![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
De EU zelf blijft het paard van Troje uitnodigen ondanks dat de meeste Europeanen er totaal geen boodschap meer aan blijken te hebben en het serieus beu aan het worden zijn die invasie. ![]() De laatste maanden heeft Turkije bovendien zijn grenzen afgesloten voor iedereen behalve degenen die medische noodhulp nodig hebben. Er is zelfs geschoten op mensen die de grens wilden oversteken. “Na Fort Europa lijkt er nu ook een Fort Turkije te ontstaan”, besluit Amnesty. Fort Europa? Dat valt niet op anders ... p.s. Turkije ook nooit maar ook nooit bij de EU toelaten, een korte boodschap van mijnentwege, naast de ziekelijke vluchtelingencrisis. (lees: de invasie op de EU)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 april 2016 om 06:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo maakt Turkije het zichzelf gemakkelijk: voor elke Syriër die ze aan de EU overdragen sturen ze er één terug naar Syrië...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Fort Europa mag wel maar een fort Turkije niet? Dat is hypocriet, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds de aanslagen is Europa net iets minder happig op nog meer terreur; snap je?
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Eigenlijk is dat niet hypocriet, dat is letterlijk de conventie van Genève, nl. opvang in het eerste veilige land. Het opnemen van vluchtelingen hier, is eigenlijk goodwill.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, lui die zes �* zeven landen voorbijgaan, alvorens asiel te vragen, zijn geen echte oorlogsvluchtelingen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 april 2016 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je u ook nog kunnen beginnen afvragen:
Waarom krijgt Turkije al die miljarden? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 april 2016 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mee eens !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() En waarom hebben we zo'n zwakke leiders? Omdat Europeanen ook gewoon zwakkelingen zijn door decennialange linkse indoctrinatie.
Niet vergeten dat bijvoorbeeld pandareus en vivelabelgique op dit forum ook stemrecht hebben he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie stemrecht heeft mag dus stemmen of moet stemmen waar verplicht !!
ivm Europa: Merkel heeft de boel nog wat meer op(ge)blazen of doen opblazen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is vrij duidelijk dat we onvoorstelbaar zwakke leiders hebben inderdaad.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best eigenaardig dat het twee landen zijn die van de EU miljarden (Griekenland & Turkije) in de schoot geworpen gekregen hebben die er het eerste bij zijn om de 'vluchtelingen' allemaal terug huiswaarts te sturen?
Citaat:
Het zijn anders ook twee landen die een aardig pakje groter zijn qua oppervlakte dan ons kleine landje waar wij ze maar in groten getale blijven in uitnodigen. ![]() Of speelden die het gewoon slim Griekenland & Turkije? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() De west-europese en scandinavische landen zorgen ervoor dat de vluchtelingenstroom op gang is gekomen en op gang blijft.
Laatst gewijzigd door Odol : 4 april 2016 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Die patattenzanger Bono (bo) heeft op het nieuws de lof gezongen van Erdogan die hij voorstelde als en voorbeeld van menslievendheid voor heel Europa.
Hoeveelhij daarvoor betaald gekregen heeft is er niet bij gezegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |