![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() ... en Fortress Europe ook op politiek vlak een eenheid was gebleven?
Ik heb altijd de as van het kwaad verafschuwd. Héél véél docu's gezien hieromtrent... helaas krijgt het kwaad een heel nieuw gezicht... Ben ik de enige die nadenkt over de loer dat de geschiedenis de Westerse Welvaart aan het draaien is? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Führer zou het geregeld hebben voor ons.
Stalin ook, geen twijfel daaraan.
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er 'stemmen' opgaan die het in twijfel trekken of het allemaal niet beter ware geweest dat éne zekere A. Hitler het had gewonnen daar verschiet ik eigenlijk niet echt van.
Of het beter geweest zou zijn ... ![]() “EU was idee van Hitler: bewijs dat Duitsland WOII heeft gewonnen”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Ik denk dat de miserie pas begonnen is in de jaren 80 toen de mei 69 generatie zich begon te manifesteren in het onderwijs, de politiek en justitie.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Jullie vergeten Hitler zijn sympathie voor de islam.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Islam was onbestaande in Europa buiten de Balkan dus ik denk niet dat hij wist waarover hij het had, in tegenstelling tot Frankrijk en het VK die Islamitische koloniën hadden.
Laatst gewijzigd door Guust : 26 maart 2016 om 09:21. |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ja, maar Hitler ging wel op reis naar Irak en dergelijke.
Hij had goede relaties om het zacht uit te drukken. |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ja laten we het daarop houden. Ik ben er vies van. Brrrr.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ... stel je voor , een wereld zonder Joden ...
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ![]() Hitler en de groot mufti waren de beste vrienden. Het occidentalisme ofte de haat voor het westen zou daaruit voortkomen. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 26 maart 2016 om 16:46. |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Haj Amin el-Hussein was de oom van Arafat.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hahahhahaa charlie een wereld zonder joden is als een wereld zonder bomen die de economie zuurstof leveren. zonder joden geen wereldeconomie. zonder joden geen multinationals a la google, facebook, apple, douglas, boeiing, mac donalds enz enz. israel is een superieure Hi Tech natie nu, hoogste percentage scientists en academici per 100.000 inwoners ter wereld. Negev woestijn heeft hypermoderne kassen middenin dorre woestijnvlakte, superieur zeg, Adolf Hitler zou hier hard om huilen: 'blee blee waar zijn mijn superieure, grootgeschapen ariers......... oops ze neuken met negers, koelies, chinezen, aziaatjes, en veel arische mannen zijn homo's en impotent ........ aldus hitler.' jah jah dankzij die japanse aanval op pearl harbour stortte de reus amerika zich in deze oorlog tegen hitler en japanse keizerrijk. Hitler had die japanners dit toch niet bevolen??? dit is onbekend. de japanners zouden winnen aan het eind denk ik en de hele wereld vernietigen en koloniseren met bruut geweld. Mantsjoerije: japanners slachtten paar honderdduizenden chinezen meedogenloos af. nee achteraf kan je geen enkele klok meer terug draaien. anders waren wij allemaal nu niet gemanifesteerd in deze Karmische/ tijdruimte van het MESTIC universum. Wij zijn in wezen manifestaties van een soort kwantumachtig wezen dat atma wordt genoemd in oude sanskriet teksten, maar waarom wij in deze gedaanten gemanifesteerd worden is voor ons ook een groot raadsel nu. dit alles heeft wieroe mij nu uitgelegd en daarom weet ik er nu meer over. ook wieroe is een manifestatie van een oude ziel. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik denk dat ze het seksueel bedoelen: Mei 69 generatie introduceerde het standje 69 in de nederlandse peeshokjes, dat was de tijd van de seksuele revolutie in blank holland. Seks stuurt toch heel vaak revoluties en emancipatie en bevrijdings oorlogen. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Hitler, met zijn grote bewondering voor de Islam ... misschien was een Europese Islam dan wel mogelijk.
NOT. Nee, een Europese-nazi staat is niet beter dan het kalifaat. Dan modder ik liever nog wat verder aan. Ik kon vroeger wel eens wegdromen van mei 68, een tijd die ik nooit heb meegemaakt. Dromen van vrije AIDS loze seks.... voor de rest ben ik het volledig eens met onderstaande. Laatst gewijzigd door Odol : 28 maart 2016 om 00:13. |
![]() |