Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 24 maart 2016, 07:32   #1
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard Reactie van links op de aanslagen: knuffelen, huilen, kaarsjes branden

We zien vandaag hoe links reageert op de aanslagen in Brussel. Het Beursplein te Brussel is een trekpleister geworden voor iedereen die zijn zwakheid wil uiten in een links en Belgicistisch sfeertje: volwassen mannen vallen elkaar huilend in de armen, de kaarsenverkoop kent recordhoogtes, overal staan multiculknuffelaars klaar om iedereen die er behoefte aan heeft gratis te knuffelen.

Dan vraag ik mij af: is het met deze mensen en hun mentaliteit dat we het moslimterrorisme uit Europa zullen verdrijven?
Hypochonder is offline  
Oud 24 maart 2016, 07:36   #2
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Enkel door de geldstromen af te snijden zal het moslimterrorisme ingeperkt worden.
Elio di Supo is offline  
Oud 24 maart 2016, 07:40   #3
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

"We moeten de jongens een toekomstperspectief geven."

Er zijn overal ter wereld volkeren met straatarme jongeren, zonder toekomstperspectief, die geen enkele terrorist voortbrengen.
Oud 24 maart 2016, 07:46   #4
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
"We moeten de jongens een toekomstperspectief geven."

Er zijn overal ter wereld volkeren met straatarme jongeren, zonder toekomstperspectief, die geen enkele terrorist voortbrengen.
Er is mij altijd geleerd dat je eerst naar jezelf moet kijken als het fout loopt. Moslims en hun linkse knuffelaars doen dat nooit.
Hypochonder is offline  
Oud 24 maart 2016, 07:58   #5
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
We zien vandaag hoe links reageert op de aanslagen in Brussel. Het Beursplein te Brussel is een trekpleister geworden voor iedereen die zijn zwakheid wil uiten in een links en Belgicistisch sfeertje: volwassen mannen vallen elkaar huilend in de armen, de kaarsenverkoop kent recordhoogtes, overal staan multiculknuffelaars klaar om iedereen die er behoefte aan heeft gratis te knuffelen.

Dan vraag ik mij af: is het met deze mensen en hun mentaliteit dat we het moslimterrorisme uit Europa zullen verdrijven?
Neen t , op die manier niet , wel mogen mensen verdriet uiten , natuurlijk wel ,maar het is de manier waarop ze HET weer massaal domineren & organiseren , de nieuwe generatie zonder rug graat ... ,,ik vraag mij af waar blijven nu de echte rechtse sterksten onder ons ?? waarom komen zij nu niet naar buiten met oplossingen en steun aan de rechtse ontevreden burgers ?hun woord hebben we echt meer dan nodig ...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 24 maart 2016, 09:00   #6
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Kogels en bommen moet je beantwoorden met hartjes, kaarsen, bloemen en gedichtjes.
Dat werkt het beste.
Hebben ze Hitler ook niet op die manier verslagen?
Thuleander is offline  
Oud 24 maart 2016, 09:03   #7
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Kogels en bommen moet je beantwoorden met hartjes, kaarsen, bloemen en gedichtjes.
Dat werkt het beste.
Liefde is sterker dan haat, Thuleander! Gij zult knuffelen!
Oud 24 maart 2016, 09:07   #8
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dat werkt het beste.
De bevrijding van Normandië ... wie zou hem dat nog herinneren?
Oud 24 maart 2016, 09:11   #9
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
De bevrijding van Normandië ... wie zou hem dat nog herinneren?
Iedereen die Shaving Ryan's Private gezien heeft.
Oud 24 maart 2016, 09:12   #10
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Chapiro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Iemand met inzicht.

http://www.elsevier.nl/buitenland/bl...285015-285015/
Chapiro is offline  
Oud 24 maart 2016, 09:14   #11
LucJ
Vreemdeling

Standaard

We zijn een slap en laf volk. En die krijgen altijd de klappen.
LucJ is offline  
Oud 24 maart 2016, 10:39   #12
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LucJ Bekijk bericht
We zijn een slap en laf volk. En die krijgen altijd de klappen.
We? Wie is 'we'?
Als ge het hier niet goed vindt, ga ergens anders wonen. Ik houd u niet tegen.

Dat IS net criminelen inzet om laffe aanslagen te plegen is net een teken hoe sterk we zijn. Ze durven niet eens een open oorlog te voeren. Het betekent ook hoe hopeloos ze zijn.

Als we dus iets niet moeten doen is eenzelfde oorlogsretoriek gebruiken als zij. Dat is net wat ze willen. Ze hebben niets liever dan de idiote uitspraken van Trump.
Dus, ja, we moeten zoveel mogelijk knuffelen, en kaarsjes branden, en bijeenkomen aan de Beurs. Dat maakt IS net knettergek.
geertvdb is offline  
Oud 24 maart 2016, 10:47   #13
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
We? Wie is 'we'?

Dat IS net criminelen inzet om laffe aanslagen te plegen is net een teken hoe sterk we zijn. Ze durven niet eens een open oorlog te voeren. Het betekent ook hoe hopeloos ze zijn.

Als we dus iets niet moeten doen is eenzelfde oorlogsretoriek gebruiken als zij. Dat is net wat ze willen. Ze hebben niets liever dan de idiote uitspraken van Trump.
Dus, ja, we moeten zoveel mogelijk knuffelen, en kaarsjes branden, en bijeenkomen aan de Beurs. Dat maakt IS net knettergek.
Een opgestoken middelvinger zou toch net iets meer indruk maken dan wat geknuffel. Ja; ik weet het als er een boef jou huis komt overvallen ga je die niet te lijf met een baseballbat maar geef je al je geld graag af en maak jezelf wijs dat je gewonnen bent.
Oud 24 maart 2016, 10:47   #14
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar slaat dit in godsnaam op, Geert?
Nee, echt.
Ik heb al veel onzin gelezen, maar dit...
Thuleander is offline  
Oud 24 maart 2016, 10:56   #15
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
We? Wie is 'we'?

Citaat:
Ze moeten wel ergens beginnen hé ... dus eerst alles ontwrichten met aanslagen en dan stapje verder en de open oorlog is aan de gang ... ik wil u niet verwijten maar
Oud 24 maart 2016, 10:58   #16
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Een opgestoken middelvinger zou toch net iets meer indruk maken dan wat geknuffel. Ja; ik weet het als er een boef jou huis komt overvallen ga je die niet te lijf met een baseballbat maar geef je al je geld graag af en maak jezelf wijs dat je gewonnen bent.
een knuffel kan ook werken...en een pluche beerke afgeven,
Oud 24 maart 2016, 10:58   #17
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

We gooien met bloemen maar de potten hangen er nog aan, die moslimterroristen gaan nogal verschieten.
alberto is offline  
Oud 24 maart 2016, 11:01   #18
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik denk dat het volk zich moet blijven verenigen via de liefde.
Als we nu overgaan tot veralgemenen vergroten we het platform voor radicalisme. Verlagen we de drempel naar terrorisme.
De focus is nauw en als we die met zen allen blijven vernauwen vervaagt het in de toekomst in het niets.
Naast repressie ook sensibilisering met bruggen naar betere vooruitzichten.
Peche is offline  
Oud 24 maart 2016, 11:03   #19
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Gij begrijpt toch echt niets van wat ik schrijf, hé.

Als ik een boef betrap dan vang ik hem, en lever hem uit aan de politie. Wat ik ooit al eens gedaan heb. En ik laat hem niet meer los. Mijn advokaten blijven hem lastig vallen tot het einde der tijden.
Als ge denkt dat ik een woessie ben, ge vergist u.

Maar hoe ge IS moet aanpakken is net door te doen wat zij NIET willen wat ge doet. Al die salon-rechtsen hier op dit forum hebben een grote mond, en veilig achter de PC is het gemakkelijk om stoer te doen.

Wat IS dus niet wil is dat we solidair zijn, dat we alles direct terug opbouwen, en dat we dat overvloedig tonen.
geertvdb is offline  
Oud 24 maart 2016, 11:05   #20
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ze moeten wel ergens beginnen hé ... dus eerst alles ontwrichten met aanslagen en dan stapje verder en de open oorlog is aan de gang ... ik wil u niet verwijten maar
Waarom? Ge denkt dat ze van plan zijn met een leger naar hier te komen? Ze willen net het tegenovergestelde, dat wij niet met een leger naar daar komen.
geertvdb is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be