Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2016, 20:25   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Taalverloedering, allochtone straattalen ondermijnen Nederlandse Taalidentiteit

Kijk eens hiernaar, opkomst van allochtonen straattalen die zo vanuit de onderkant uit de sterke, blanke Nederlandse Taal identiteit gewoon ondermijnen. Dit is toch diep triest, dit is geen opwaartse taalevolutie maar juist extreem negatief, geloof ik.

De (blanke) Nederlandse taal behoort nu tot de top tien van meest actieve literaire talen van de hele wereld. En dit is echt een geweldige prestatie van de inheemse, uitstervende blanken in Nederland en Belgie die moedertaal sprekers zijn van het zuiver, HOOG Arisch Nederlands.

Door die hele massa immigratie en razendsnelle verzwarting, afrikanisering, koelienisering, islamisering in demografische zin, via te hoge geboortecijfers van de uitheemse rassen word nu de hele Nederlandse taal razendsnel afgebroken en dit is toch een zielige vorm van taalverloedering???

Nee meer subsidie geld voor het bestrijden van taalachterstanden zal niet helpen.

Geef aub je mening en wees eerlijk, want je hebt gelukkig nog het recht op vrije meningsuiting, totdat de vieszwarte Hindoe halfapen, Afrikanen, of Mekkafiele Arabieren de macht hier overnemen en je blanke dochters gaan wegkapen.

----------------- citaat tekst over straattaal, soort nederlandse apenmixtaaltje van overwegend sranang tongo gemixt met papiamento, marokkaans, hip hop engels:

Integreren doe je dus met straattaal

door Enzo van Steenbergen

“Kleppie. Dat betekent Pasja, je weet toch.” Wat? “Uhh...dronken man.” Een bulderlach volgt. Aan het woord de Amsterdamse rapper Maurits Robert Delchot, alias Negativ. Als geen ander is Negativ creatief met taal. Liefst een mix van Nederlands, Antilliaans, Marokkaans, Papiamento en hip-hop Engels. Straattaal als het ultieme integratiemiddel.

“Straattaal is gewoon het mengen van culturen. Een hele mooie vorm van integratie”, zegt Leonie Cornips. Ze was onder andere leider van het project ‘Jongerentaal en Straattaal.’ Als onderzoekster is ze verbonden aan het Meertens Instituut voor bestudering van de Nederlandse taal. “De jongeren willen een link leggen tussen hun herkomst en het gangbare taalgebruik in Nederland.

Drie keer straattaal
Drie zinnen in straattaal van Negativ.

* Fafi niga kievesh a strijder? Ik was bij die Chiba maar die torie was froengoe, hij kwam met een kleine binda nigger.
Hoe is het jongen, wat is er strijder? Ik was bij die sukkel maar de situatie was vervelend, hij kwam met een kleine joint jongen.

* Ik zag die fatoeman gister op de oekoe hij keek naar me net een Swiempee echt een chepe
Ik zag die grapjas gisteren op de hoek en hij keek naar me als een flikker echt een sukkeltje

* Ik was zo kleppie ik kon niet meer wakka. Ommin chimeids kwamen hangen, ééntje wou horen
Ik was zo dronken dat ik niet meer kon lopen. Ik kreeg aandacht van veel meiden, waarvan één echt geïnteresseerd was.

Bron: Metronieuws

http://www.morettovertalingen.nl/art...met-straattaal

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 20:30   #2
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Kijk eens hiernaar, opkomst van allochtonen straattalen die zo vanuit de onderkant uit de sterke, blanke Nederlandse Taal identiteit gewoon ondermijnen. Dit is toch diep triest, dit is geen opwaartse taalevolutie maar juist extreem negatief, geloof ik.
Hoe omschrijft u bepaalde vormen van Surinaams Nederlands? Ook in gelijkaardige bewoordingen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 20:41   #3
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoe omschrijft u bepaalde vormen van Surinaams Nederlands? Ook in gelijkaardige bewoordingen?

tsja Jan van den Berghe;8068923

sranang tongo is een jonge negertaal uit suriname, net als vele andere jonge caribische negertalen die nauwelijks 150 jaar oud zijn, en erg primitief zijn, in soort Reptielachtige Taal fase.

Punt is gewoon dat het beter is om ervoor te zorgen dat elk kind dat nu reincarneert op deze planeet een moedertaal te leren die literair sterk staat, wetenschappelijk is of toegang geeft tot hogere univ wetenschappen, en meer toekomst perspectief, ontplooiing, hogere baan.

ja dan vallen sarnami en sranang tongo direct af, want deze talen zijn in een prille Reptielachtige en aapachtige ontwikkelingsfase en nutteloos voor de wereld.

Ik moet altijd hard lachen als ik hindoestanen uit suriname hun surinaamse bhojpuri apentaal hoor praten, goh ik ken deze taal niet en hoef het ook niet te kennen, omdat ik toch altijd gediscrimineerd werd door deze vieszwarte koelies uit suriname en nederland als koelie afval en lagere kaste, pipo, chamar met kleine lul. Nu discrimineren deze vieszwarte surikoelies mij omdat ik te goed nederlands schrijf en spreek, gewoon te gek voor woorden. Dit vieszwarte koelievolk hoort niet thuis in HOOG Arisch Nederland en is hier gewoon echt totaal overbodig derde en vierde generatie slumafval uit Bihar en Uttar Pradesh.

dewa aapje

Oud 15 april 2016, 21:01   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=Meg5OsqGpxc

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 21:04   #5
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
tsja Jan van den Berghe;8068923

sranang tongo is een jonge negertaal uit suriname, net als vele andere jonge caribische negertalen die nauwelijks 150 jaar oud zijn, en erg primitief zijn, in soort Reptielachtige Taal fase.

Punt is gewoon dat het beter is om ervoor te zorgen dat elk kind dat nu reincarneert op deze planeet een moedertaal te leren die literair sterk staat, wetenschappelijk is of toegang geeft tot hogere univ wetenschappen, en meer toekomst perspectief, ontplooiing, hogere baan.

ja dan vallen sarnami en sranang tongo direct af, want deze talen zijn in een prille Reptielachtige en aapachtige ontwikkelingsfase en nutteloos voor de wereld.

Ik moet altijd hard lachen als ik hindoestanen uit suriname hun surinaamse bhojpuri apentaal hoor praten, goh ik ken deze taal niet en hoef het ook niet te kennen, omdat ik toch altijd gediscrimineerd werd door deze vieszwarte koelies uit suriname en nederland als koelie afval en lagere kaste, pipo, chamar met kleine lul. Nu discrimineren deze vieszwarte surikoelies mij omdat ik te goed nederlands schrijf en spreek, gewoon te gek voor woorden. Dit vieszwarte koelievolk hoort niet thuis in HOOG Arisch Nederland en is hier gewoon echt totaal overbodig derde en vierde generatie slumafval uit Bihar en Uttar Pradesh.

dewa aapje
Lees toch maar eens uw eigen schrijfsels erop na voor u over het taalgebruik van anderen begint te klagen... Man, man, man. Wat is dat me toch een rommelig taaltje van u!
Oud 15 april 2016, 21:41   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

↪ Je taal is een spiegel van je persoonlijkheid, gebruik het wijs en correct.
Dat vindt ik ook.

Zoek de eerste van de twee foudten.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 april 2016 om 21:44.
Oud 15 april 2016, 21:47   #7
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
↪ Je taal is een spiegel van je persoonlijkheid, gebruik het wijs en correct.
Dat vindt ik ook.

Zoek de eerste van de twee foudten.

.
Er staat ook een grammaticale fout...
Oud 15 april 2016, 23:56   #8
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Lees toch maar eens uw eigen schrijfsels erop na voor u over het taalgebruik van anderen begint te klagen... Man, man, man. Wat is dat me toch een rommelig taaltje van u!

ja zeg, mijn schrijfsels zijn nogal vergezocht ok, maar ik geloof niet dat mijn lange zinnen grammaticaal fout zijn, ik zie geen ontspoorde bijzinnen in deze snelle tekst van mij.

Nederlands is mijn heilige moedertaal nu en ik heb hierom veel respect voor de Germanilanders (= inheemse blanke hollanders) die deze HOOG Arische taal hebben ontwikkeld tot een van de TOP TIEN meest actieve literaire talen op aarde.

PEtje af voor de Germanilanders, waarvan nu slechts 12 miljoen nog over zijn op deze planeet.

Toon eerst Respect voor de heilige Germanilanders;

wie hier komt in Nederland en de inheemse Germanilanders niet respecteert moet verplicht worden om een ZELFDEPORTATIE kontrakt te ondertekenen, voordat hsij hier mag participeren, vestigen, seksen, en moet assimileren.

Laatst gewijzigd door dewanand : 15 april 2016 om 23:57.
Oud 16 april 2016, 05:41   #9
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dergelijk achterlijk gebrabbel als taal kwalificeren is er ver over.
Het geluid dat een kudde bronstige gnoes voortbrengt, is betekenisvoller en esthetischer.
Oud 16 april 2016, 08:02   #10
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
ja zeg, mijn schrijfsels zijn nogal vergezocht ok, maar ik geloof niet dat mijn lange zinnen grammaticaal fout zijn, ik zie geen ontspoorde bijzinnen in deze snelle tekst van mij.

Nederlands is mijn heilige moedertaal nu en ik heb hierom veel respect voor de Germanilanders (= inheemse blanke hollanders) die deze HOOG Arische taal hebben ontwikkeld tot een van de TOP TIEN meest actieve literaire talen op aarde.

PEtje af voor de Germanilanders, waarvan nu slechts 12 miljoen nog over zijn op deze planeet.

Toon eerst Respect voor de heilige Germanilanders;

wie hier komt in Nederland en de inheemse Germanilanders niet respecteert moet verplicht worden om een ZELFDEPORTATIE kontrakt te ondertekenen, voordat hsij hier mag participeren, vestigen, seksen, en moet assimileren.
goed opgemerkt van je ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 08:47   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er staat ook een grammaticale fout...
Yep.
Beetje te vlug moeten vertalen, en dat kon niet letterlijk ....
In het Engels was het iets van een grappige maar pijnlijke vergissing tussen to en two of zoiets.

.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be