![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik mij vergis maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer genoeg waar. Als er 10 zotten rondlopen is de rest ook schuldig. Dat noemen ze "over 1 kam scheren"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 27 maart 2016 om 22:20. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als er 1000 M&M snoepjes op tafel liggen en men zegt je dat er 10 tussen zitten die zwaar giftig zijn, zul je ééntje opeten ??? |
|
![]() |