Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2016, 13:56   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Delphine Boël staat op zwarte lijst tussen terroristen

Kan een niet-verkozene op deze manier de rechterlijke en de uitvoerende macht beïnvloeden/bepalen/... ?

Zijn we echt zo'n apenland ?

titel: Delphine Boël staat op zwarte lijst tussen terroristen
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2016...mpaign=seeding

Citaat:
Kunstenares en koningskind Delphine Boël blijft zoeken naar erkenning. Ze wil dat koning Albert II haar aanvaardt als zijn dochter. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor haar familie. Want als onwettige dochter van een koning staan Boël en haar familie wereldwijd op een zwarte lijst, tussen de terroristen en dictators.

Boël had het nochtans opgegeven. Ze snapte dat ze nooit een DNA-test zou kunnen eisen van een voormalige koning, en dat de erkenning van koning Albert er nooit zou komen. Maar net toen ontdekte ze dat haar leven net omwille van haar afkomst een ware hel aan het worden was. “Ik heb jaren in Londen gewoond en heb er nog steeds een bankrekening. Maar plots werd de rekening afgesloten”, vertelt de kunstenares aan Humo.

Haar advocaat ontdekte dat ze op de lijst van politiek prominente personen stond, mensen die door de belastingdienst zwaar worden gescreend. En dat was nog niet alles. Door die lijst wordt ze plots gelijkgesteld met dictators en terroristen, die zwaar gevolgd worden. Ook haar moeder, echtgenoot en kinderen staan op de lijst. “Die lijst is als een kanker verstuurd naar computers over de hele wereld, ik ben wereldwijd een outlaw. (...) Naar Engeland verhuizen en er een lening aanvragen, kan niet meer. Jim is Amerikaan, maar als mijn kinderen zich in Amerika willen vestigen, mogen ze dat niet. Vroeger kon ik nog denken, het probleem zit in België. Maar zelfs emigreren is dus niet meer mogelijk. Net daarom moest ik de zaak weer oppikken”, klinkt het.

En dus is Boël verbetener dan ooit. Al zal alles afhangen van de rechter die de zaak behandelt.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2016, 14:08   #2
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Wat een landje .................
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2016, 16:45   #3
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Het is duidelijk waar de prioriteiten liggen.

Ondertussen wordt een waarschijnlijke Brusselaar door niemand herkend

Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2016, 16:51   #4
Another Jack
Banneling

Standaard

Ik vind het een zeer raar artikel, vooral deze zin:
" ...de lijst van politiek prominente personen stond, mensen die door de belastingdienst zwaar worden gescreend."

Ik zou graag die lijst wel eens zien....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2016, 17:04   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht
Het is duidelijk waar de prioriteiten liggen.

Ondertussen wordt een waarschijnlijke Brusselaar door niemand herkend

Of zij die hem wel herkenden houden zich stil omdat het er ééntje van dezelfde bende is?

Die houden hem het handje wel boven het hoofd daar ze allemaal aan hetzelfde zeel trekken en door bepaalde teksten, uit één van hun boeken, de wereld ingestuurd worden.

De acteurs/actrices van menig tv serie �* la CSI, NCIS LA ... andere series lachen zich te pletter want ik denk dat die het zoeken naar personen al beter onder de knie hebben.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 maart 2016 om 17:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be