![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Man met baard net op tijd opgepakt.
De politie heeft een aanslag tegen de goede smaak verijdeld. De man is niet geslagen, afgeperst noch beroofd. De politie verdient dus een pluim deze keer. U kan hen bedanken op rekeningnummer 052-247825413-54. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() en toch nog gewonnen, knap !
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Volgend weekend zal er wel ergens anders een 10 mijl zijn, kan hij daar meedoen, ondertussen kan hij nog wat bijtrainen.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk, ze zullen wel een reden gehad hebben, wachten op de uitleg en ondertussen kan hij verder bijtrainen. Het is nodig wil je 10 mijl op een deftige tijd afhaspelen.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Gazettenpraat:
Opgepakte man op Ten Miles is kennis van Syriëstrijders. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...trijders.dhtml |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo'n jihadistenvriendje gaat dan in de gazet zijn beklag doen omdat hij werd opgepakt?
|
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp het probleem niet. Als je eruit ziet als een terrorist is de kans toch groter dat je er 1 bent? Wat is het probleem? Wat moeten we doen? Het ruiken? Ook wat blanken gaan arresteren om te "bewijzen" dat we geen racisten zijn, ook al plegen die hier de laatste 2 decennia nul aanslagen?
Beter 1 keer iemand onterecht opgepakt dan tientallen doden?????!! Je bent maar opgepakt hé, niet veroordeeld. Ik begin dat gezeik zo beu te worden, de aanslagen zijn gepleegd door terroristen met zuiderse look en lange baard, dus jammer voor hem gaan ze je dan ook meer viseren. Als een hoop skinheads een aanslag plegen en ze arresteren mij een maand later omdat ik vol tattoo's en een oorbel en een kaalgeschoren kop rondloop, dan mag dat ineens allemaal en dan "zal er wel een luchtje aanzitten", maar ik loop er dan ook niet zo bij hé. Vrij om te doen wat je wil, maar daarom hoef je geen sticker met "potentieel gevaarlijk" op je voorhoofd plakken gewoon om een punt te maken. Onzin.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() tja, hij zal zn vrienden beetje beter moeten kiezen in de toekomst.
toch vriendelijk van de politie dat ze m hebben laten starten nog. al vraag ik me af waarom de politie zo'n risico's nam, als die man al een tijdje in t oog gehouden werd, en hij een risico vormde, waarom hem dan in zo'n startvak toelaten en waarom hem niet oppakken bij hem thuis s ochtends ? ... |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() scheren helpt.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Heb het ook niet meer zo op lichtgetint met baard. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Omdat ik een Antwerpse Marokkaan met een baardje ben"
Het heeft weer niet lang geduurd vooraleer hij door de mand viel. Een beetje het onschuldige slachtoffer uithangen, maar toch toevallig weer Syriëstrijders als kennissen... |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() ...die agenten , dat zijn toevallig toch geen kenissen van Sproetje en Mega Toby ?
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwoot: "Maar nee, ze laten mij drie maanden trainen en op het 'moment suprême', tien meter na de start, slaan ze mij in de boeien. " Hij weet zijn overdrijvingen te kiezen met zin voor humor of was 't over zijn kopje heen?
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ze weten van niets, zijn reuze aardig, doen nooit kwaad, maar onderwijl blazen ze onschuldige burgers het leven uit. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() |
![]() |