![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eau jee.
Even de situatie samenvatten in Oost-Europa. - De Balkenroute zit nu potdicht als gevolg van een domino-effect van grenzen sluiten en hekken bouwen dat begon bij Hongarije. - De invasielegers die het beloofde land in West Europa willen bereiken zullen nu via een omweg moeten gaan. - Optie 1 is via het oosten over de zwarte zee, via het instabiele Oekraïne naar het weinig asielvriendelijke Polen of Slovakije. Geen aantrekkelijke optie. Bovendien vernamen we vandaag het goede nieuws dat ook de Baltische staten hekken zullen bouwen aan hun oostelijke grenzen. - Een andere optie zou zijn via het westen, langs Italië. - En dan is er tenslotte nog het scenario van Air Merkel: Merkel die de asieltoeristen zelf gaat halen via een luchtbrug tussen Griekenland en Duitsland. ![]() De belegering van Europa. Het lijkt een oorlogskaart en dat is het eigenlijk ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() Lidstaten die meerderheidsbeslissingen negeren, moeten sancties krijgen.
Citaat:
Citaat:
Albanië- Italië is een mogelijke route. Marokko-Spanje is een mogelijke route. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het merendeel van deze illegalen voldoen dan ook helemaal niet aan de criteria om als vluchteling beschouwd, laat staan erkend te kunnen worden. Vandaar dat velen over volksverraad en een invasie spreken. Zeer zeker niet zonder reden. Terzijde, Marokko-Canarische eilanden, zo kan U ze opvangen. Een gunstig klimaat trouwens, voor muzels. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 maart 2016 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb in 2000 al Pateras gezien in Tenerife en jonge (minderjarige?) zwarte hoertjes op straat . En in 2014 een patera van 80, in El Hierro, uit koers, binnengebracht door Salvamento Adhara. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed. Boke Haram kan daar ook geraken, met wat geluk. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 maart 2016 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Wat mij betreft zou overigens geen enkele gezonde man in zijn fighting age het statuut van 'oorlogsvluchteling' mogen krijgen.
Met lafbekken en deserteurs heb ik geen compassie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wel wel eens officiële cijfers zien. Ook tegen klimaat- en economische vluchtelingen moet je geen oorlog voeren. Wel terugsturen, de prioriteiten moeten juist gelegd worden. En dat is asiel voor oorlogsvluchtelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Pure flauwe kul. Gelukkig nooit toegepast. Burgers zijn burgers. Deserteurs van de vijand zijn altijd welkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() O ja, the end game van Zonbron. Die was ik vergeten.
Toen ging het over de euro en Griekenland en zo. Maar nu is het ook niet min. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 maart 2016 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren oorlogsvluchtelingen uit het MO in feite geen klimaatvluchtelingen toen het papierwerk inzake de klimaatfraude getekend moest worden in Parijs? Sinds de Russen begonnen met bombarderen werden het uiteraard weer opnieuw gewoonweg oorlogsvluchtelingen. En economische vluchtelingen... enkel dit, geen luizen in mijn pels.
Laatst gewijzigd door zonbron : 10 maart 2016 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spaanse scheermessen 'concertinas' in de zuidoostelijke hoek van Europa.
![]() European Security Fencing (ESF) uit Malaga doet goede zaken. Ook aangebracht op de hekken van de Spaanse enclaves Ceuta en Melilla. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 maart 2016 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Doet hij niet. En in de EU wordt er aan verdeling gewerkt.
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 maart 2016 om 22:48. |
![]() |
![]() |