![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan een niet-verkozene op deze manier de rechterlijke en de uitvoerende macht beïnvloeden/bepalen/... ?
Zijn we echt zo'n apenland ? titel: Delphine Boël staat op zwarte lijst tussen terroristen http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2016...mpaign=seeding Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat een landje .................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Het is duidelijk waar de prioriteiten liggen.
Ondertussen wordt een waarschijnlijke Brusselaar door niemand herkend ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik vind het een zeer raar artikel, vooral deze zin:
" ...de lijst van politiek prominente personen stond, mensen die door de belastingdienst zwaar worden gescreend." Ik zou graag die lijst wel eens zien.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die houden hem het handje wel boven het hoofd daar ze allemaal aan hetzelfde zeel trekken en door bepaalde teksten, uit één van hun boeken, de wereld ingestuurd worden. De acteurs/actrices van menig tv serie �* la CSI, NCIS LA ... andere series lachen zich te pletter want ik denk dat die het zoeken naar personen al beter onder de knie hebben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 maart 2016 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |