Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2016, 17:49   #1
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard Leuke vooruitzichten.

Citaat:
Iets om bij stil te staan

Diagnosegroepverantwoordelijke Steinert
Frans De Vriendtstraat 40/10 -

Een paar hallucinante officiële cijfers.....SCHRIK NIET !!!

Graag hierbij de officiële cijfers betreffende het percentage van vreemde kinderen (migranten) tot en met 6 jaar die geboren en woonachtig zijn in het district Antwerpen.
Deze cijfers werden openbaar gemaakt door de TV-zender ATV en staan dus buiten elke discussie.

Het heeft me ten zeerste verbaasd dat deze cijfers in het openbaar worden bekend gemaakt.
Want zowel op de VRT als in alle dag- en weekbladen worden zulke cijfers angstvallig doodgezwegen en als racistische propaganda bestempeld.

Hier volgen de cijfers :

Gemeente - Percentage

Borgerhout : 81,4 %
Antwerpen stad : 79,8 %
Deurne : 75,3 %

Hoboken : 69,8 %
Merksem : 68,5 %
Berchem : 60,9 %

Wilrijk : 59,8 %
Ekeren : 29,1 %

Poldergemeenten : 21,7 %

Zoals vermeld, betreft het hier kinderen van vreemde origine tot 6 jaar en wat betreft de totaliteit van het aantal kinderen over het ganse district bedraagt dit 72,3 %.
Dit betekent dus dat bijna 3 kinderen op 4 die in het district Antwerpen geboren worden en wonen van vreemde origine zijn.

Daarbij kan dan gesteld worden dat de overgrote meerderheid van deze kinderen van Marokkaanse en Turkse origine zijn.
En waarom toon ik jullie deze gegevens? Wel een simpel rekensommetje toont aan wat de situatie en het beeld van de inwoners van het district Antwerpen zal zijn binnen zo’n 15 jaar.

De prognose is simpel en de geboortecijfers, huwelijken met inwoners van het thuisland, familiehereniging, de toevloed van nieuwe
migranten en het sterftecijfer van de huidige oudere blanke bevolking zal er voor zorgen dat het aantal inwoners in het district uit zo’n 75 % migranten, bijna uitsluitend Islamieten,zal bestaan.

Als we verder in ogenschouw nemen dat er gedurende zo’n 3 decennia, dat ze hier reeds aanwezig zijn, geen enkele maar dan ook geen enkele integratie is gebeurd.

zo kunnen we enkel besluiten dat onze kinderen en kleinkinderen zullen moeten leven in een gemeenschap waarbij onze 2000 jaar oude cultuur vernietigd zal worden , en worden vervangen door een Islamitische maatschappij.

Dat het enkel het decadente Westen is dat, onder leiding en druk van SP.A en GROEN, zulke toestanden tolereert en zelfs aanmoedigt is werkelijk onvoorstelbaar.
Als we de landen van de rest van de wereld bekijken dan merken we op dat overal een rem werd geplaatst en een dijk werd opgeworpen tegen de Islamisering.

Kijk wat dat betreft naar China, Australie - Nieuw-Zeeland en Zuid-America waar Islamitische migranten gewoon de toegang geweigerd wordt.

En dat de integratie, dank zij SP.A en GROEN, zonder meer een flop en onbestaande is mag uit de volgende voorbeelden blijken.

Worden de hoofddoeken opgeborgen alhoewel er veel protest tegen is?
worden de lange gewaden vervangen door de kleding zoals onze vrouwen die dragen?
mag er in de scholen nog frieten met varkensstoofvlees worden opgediend?
zie je in dancings Marokkaanse meisjes?
telt voor hen de gelijkheid van man en vrouw?
is het normaal dat zwembaden enkel vrouwen toelaten op vastgelegde uren?
is het normaal dat er protest en soms vernielingen gebeuren tegen de kerststal?
is het mogelijk om als blanke met een Turkse te huwen zonder schrik om de keel te worden overgesneden?
is het normaal dat vrouwen medisch enkel door vrouwelijke artsen worden verzorgd?
En je kan zo nog wel even doorgaan.

De conclusie, na het bekijken van de hierboven getoonde geboorte en verblijfscijfers, kan dan ook enkel zijn dat onze politiekers
uiterst dringend maatregelen zullen moeten nemen om alsnog onze huidige cultuur en samenleving te redden.

De vraag is wie dit zal doen in deze hypocriete politieke wereld…
Wat zullen we blij zijn vast te kunnen stellen dat bovenstaande gegevens niet kloppen!
Maar daarvoor is er iets meer nodig dan alleen maar: "racisme!" roepen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2016, 17:56   #2
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat zullen we blij zijn vast te kunnen stellen dat bovenstaande gegevens niet kloppen!
Dan draaien we de rollen om zeker? Ik ga heel de dag hangmatten en asociaal doen en dan moeten zij voor mijn dop werken. Dat de bedrijven ze maar integreren, ze mogen ze hebben. "Alleen islamieten welkom op dit bedrijf".
Oud 12 april 2016, 18:02   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dan draaien we de rollen om zeker? Ik ga heel de dag hangmatten en asociaal doen en dan moeten zij voor mijn dop werken. Dat de bedrijven ze maar integreren, ze mogen ze hebben. "Alleen islamieten welkom op dit bedrijf".
Dan moeten wij het vuile werk doen. :c
Oud 12 april 2016, 18:34   #4
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Zijn er ook cijfers van de Brusselse gemeentes?
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2016, 21:56   #5
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Het is de meest substantiële manier van oorlogsvoering.
Massaal kinderen produceren, uiteindelijk wordt de vijand weggedrukt, gewoon omdat hij een verwaarloosbaar aantal begint te vormen binnen de maatschappij.
Het kindergeld versnelt die evolutie nog eens.

Wat ik denk is dat links al 30 jaar geleden dit zag aankomen, en in plaats van toen maatregelen te nemen, hebben ze gewoon op een laffe manier hun kop in het zand gestoken.
Gedacht van "wij gaan hen wel verwestersen", alle problemen minimaliseren.
Maar zij verwestersen niet, het tegendeel gebeurt.
Wij worden gekneed naar hun ondemocratische eisen.
Wij mogen hun profeet niet afbeelden, of er vloeit bloed.
Nochtans zijn wij geen moslims, dus mogen ze die normen steken waar de zon nooit schijnt.
Idem ditto voor de toegevingen aan halal vlees.
Mopjes mag je maken over jezus, maar o wee als het over allah gaat.
Zij mogen hun hoofddoek dragen, maar ga eens naar een moslimland, jij zult je aan hun normen moeten aanpassen.
En iedere keer gooien ze nieuwe eisen op tafel, en de linksen krabbelen iedere keer weer verder achteruit.
Nog 20 jaar en dat is hier gewoon een moslimstaat, met de shariah als wet.

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 12 april 2016 om 22:01.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2016, 22:29   #6
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het is de meest substantiële manier van oorlogsvoering.
Massaal kinderen produceren, uiteindelijk wordt de vijand weggedrukt, gewoon omdat hij een verwaarloosbaar aantal begint te vormen binnen de maatschappij.
Het kindergeld versnelt die evolutie nog eens.

Wat ik denk is dat links al 30 jaar geleden dit zag aankomen, en in plaats van toen maatregelen te nemen, hebben ze gewoon op een laffe manier hun kop in het zand gestoken.
Gedacht van "wij gaan hen wel verwestersen", alle problemen minimaliseren.
Maar zij verwestersen niet, het tegendeel gebeurt.
Wij worden gekneed naar hun ondemocratische eisen.
Wij mogen hun profeet niet afbeelden, of er vloeit bloed.
Nochtans zijn wij geen moslims, dus mogen ze die normen steken waar de zon nooit schijnt.
Idem ditto voor de toegevingen aan halal vlees.
Mopjes mag je maken over jezus, maar o wee als het over allah gaat.
Zij mogen hun hoofddoek dragen, maar ga eens naar een moslimland, jij zult je aan hun normen moeten aanpassen.
En iedere keer gooien ze nieuwe eisen op tafel, en de linksen krabbelen iedere keer weer verder achteruit.
Nog 20 jaar en dat is hier gewoon een moslimstaat, met de shariah als wet.
De Westerse cultuur is geen aantrekkelijke cultuur vanuit moslimperspectief gezien. Blote vrouwen, drank, drugs, hoeren, goed wordt bestempeld als fout, fout wordt bestempeld als fout, vrouwen domineren hun mannen enzovoort...

Waarom ze hier dan willen wonen? Tjah, dat is duidelijk. Links haalt ze binnen omdat ze ons verrijken. Rechts haalt ze binnen omdat die ze van lage lonen houden. De gewone, brave burger zit tussen 2 vuren en kan niet anders dan Vlaams Belang stemmen, de enige niet politiek correcte partij die durft zeggen wat Jan met de pet denkt. Maar dan wordt hij zowel door links en rechts verweten een racist, fascist, onmenselijke klootzak te zijn terwijl die brave man gewoon Vlaanderen ... Vlaams wil houden en zijn (klein)kinderen een rustig en veilig land wil nalaten.

Met zo'n mainstreammentaliteit hebben we ons al lang over gegeven. Dit proces is onomkeerbaar. Gelukkig zijn ze in het Oosten een pak slimmer.

Laatst gewijzigd door Drukazz : 12 april 2016 om 22:30.
Oud 12 april 2016, 22:49   #7
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Met zo'n mainstreammentaliteit hebben we ons al lang over gegeven. Dit proces is onomkeerbaar. Gelukkig zijn ze in het Oosten een pak slimmer.
Ja, wat mij stoort is de papegaaimentaliteit.
Kijk, ik ben goed in talen (spreek er 6 ondertussen).
In de Spaanse conversatie, dacht ik na de vakantie dat het vanzelfsprekenderwijs over de aanslagen ging gaan.
Dus stuurde ik naar de groep een interview van 40 minuten met Jan de Rooy ("Waarover men niet spreekt"), ik zette erbij dat ik geen helderziende was, maar dat ik vermoedde dat het wel eens over de aanslagen zou kunnen gaan, en dat ik dit een interessant filmpje vond met een opinie die je anders niet hoort.
Ik kreeg direct de wind van voren van een stuk of 3 andere cursisten.
We gingen de wereld verbeteren door nu over positieve dingen te praten, of over dingen waar we een positieve inbreng aan konden geven.
Een andere opinie dan de mainstream wordt niet alleen in de officiële media uitgesloten, dat gaan de TV kijkende zombies nog eens individueel naäpen.
Je ziet dat overigens in de debatten ook, ik zie zelden iemand iets anders vertellen dan dat ze op TV van die of die gezien hebben.
Zelf gebeurt dat mij heel vaak.
Zo vind ik het vreemd dat iedereen dat zomaar slikt, dat er sinds de aanslagen niet meer mag betoogd worden "uit respect voor de slachtoffers", of "omdat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen".
Een paar radicale betogers en dat is al genoeg om alle betogers met hooligans te vergelijken.
Betogen is een fundamenteel recht, en dat wordt hier zomaar geschrapt.
De TV propaganda zegt dat je enkel waardig bent als je een kaarsje brandt en/of een bloempje legt.
En die schapen slikken dat allemaal zomaar.

Nochtans voel ik mij geen Vlaams Belanger, er zijn heel veel punten van hun programma waar ik het niet mee eens ben, maar ik vind wel dat het probleem nu eens eindelijk moet erkend worden, ook al vrees ik dat het nu al lang te laat is.
De demografie gaat ons heel snel in een moslimstaat duwen.
Ik vraag mij af hoe die linkse intellectuelen gaan reageren de dag dat ze zelf het slachtoffer worden van de mensen die zij altijd hebben goedgepraat.
Een Tom Lannoy bijvoorbeeld, homo, wat gaat dat geven als de moslims hier de overhand hebben?
Een wettelijk verbod op homoseksualiteit, met regelmatig stenigingen?
En de rest van de schrijvers kan dan hun vrouw ook in een boerka steken, want dat moet dan zo van de nieuwe heersers.
Ik denk dat het dan heel stil gaat worden in dat kamp.

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 12 april 2016 om 22:55.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2016, 08:40   #8
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wilt ge de correcte gegevens? Volg deze link: http://www.npdata.be/BuG/295-Antwerpen/

De toekomst ziet er precies niet goed uit voor BDW en zijn NVA. Wat hem rest zijn bejaarde uiterst rechtse kiezers, het soort dat op dit forum oververtegenwoordigd is. Hetgeen we kunnen opmaken uit de antwoorden op hier geplaatste enquêtes.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2016, 09:26   #9
pajoske

Standaard

Ik quote uit vorige link:
Citaat:
NV-A heeft geen toekomst in Antwerpen, zelfs niet als België gebroken wordt of er zo iets als een Vlaamse Staat tot stand zou komen. Vanuit het 1ste verdiep komt alleen nog de grootspraak van de verliezer.

Laatst gewijzigd door pajoske : 13 april 2016 om 09:26.
Oud 13 april 2016, 09:29   #10
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ja, wat mij stoort is de papegaaimentaliteit.
Kijk, ik ben goed in talen (spreek er 6 ondertussen).
In de Spaanse conversatie, dacht ik na de vakantie dat het vanzelfsprekenderwijs over de aanslagen ging gaan.
Dus stuurde ik naar de groep een interview van 40 minuten met Jan de Rooy ("Waarover men niet spreekt"), ik zette erbij dat ik geen helderziende was, maar dat ik vermoedde dat het wel eens over de aanslagen zou kunnen gaan, en dat ik dit een interessant filmpje vond met een opinie die je anders niet hoort.
Ik kreeg direct de wind van voren van een stuk of 3 andere cursisten.
We gingen de wereld verbeteren door nu over positieve dingen te praten, of over dingen waar we een positieve inbreng aan konden geven.
Een andere opinie dan de mainstream wordt niet alleen in de officiële media uitgesloten, dat gaan de TV kijkende zombies nog eens individueel naäpen.
Je ziet dat overigens in de debatten ook, ik zie zelden iemand iets anders vertellen dan dat ze op TV van die of die gezien hebben.
Zelf gebeurt dat mij heel vaak.
Zo vind ik het vreemd dat iedereen dat zomaar slikt, dat er sinds de aanslagen niet meer mag betoogd worden "uit respect voor de slachtoffers", of "omdat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen".
Een paar radicale betogers en dat is al genoeg om alle betogers met hooligans te vergelijken.
Betogen is een fundamenteel recht, en dat wordt hier zomaar geschrapt.
De TV propaganda zegt dat je enkel waardig bent als je een kaarsje brandt en/of een bloempje legt.
En die schapen slikken dat allemaal zomaar.

Wat een prachtige kans om het goede te kunnen doen tegen de stroom van het kwade in.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2016, 09:38   #11
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, wie wordt er als 'migrantenkind' beschouwd?
Die pipo's zijn in staat om kinderen van Hollanders als 'kinderen van allochtone afkomst' mee te tellen.
Dan krijg je dus waardeloze cijfers.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2016, 10:02   #12
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Wilt ge de correcte gegevens? Volg deze link: http://www.npdata.be/BuG/295-Antwerpen/

De toekomst ziet er precies niet goed uit voor BDW en zijn NVA. Wat hem rest zijn bejaarde uiterst rechtse kiezers, het soort dat op dit forum oververtegenwoordigd is. Hetgeen we kunnen opmaken uit de antwoorden op hier geplaatste enquêtes.
jij denkt dat het alleen de N-VA of VB is, waar het er niet goed voor uit ziet? Denk je dat de Moslims op de christen democraten gaan stemmen of zo? En denk je dat ze nog lang op SP.A gaan stemmen? Of denk je nu werkelijk dat er in Antwerpen geen fascistische partij uit de grond zal schieten?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 13 april 2016 om 10:02.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2016, 11:10   #13
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Inderdaad. BDW en NVA (en CD&V en VLD) hebben hetzelfde probleem als de republikeinen in Amerika namelijk een oud en kleiner wordend kiespubliek.

Dat komt omdat ze niet willen (of durven) in te gaan tegen die stroom van diversiteit, multikul en islamisering.

Cuckservatives conserve nothing.

Laatst gewijzigd door Drukazz : 13 april 2016 om 11:10.
Oud 13 april 2016, 15:33   #14
pajoske

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Inderdaad. BDW en NVA (en CD&V en VLD) hebben hetzelfde probleem als de republikeinen in Amerika namelijk een oud en kleiner wordend kiespubliek.

Dat komt omdat ze niet willen (of durven) in te gaan tegen die stroom van diversiteit, multikul en islamisering.

Cuckservatives conserve nothing.
Bwa, kijk naar de NVA-vertegenwoordigers.
Jan Peumans, Philippe Muyters, Zuahal Demir. Dat zijn allemaal migrantenkinderen.

Maar de domme kiezer slikt al die zever over gevaarlijke toekomst door migranten van NVA.
Oud 14 april 2016, 11:27   #15
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel een simpel rekensommetje toont aan wat de situatie en het beeld van de inwoners van het district Antwerpen zal zijn binnen zo’n 15 jaar.
...
Euh die 6-jarige kinders mogen al over 12 jaar, zeg maar een goede 10 jaar, stemmen. Zou je je daarover liever geen zorgen maken?

Vaarwel VB, NVA.... en zwarte piet?

En ik wil hier toch ook weer even de Vervangingstheorie bovenhalen, die zelfs op 1 van uw favoriete websites GeenStijl is te vinden.

Hans Jansen:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._jansen_6.html
Citaat:
De elite van de Europese Unie vindt de bevolking van de EU ongeschikt voor de EU.
Het gevoel dat de huidige Europeanen niet deugen en maar beter vervangen kunnen worden, is onder de mannen en vrouwen van de bestuurselite van de EU alledaags en onomstreden.
De EU-bovenbazen gaan ervan uit dat de dobbernegers, of eigenlijk migranten in het algemeen, kunnen helpen bij dat vervangen.

Het idee van een volk ‘vervangen’ zit ook in de koran. Koran 47:38 stelt dat een volk dat zich niet gedraagt naar de wensen van God, vervangen zal worden.

Ook de bijbel kent een soort vervangingstheologie. Wanneer het volk van God oorlogen verliest, stellen de bijbelse profeten (achteraf, dat dan weer wel) dat God zijn volk heeft gestraft voor het veronachtzamen van zijn wetten. Het is hiervandaan maar een klein stapje naar de voorspelling, zeg maar de profetie, dat een volk dat niet leeft naar Gods wil daarvoor gestraft zal worden. Die straf is: afgeschaft worden, verdwijnen. Ook allerlei passages in het Nieuwe Testament kunnen opgevat worden als oproepen tot een ‘vervangingstheologie’, waarbij dan de joden worden ‘vervangen’ door de kerk en de christenen. Zoals, volgens de islam, het christendom op zijn beurt vervangen is door de islam. En het wasmiddel Radion door Robijn.

Shalalalala

Laatst gewijzigd door Guinevere : 14 april 2016 om 11:28.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 11:32   #16
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Bwa, kijk naar de NVA-vertegenwoordigers.
Jan Peumans, Philippe Muyters, Zuahal Demir. Dat zijn allemaal migrantenkinderen.

Maar de domme kiezer slikt al die zever over gevaarlijke toekomst door migranten van NVA.
Ja, bizar. Nog een interessant punt uit uw link: zonder migranten zou Antwerpen quasi een spookstad zijn.

De migratie heeft Antwerpen van de ontvolking gered

Dat de migratie mislukt is, dat de verkeerde immigranten zijn aangetrokken is je reinste prietpraat van een burgemeester, die als het al niet van hemzelf afhangt, zich laat informeren door een staf die hun imaginaire voor werkelijkheid nemen en van de migratiegeschiedenis niets begrepen hebben. Misschien moet De Wever gewoon eens luisteren naar z'n kwalitatief hoogstaand ambtenarenpersoneel om terug met de voeten op de grond te komen. Of is het de aard zelf van het Vlaams Nationalisme dat het liever zwevend ten onder gaat dan met de voeten op de grond iets bereikt voor alle inwoners die tot Antwerpen en Vlaanderen behoren?

Voor wie zich verder wil verdiepen in de migratiegeschiedenis in Antwerpen, een stad die in 1970 aan het uitsterven was en die pas in 2000 haar 2de adem heeft kunnen vinden, zie het artikel Zonder migratie was Antwerpen een spookstad op Newsmonkey en ook op DWM. De immigranten, vooral dan de Noord-Afrikaans, Marokkaanse en Amazigh immigratie in Antwerpen heeft de in alsmaar groter getale vrijkomende woningen bezet om de stad te doen overleven en voor zichzelf een beter leven op te bouwen.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 11:45   #17
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En bent u daar blij om?

Ik kan begrijpen dat mensen geen fan zijn van N-VA. Wat ik niet kan begrijpen is dat mensen die kritiek hebben op N-VA omdat ze te rechts, te fascistisch... zouden zijn, wél blij zijn met het succes van een extreemrechtse ideologie als de islam.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 11:50   #18
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ja, bizar. Nog een interessant punt uit uw link: zonder migranten zou Antwerpen quasi een spookstad zijn.

Dat de migratie mislukt is, dat de verkeerde immigranten zijn aangetrokken is je reinste prietpraat van een burgemeester, die als het al niet van hemzelf afhangt, zich laat informeren door een staf die hun imaginaire voor werkelijkheid nemen en van de migratiegeschiedenis niets begrepen hebben. Misschien moet De Wever gewoon eens luisteren naar z'n kwalitatief hoogstaand ambtenarenpersoneel om terug met de voeten op de grond te komen. Of is het de aard zelf van het Vlaams Nationalisme dat het liever zwevend ten onder gaat dan met de voeten op de grond iets bereikt voor alle inwoners die tot Antwerpen en Vlaanderen behoren?

Voor wie zich verder wil verdiepen in de migratiegeschiedenis in Antwerpen, een stad die in 1970 aan het uitsterven was en die pas in 2000 haar 2de adem heeft kunnen vinden, zie het artikel Zonder migratie was Antwerpen een spookstad op Newsmonkey en ook op DWM. De immigranten, vooral dan de Noord-Afrikaans, Marokkaanse en Amazigh immigratie in Antwerpen heeft de in alsmaar groter getale vrijkomende woningen bezet om de stad te doen overleven en voor zichzelf een beter leven op te bouwen.
Maar kind toch...mocht je een hoofddoek dragen doe ze wat losser dan kan er bloed naar de hersens.
In 1970 was er een energiecrisis, de stad was helemaal niet aan het uitsterven, wel stonden soms grote herenhuizen leeg, appartementen maakten opgang omdat kleiner wonen de verwarmingskosten drukten.

Later verdween dat probleem, omdat de energieprijzen weer daalden, en vooral jonge gezinnen met twee verdieners weer belangstelling hadden voor woningen in de stad, vaak met een tuin.
Met migranten heeft dat totaal niets te maken, laat staan dat die iets of iemand " gered" zouden hebben.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 11:52   #19
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euh die 6-jarige kinders mogen al over 12 jaar, zeg maar een goede 10 jaar, stemmen. Zou je je daarover liever geen zorgen maken?

Vaarwel VB, NVA.... en zwarte piet?

En ik wil hier toch ook weer even de Vervangingstheorie bovenhalen, die zelfs op 1 van uw favoriete websites GeenStijl is te vinden.

Hans Jansen:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._jansen_6.html
Nee ik maak me geen zorgen over stemgedrag van migrantenkinderen, omdat een islamitische partij kansloos is en vooral op socialisten en Groen wordt gestemd door migranten.
Wat wil jij zeggen met die vervangingstheorie?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 12:00   #20
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alleen van verantwoordelijkheid zijn ze een beetje vies. Ze kotsen erop. Dan moet verantwoordelijkhied maar op de harde manier aangeleerd worden. Het is de migranten hun verantwoordelijkheid om deel te nemen aan de maatschappij en niet afwachten totdat de staat weeral Sinterklaas komt spelen.

De migranten die vertikken hun verantwoordelijkheid te nemen moeten maar in de gevangenis gegooid worden.of terug naar Marokko worden gedeporteerd.

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 14 april 2016 om 12:01.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be