocerend, >> duidelijk dat zij de moord op Van Gogh niet bepaald afkeurden en zelfs >> reden >> tot vrolijkheid gaf. >> >> Maar ja, dat maakte ik ook al op elf september mee... Een paar jaar >> geleden. >> >> Groet, O. > > |
![]() |
#3 |
|
![]() "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element zijn > in de discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims en > de islamisten onder hen. > > I<rokkebaas > > "Orac" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > Net op straat: wat jonge Marokkanen maakten, lichtelijk > > provocerend, > > duidelijk dat zij de moord op Van Gogh niet bepaald afkeurden en > > zelfs reden > > tot vrolijkheid gaf. > > > > Maar ja, dat maakte ik ook al op elf september mee... Een paar > > jaar geleden. Zouden de islamieten beseffen dat zij uiteindelijk de eerste slachtoffers zullen zijn ? Elke dag breekt de goodwill meer en meer af. Ik hoop voor hen dat het niet eindigt in een scenario dat veel en veel erger zijn zal dan datgene waar het Blok ooit voor heeft gestaan. hedwig |
![]() |
#4 |
|
![]() "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element zijn > in de discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims en > de islamisten onder hen. > > I<rokkebaas Je doet er wellicht goed aan het dronkemansgelal uit het reservaat nl.politiek niet als bron te nemen. Be.politics is een herenclub als je ziet wat daar allemaal rondspookt. |
![]() |
#5 |
|
![]() "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> wrote in message
news:[email protected] i.nl... > Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element zijn in de > discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims en de islamisten > onder hen. > Heb deze middag nav deze triestige affaire 'nl.politiek' geëxploreerd, Krok. Wat me opviel was het extreme debiliteitsgehalte en de agressieve toon van nitwits die zelfs niet meer kunnen spellen - be.politics is daarbij vergeleken een oase van bedaagde wijsheid. Als deze ng exemplarisch is voor onze noorderburen, zie ik hun toekomst somber in. u. |
![]() |
#6 |
|
![]() "Dixit" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element >> zijn >> in de discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims >> en >> de islamisten onder hen. >> >> I<rokkebaas > > Je doet er wellicht goed aan het dronkemansgelal uit het > reservaat > nl.politiek niet als bron te nemen. > Be.politics is een herenclub als je ziet wat daar allemaal > rondspookt. Deze slechte poging tot sfeerschepperij verandert niets aan de aangehaalde feiten. Dixit terug naar af dus. I<rokkebaas |
![]() |
#7 |
|
news:[email protected]... > Als krokkie met nog meer van die onzin aan komt zetten, zouden > wij dan wat > van het gebral op be.politics moeten plaatsen ? > Een droeve primeur voor deze nieuwsgroep, maar dan weten de > Belgen ook waar > ze aan toe zijn met nl.politiek als bronvermelding. Blablabla ... eerst bewijzen, dan de straffe uithangen, Dixit. I<rokkebaas |
![]() |
#8 |
|
![]() "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Dixit" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht > > news:[email protected] i.nl... > >> Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element > >> zijn > >> in de discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims > >> en > >> de islamisten onder hen. > >> > >> I<rokkebaas > > > > Je doet er wellicht goed aan het dronkemansgelal uit het > > reservaat > > nl.politiek niet als bron te nemen. > > Be.politics is een herenclub als je ziet wat daar allemaal > > rondspookt. > > Deze slechte poging tot sfeerschepperij verandert niets aan de > aangehaalde feiten. Dixit terug naar af dus. > > I<rokkebaas Opnieuw dan: wat jij zojuist citeerde is *niet* waar. De OP heeft dat uit zijn duim gezogen, net zoals het meeste van het gelal op nl.politiek . |
![]() |
#9 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> wrote in message > news:[email protected] i.nl... > > > Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element zijn in de > > discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims en de islamisten > > onder hen. > > > > Heb deze middag nav deze triestige affaire 'nl.politiek' geëxploreerd, Krok. > Wat me opviel was het extreme debiliteitsgehalte en de agressieve toon van > nitwits die zelfs niet meer kunnen spellen - be.politics is daarbij > vergeleken een oase van bedaagde wijsheid. > Als deze ng exemplarisch is voor onze noorderburen, zie ik hun toekomst > somber in. > u. Dank je voor die bijval, uncle. Als krokkie met nog meer van die onzin aan komt zetten, zouden wij dan wat van het gebral op be.politics moeten plaatsen ? Een droeve primeur voor deze nieuwsgroep, maar dan weten de Belgen ook waar ze aan toe zijn met nl.politiek als bronvermelding. |
![]() |
#10 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> wrote in message > news:[email protected] i.nl... > >> Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element >> zijn in de discussie over de relatie tussen de massa gewone >> moslims en de islamisten onder hen. >> > > Heb deze middag nav deze triestige affaire 'nl.politiek' > geëxploreerd, Krok. > Wat me opviel was het extreme debiliteitsgehalte en de > agressieve toon van nitwits die zelfs niet meer kunnen spellen - > be.politics is daarbij vergeleken een oase van bedaagde > wijsheid. > Als deze ng exemplarisch is voor onze noorderburen, zie ik hun > toekomst somber in. Tja, kan allemaal zijn, u., maar ik vind dat op een moment als dit maar 'minor business'. Als mensen in onze straten neergeschoten worden omwille van hun mening, dan is het <de facto> burgeroorlog. Dat een oorlog onvermoede kansen biedt aan nietsnutten en psychoten is algemeen geweten. Maar dat mag geen reden zijn om alvast het hoofd op het kapblok te leggen (wat jij imho wel doet, verbeter me als ik dat fout zie). I<rokkebaas |
![]() |
#11 |
|
news:[email protected]... > > "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> "Dixit" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht >> > news:[email protected] i.nl... >> >> Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een >> >> element >> >> zijn >> >> in de discussie over de relatie tussen de massa gewone >> >> moslims >> >> en >> >> de islamisten onder hen. >> >> >> >> I<rokkebaas >> > >> > Je doet er wellicht goed aan het dronkemansgelal uit het >> > reservaat >> > nl.politiek niet als bron te nemen. >> > Be.politics is een herenclub als je ziet wat daar allemaal >> > rondspookt. >> >> Deze slechte poging tot sfeerschepperij verandert niets aan de >> aangehaalde feiten. Dixit terug naar af dus. >> >> I<rokkebaas > > Opnieuw dan: wat jij zojuist citeerde is *niet* waar. > De OP heeft dat uit zijn duim gezogen, net zoals het meeste van > het gelal op > nl.politiek . Hoe weet jij dat? Was je deze namiddag in Amsterdam? I<rokkebaas |
![]() |
#12 |
|
![]() On Tue, 02 Nov 2004 17:38:10 GMT, Dixit wrote:
> "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> "Dixit" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht >>> news:[email protected] i.nl... >>>> Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element >>>> zijn >>>> in de discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims >>>> en >>>> de islamisten onder hen. >>>> >>>> I<rokkebaas >>> >>> Je doet er wellicht goed aan het dronkemansgelal uit het >>> reservaat >>> nl.politiek niet als bron te nemen. >>> Be.politics is een herenclub als je ziet wat daar allemaal >>> rondspookt. >> >> Deze slechte poging tot sfeerschepperij verandert niets aan de >> aangehaalde feiten. Dixit terug naar af dus. >> >> I<rokkebaas > > Opnieuw dan: wat jij zojuist citeerde is *niet* waar. > De OP heeft dat uit zijn duim gezogen, net zoals het meeste van het gelal op > nl.politiek . Wel, daarjuist kwam er op TV in "brandpunt nl" een Marokkaan verkondigen dat het zijn eigens schuld was. Hij keurde de moord helemaal niet af. Zoveel is er niet uit de duim gezogen, er zijn genoeg mensen die het zullen gezien hebben. -- B-55's moppentrommel "een dictatoriaal regiem is altijd rechts. Links is immers tegen een dictatuur." 8 Sep 2004 http://users.pandora.be/dvg begin OEsucks.exe |
![]() |
#13 |
|
![]() On Tue, 02 Nov 2004 17:25:10 GMT, "Dixit" <[email protected]>
wrote: > >"I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht >news:[email protected] li.nl... >> Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element zijn >> in de discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims en >> de islamisten onder hen. >> >> I<rokkebaas > >Je doet er wellicht goed aan het dronkemansgelal uit het reservaat >nl.politiek niet als bron te nemen. >Be.politics is een herenclub als je ziet wat daar allemaal rondspookt. > Van twee derden van de mensen die daar vandaag in postten, had ik nog nooit gehoord. Nu zou ik misschien de IP nummers moeten checken met Googele, maar dan ben ik dan weer te lui voor. -- Het mannelijk geslacht komt eraan, in een Gujderiaanse pincer aanval op het Brabantse middenveld. En de tas, daar ligt hij dan. |
![]() |
#14 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> wrote in message > news:[email protected] i.nl... > >> Even een berichtje uit Amsterdam overgenomen. Kan een element zijn in de >> discussie over de relatie tussen de massa gewone moslims en de islamisten >> onder hen. >> > > Heb deze middag nav deze triestige affaire 'nl.politiek' geëxploreerd, > Krok. > Wat me opviel was het extreme debiliteitsgehalte en de agressieve toon van > nitwits die zelfs niet meer kunnen spellen - be.politics is daarbij > vergeleken een oase van bedaagde wijsheid. > Als deze ng exemplarisch is voor onze noorderburen, zie ik hun toekomst > somber in. Dan zie ik de Moslim toekomst daar somber, onkeltje. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#15 |
|
![]() "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Dixit" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > Als krokkie met nog meer van die onzin aan komt zetten, zouden > > wij dan wat > > van het gebral op be.politics moeten plaatsen ? > > Een droeve primeur voor deze nieuwsgroep, maar dan weten de > > Belgen ook waar > > ze aan toe zijn met nl.politiek als bronvermelding. > > Blablabla ... eerst bewijzen, dan de straffe uithangen, Dixit. > > I<rokkebaas Vooruit dan maar... hier nog wat gebral van nl.politiek: In "Moord Theo is een terroristische aanslag tegen Nederland" Maarten Tromp: "Zonet was er een meisje op standpunt.nl op TV die zei dat ze eigenlijk journalisme wilde studeren om later als journalist te kunnen werken. Echter nu durft ze niet meer omdat ze bang is dat ze niet maar kan zeggen wat ze wil na vandaag....... Tsja we hebben het héél goed voor elkaar in Nederland blijkt wel." Reactie Geert: "Mooi, laat haat teruggaan naar het land van haar voorouders en daar journalist worden. Opkankeren met die zooi." Reactie Maarten: "Het was een echte Nederlandse hoor Geert, wel bij de les blijven." Reactie Geert: "Had ze maar 1 paspoort?? Alleen het Nederlandse??? Waarom kon ze dan niet doorgaan met haar studie??? Geert" Reactie Maarten: "Geert ik vraag me af of jij niet eigenlijk net zo stom bent als die geitenneukers die Theo vermoord hebben. Je kunt toch wel lezen hoop ik? Het is namelijk een NEDERLANDSE!!" Dank u, Maarten. Foutje, Geert ! In "Geen Stemmingmakerij AUB!" : Geert (alweer !): "Rot op! Geert" Kaaiman: "Je zult wel te dom zijn de enige andere mogelijkheid is gewoon gewetenloze landverrader." In "Radicalen moskeen slopen, NU!!!": Fatwa: "Waarom die moordenaar in z'n poot schieten en waarom niet gelijk doodschieten?" (de spelvaut in de titel komt overigens ook van Fatwa) Fatwa: "Geef je mening of hou je kop." (Ik zal Geert er maar niet meer bij noemen, dat is wel een heel bijzonder exemplaar) In "Er leven 900.000 goede Moslims in NL" : Cnorlax: "Er is al genoeg met moslimvarkens gepraat en het heeft er alleen maar toe geleid dat ze hun achterlijke cultuur hier stevig hebben kunnen vestigen. " In "Waar blijt de reactie" (sic!): Hallo allemaal !: "van Paulus Rosenmuller, de jakhals van links? De groete geitenneuker van Groenlinks, hij die graag elke binnenkomende Moslim gaarne de kont kust!" (dat was overigens ook de complete post; die doet niet eens *moeite* voor een beetje inhoud) In: THEO VAN GOGH NEERGESCHOTEN EN DOODGESTOKEN DOOR EEN MOSLIM!" michel: "hokjes timmeren het is gewoon een feit dat dat islam tuig ons land terroriseerd eruit ermee met geweld als het moet" (en maar klagen dat onze Franstaligen af en toe een taalfoutje maken... je zal maar met de Nederlanders in 1 land moeten wonen. Dan is de Nederlandse taal compleet naar de vaantjes.) Enzovoort, enzovoort, enzovoort, enzovoort... En uit die troep meende jij een betrouwbare bron te halen ? Nou hield Theo van Gogh ook wel van grof geschut op zijn tijd, maar de man was eigenlijk een groot taalvirtuoos. Spijtig dat zijn nagedachtenis zo door het slijk wordt gehaald door de posters die ik hier citeer. :-( |
![]() |
#16 |
|
![]() "Dixit" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Enzovoort, enzovoort, enzovoort, enzovoort... > En uit die troep meende jij een betrouwbare bron te halen ? > Nou hield Theo van Gogh ook wel van grof geschut op zijn tijd, maar de man > was eigenlijk een groot taalvirtuoos. > Spijtig dat zijn nagedachtenis zo door het slijk wordt gehaald door de > posters die ik hier citeer. :-( > Volledig akkoord. Zowel Fortuyn als van Gogh (die beiden intelligent en waardevol waren) hebben in hun zog een bende crapuleuze individuen meegesleurd - het gespuis van de straat, zeg maar. De smeerlapperijen die dit tuig op nl.politiek durft te zetten, tarten elke verbeelding. Laten ze zo nog ff doorgaan, en ik word moslim-fundamentalist. <grin> u. |
![]() |
#17 |
|
![]() "Dixit" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... > > "Dixit" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > Als krokkie met nog meer van die onzin aan komt zetten, zouden > > > wij dan wat > > > van het gebral op be.politics moeten plaatsen ? > > > Een droeve primeur voor deze nieuwsgroep, maar dan weten de > > > Belgen ook waar > > > ze aan toe zijn met nl.politiek als bronvermelding. > > > > Blablabla ... eerst bewijzen, dan de straffe uithangen, Dixit. > > > > I<rokkebaas > > Vooruit dan maar... hier nog wat gebral van nl.politiek: > > In "Moord Theo is een terroristische aanslag tegen Nederland" > > Maarten Tromp: > "Zonet was er een meisje op standpunt.nl op TV die zei dat ze eigenlijk > journalisme wilde studeren om later als journalist te kunnen werken. > Echter nu durft ze niet meer omdat ze bang is dat ze niet maar kan > zeggen wat ze wil na vandaag....... > Tsja we hebben het héél goed voor elkaar in Nederland blijkt wel." > > Reactie Geert: > "Mooi, laat haat teruggaan naar het land van haar voorouders en daar > journalist worden. > Opkankeren met die zooi." > > Reactie Maarten: > "Het was een echte Nederlandse hoor Geert, wel bij de les blijven." > > Reactie Geert: > "Had ze maar 1 paspoort?? > Alleen het Nederlandse??? > Waarom kon ze dan niet doorgaan met haar studie??? > Geert" > > Reactie Maarten: > "Geert ik vraag me af of jij niet eigenlijk net zo stom bent als die > geitenneukers die Theo vermoord hebben. Je kunt toch wel lezen hoop > ik? Het is namelijk een NEDERLANDSE!!" > > Dank u, Maarten. Foutje, Geert ! > > In "Geen Stemmingmakerij AUB!" : > Geert (alweer !): "Rot op! Geert" > Kaaiman: "Je zult wel te dom zijn de enige andere mogelijkheid is gewoon > gewetenloze > landverrader." > > In "Radicalen moskeen slopen, NU!!!": > Fatwa: "Waarom die moordenaar in z'n poot schieten en waarom niet gelijk > doodschieten?" > (de spelvaut in de titel komt overigens ook van Fatwa) > Fatwa: "Geef je mening of hou je kop." > (Ik zal Geert er maar niet meer bij noemen, dat is wel een heel bijzonder > exemplaar) > > In "Er leven 900.000 goede Moslims in NL" : > Cnorlax: "Er is al genoeg met moslimvarkens gepraat en het heeft er alleen > maar toe > geleid dat ze hun achterlijke cultuur hier stevig hebben kunnen vestigen. " > > In "Waar blijt de reactie" (sic!): > Hallo allemaal !: "van Paulus Rosenmuller, de jakhals van links? > De groete geitenneuker van Groenlinks, hij die graag elke binnenkomende > Moslim gaarne de kont kust!" > (dat was overigens ook de complete post; die doet niet eens *moeite* voor > een beetje inhoud) > > In: THEO VAN GOGH NEERGESCHOTEN EN DOODGESTOKEN DOOR EEN MOSLIM!" > michel: "hokjes timmeren het is gewoon een feit dat dat islam tuig ons land > terroriseerd eruit ermee met geweld als het moet" > (en maar klagen dat onze Franstaligen af en toe een taalfoutje maken... je > zal maar met de Nederlanders in 1 land moeten wonen. Dan is de Nederlandse > taal compleet naar de vaantjes.) > > Enzovoort, enzovoort, enzovoort, enzovoort... > > En uit die troep meende jij een betrouwbare bron te halen ? > > Nou hield Theo van Gogh ook wel van grof geschut op zijn tijd, maar de man > was eigenlijk een groot taalvirtuoos. > Spijtig dat zijn nagedachtenis zo door het slijk wordt gehaald door de > posters die ik hier citeer. :-( Heu... verkeerde knopje. Daar had ik een apart draadje van moeten maken. |
![]() |
#18 |
|
![]() On Tue, 02 Nov 2004 18:15:17 GMT, Dixit wrote:
(...) > Heu... verkeerde knopje. > Daar had ik een apart draadje van moeten maken. "Cancel" is een oplossing :) -- B-55's moppentrommel "een dictatoriaal regiem is altijd rechts. Links is immers tegen een dictatuur." 8 Sep 2004 http://users.pandora.be/dvg begin OEsucks.exe |
![]() |
#19 |
|
![]() "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> wrote in message
news:4187c19c$0$44102 > Ik hoop voor hen dat het niet eindigt in een scenario > dat veel en veel erger zijn zal dan > datgene waar het Blok ooit voor heeft gestaan. > Ben je een holocaust aan het voorbereiden, Hedwig? Het valt me op dat vrijwel niemand je ridiculiteiten beantwoordt - houwen zo, jongen. u. |