![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet over pillen voor de duidelijkheid.
Ik heb het voor de verandering over sperma. Er is een aanzienlijk risico op HIV bij het doorslikken van sperma. Een vrouw kan besmet geraken door het besmette kwakje simpelweg in te slikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat precies is je vraag TroetelDemper?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aids is voor losers. En voor de man is er weinig tot geen risico, je kan dus zonder zorgen de keel van verschillende vrouwen ondersauzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het HIV Virus kan niet overleven in een vijandige omgeving als uw maag. U kunt dus rustig verder slikken zonder zich zorgen te maken. Laatst gewijzigd door Henri1 : 5 april 2016 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is aids zowel als seks wel een element van samenleving, en dus van politiek. Dus : deze draad is niet a priori mis. Maar de aard van het forum, maakt wel dat we hier een beetje "parler vrai" mogen verwachten. Daarom graag wat ernstige links voor jouw stelling die ik rood kleurde, en wel toegespitst: - langs welke weg gebeurt de besmetting bij orale seks ? (vb. de besmetting dringt via wondjes in het tandvlees of op de tong ... - wat ik mogelijk acht; of ook de besmetting dringt binnen via de slokdarm of de maag - wat ik onmogelijk acht .... bla bla ....) - is er meer risico bij slikken dan bij spuwen ? In afwachting van een deftig antwoord, staat ge daar nu maar te staan met uw klein pietje, hé vent. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() waarom moest ik meteen aan Demper denken ?
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn tal van mannen die vuile ziektes oplopen door zich te laten pijpen door een vuile snol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte hoeren pijpen zelden met de mond.
Ze draaien zich wat om en steken hem tussen hun kin en doen alsof.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zijt echt al serieus int zak gezet maat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Domme sletten pijpen wel met de mond natuurlijk.
Die zijn verzot op allerlei ziektes.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zijt een beetje zottekes eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit topic trekt geen fluit.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN