![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zien vandaag hoe links reageert op de aanslagen in Brussel. Het Beursplein te Brussel is een trekpleister geworden voor iedereen die zijn zwakheid wil uiten in een links en Belgicistisch sfeertje: volwassen mannen vallen elkaar huilend in de armen, de kaarsenverkoop kent recordhoogtes, overal staan multiculknuffelaars klaar om iedereen die er behoefte aan heeft gratis te knuffelen.
Dan vraag ik mij af: is het met deze mensen en hun mentaliteit dat we het moslimterrorisme uit Europa zullen verdrijven? |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Enkel door de geldstromen af te snijden zal het moslimterrorisme ingeperkt worden.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() "We moeten de jongens een toekomstperspectief geven."
Er zijn overal ter wereld volkeren met straatarme jongeren, zonder toekomstperspectief, die geen enkele terrorist voortbrengen.
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is mij altijd geleerd dat je eerst naar jezelf moet kijken als het fout loopt. Moslims en hun linkse knuffelaars doen dat nooit.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kogels en bommen moet je beantwoorden met hartjes, kaarsen, bloemen en gedichtjes.
Dat werkt het beste. Hebben ze Hitler ook niet op die manier verslagen? |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Liefde is sterker dan haat, Thuleander! Gij zult knuffelen!
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen die Shaving Ryan's Private gezien heeft.
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.elsevier.nl/buitenland/bl...285015-285015/ |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() We zijn een slap en laf volk. En die krijgen altijd de klappen.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Als ge het hier niet goed vindt, ga ergens anders wonen. Ik houd u niet tegen. Dat IS net criminelen inzet om laffe aanslagen te plegen is net een teken hoe sterk we zijn. Ze durven niet eens een open oorlog te voeren. Het betekent ook hoe hopeloos ze zijn. Als we dus iets niet moeten doen is eenzelfde oorlogsretoriek gebruiken als zij. Dat is net wat ze willen. Ze hebben niets liever dan de idiote uitspraken van Trump. Dus, ja, we moeten zoveel mogelijk knuffelen, en kaarsjes branden, en bijeenkomen aan de Beurs. Dat maakt IS net knettergek. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Nee, echt. Ik heb al veel onzin gelezen, maar dit... |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we nu overgaan tot veralgemenen vergroten we het platform voor radicalisme. Verlagen we de drempel naar terrorisme. De focus is nauw en als we die met zen allen blijven vernauwen vervaagt het in de toekomst in het niets. Naast repressie ook sensibilisering met bruggen naar betere vooruitzichten. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Als ik een boef betrap dan vang ik hem, en lever hem uit aan de politie. Wat ik ooit al eens gedaan heb. En ik laat hem niet meer los. Mijn advokaten blijven hem lastig vallen tot het einde der tijden. Als ge denkt dat ik een woessie ben, ge vergist u. Maar hoe ge IS moet aanpakken is net door te doen wat zij NIET willen wat ge doet. Al die salon-rechtsen hier op dit forum hebben een grote mond, en veilig achter de PC is het gemakkelijk om stoer te doen. Wat IS dus niet wil is dat we solidair zijn, dat we alles direct terug opbouwen, en dat we dat overvloedig tonen. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Waarom? Ge denkt dat ze van plan zijn met een leger naar hier te komen? Ze willen net het tegenovergestelde, dat wij niet met een leger naar daar komen.
|
![]() |