![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt echt komisch.
Nu staken gasten die nog geen fatsoenlijk diploma hebben en 4000 netto krijgen vanaf het begin. En al die onnozele reizigers die een hoop geld betaald hebben staan voor nougabollen daar in Zaventem. Ik lach mij te pletter. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet maar ruiken waarover het hier handelt, maar ik vermoed dat het over de staking bij de luchtverkeersleiders handelt.
Absoluut niet te onderschatten job, met lange uren en bijzonder veel verantwoordelijkheid. Ik weet trouwens niet wat je bazelt over "geen fatsoenlijk diploma". De opleiding tot luchtverkeersleider is behoorlijk zwaar. De overgrote meerderheid van kandidaten haakt af tijdens de opleiding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De opleiding wordt volledige betaald door de staat en kost 50,000 euro aan de staat (dus wij). De overgrote meerderheid van de duizenden kandidaten wordt gewoon niet toegelaten, waarschijnlijk omdat ze geen vriedjes hebben bij de Gilde. DE GILDE ik lach mij te pletter. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150112_01469670 Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 april 2016 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Allemaal goed en wel als alles volgens plan verloopt en iedereen de instructies opvolgt, maar er is altijd wel minstens 1 vliegtuig in je luchtruim die je instructies niet gehoord heeft, niet begrepen heeft, niet oplet... en zo totaal de verkeerde richting uitgaat of verkeerde hoogte aanneemt. Je moet dus (allereerst kalm blijven en niet "IDIOOT!" gaan roepen op de radio en) constant anticiperen en je plan herzien. Echt niet voor iedereen hoor. Sommigen kicken hier natuurlijk op ook. Laatst gewijzigd door Rizzz : 13 april 2016 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een job waarbij in 1 vergissing een paar 100 mensen kunnen sterven, da's niet aan mij besteed.
Dan liever een job waarbij een miljard mensen opzettelijk sterven.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staking in Zaventem, na de vorige weken...
![]() Dit onland kan, naar reputatie, niet snel genoeg naar de klootjes. ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 april 2016 om 06:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar langs de andere kant : ze maken serieus misbruik van hun macht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is niet omdat iemand een hoog salaris heeft, dat hij/zij plots geen fouten meer kan maken. En ik wil niet in het vliegtuig zitten dat verkeersleider "X" even niet opmerkte op zijn radarscherm door oververmoeidheid na 12dagen ononderbroken werken.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zit m.a.w. gewoon wat te trollen. Mooods? Slot erop aub voor er nog meer schijtruimte van het forum wordt verspild.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is doodeenvoudig een bende rot verwende egoïsten. Dergelijke actie in een situatie zoals we nu meemaken waarin hun luchtverkeer vanop Zaventem zich moeizaam herstelt is doodeenvoudig misdadig. Opeisen en afhalen in politiecombi's !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan deze morgen doodleuk een vakbondsmedewerker hoort verkondigen dat bepaalde van die luchtverkeersleiders niet meer konden werken omdat ze aan het wenen waren dan kan je eigenlijk niet anders meer dan lachen. Het gaat dus om volwassen mensen, die enorm stressbestendig zijn en een hele verantwoordelijkheid dragen. Maar dan gaat er ons wel iemand proberen wijsmaken dat die mensen beginnen te bleiten als ze horen dat ze maar 9 jaar vroeger in pensioen mogen gaan in plaats van 12. Dat ze tijdens die 3 jaar extra werk ook gewoon een klein huis extra binnenrijven, kan dat onnoemelijke leed klaarblijkelijk niet verzachten.
Totentrekkers zijn het.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan deze morgen doodleuk een vakbondsmedewerker hoort verkondigen dat bepaalde van die luchtverkeersleiders niet meer konden werken omdat ze aan het wenen waren dan kan je eigenlijk niet anders meer dan lachen. Het gaat dus om volwassen mensen, die enorm stressbestendig zijn en een hele verantwoordelijkheid dragen. Maar dan gaat er ons wel iemand proberen wijsmaken dat die mensen beginnen te bleiten als ze horen dat ze maar 9 jaar vroeger in pensioen mogen gaan in plaats van 12. Dat ze tijdens die 3 jaar extra werk ook gewoon een klein huis extra binnenrijven, kan dat onnoemelijke leed klaarblijkelijk niet verzachten.
Totentrekkers zijn het.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben gelijk dat ze staken. Two wrongs don't make a right. 't Is niet omdat wij een paar jaar extra moeten doen, zonder morren of op straat te komen, dat zij dat ook maar moeten slikken, hun wedde heeft daar niets mee te maken.
5 regeringen waarvan de individuen nog meer verdienen dan de verkeersleiders, zonder zelfs aanwezig te moeten zijn lijkt me meer wraakroepend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gast is een echt komisch talent, die staat die reporter en iedereen die op de luchthaven werkt en moet zijn in hun gezicht uit te lachen op de nationale radio. Ik hoor hem graag nog eens hetzelfde zeggen deze avond op TV. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 april 2016 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zo nijdig?
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1.Ik zie dat ik een Freudiaanse verschrijving heb gemaakt: het moet uiteraard "schijfruimte" zijn.
2. Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik wilde gewoon even duidelijk maken aan de starter van deze draad dat dit een beroep is dat niet voor iedereen is weggelegd, de meeste mensen kunnen het niet aan. Ik heb veel respect voor wat die mensen doen, ik zou het zelf echt niet kunnen en ik denk de draad starter ook niet. Zijn/haar frustratie in deze draad zegt al genoeg. |
|
![]() |
![]() |