![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daarvoor is er iets meer nodig dan alleen maar: "racisme!" roepen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moeten wij het vuile werk doen. :c
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn er ook cijfers van de Brusselse gemeentes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is de meest substantiële manier van oorlogsvoering.
Massaal kinderen produceren, uiteindelijk wordt de vijand weggedrukt, gewoon omdat hij een verwaarloosbaar aantal begint te vormen binnen de maatschappij. Het kindergeld versnelt die evolutie nog eens. Wat ik denk is dat links al 30 jaar geleden dit zag aankomen, en in plaats van toen maatregelen te nemen, hebben ze gewoon op een laffe manier hun kop in het zand gestoken. Gedacht van "wij gaan hen wel verwestersen", alle problemen minimaliseren. Maar zij verwestersen niet, het tegendeel gebeurt. Wij worden gekneed naar hun ondemocratische eisen. Wij mogen hun profeet niet afbeelden, of er vloeit bloed. Nochtans zijn wij geen moslims, dus mogen ze die normen steken waar de zon nooit schijnt. Idem ditto voor de toegevingen aan halal vlees. Mopjes mag je maken over jezus, maar o wee als het over allah gaat. Zij mogen hun hoofddoek dragen, maar ga eens naar een moslimland, jij zult je aan hun normen moeten aanpassen. En iedere keer gooien ze nieuwe eisen op tafel, en de linksen krabbelen iedere keer weer verder achteruit. Nog 20 jaar en dat is hier gewoon een moslimstaat, met de shariah als wet.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 12 april 2016 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom ze hier dan willen wonen? Tjah, dat is duidelijk. Links haalt ze binnen omdat ze ons verrijken. Rechts haalt ze binnen omdat die ze van lage lonen houden. De gewone, brave burger zit tussen 2 vuren en kan niet anders dan Vlaams Belang stemmen, de enige niet politiek correcte partij die durft zeggen wat Jan met de pet denkt. Maar dan wordt hij zowel door links en rechts verweten een racist, fascist, onmenselijke klootzak te zijn terwijl die brave man gewoon Vlaanderen ... Vlaams wil houden en zijn (klein)kinderen een rustig en veilig land wil nalaten. Met zo'n mainstreammentaliteit hebben we ons al lang over gegeven. Dit proces is onomkeerbaar. Gelukkig zijn ze in het Oosten een pak slimmer. Laatst gewijzigd door Drukazz : 12 april 2016 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ben goed in talen (spreek er 6 ondertussen). In de Spaanse conversatie, dacht ik na de vakantie dat het vanzelfsprekenderwijs over de aanslagen ging gaan. Dus stuurde ik naar de groep een interview van 40 minuten met Jan de Rooy ("Waarover men niet spreekt"), ik zette erbij dat ik geen helderziende was, maar dat ik vermoedde dat het wel eens over de aanslagen zou kunnen gaan, en dat ik dit een interessant filmpje vond met een opinie die je anders niet hoort. Ik kreeg direct de wind van voren van een stuk of 3 andere cursisten. We gingen de wereld verbeteren door nu over positieve dingen te praten, of over dingen waar we een positieve inbreng aan konden geven. Een andere opinie dan de mainstream wordt niet alleen in de officiële media uitgesloten, dat gaan de TV kijkende zombies nog eens individueel naäpen. Je ziet dat overigens in de debatten ook, ik zie zelden iemand iets anders vertellen dan dat ze op TV van die of die gezien hebben. Zelf gebeurt dat mij heel vaak. Zo vind ik het vreemd dat iedereen dat zomaar slikt, dat er sinds de aanslagen niet meer mag betoogd worden "uit respect voor de slachtoffers", of "omdat ze de veiligheid niet kunnen waarborgen". Een paar radicale betogers en dat is al genoeg om alle betogers met hooligans te vergelijken. Betogen is een fundamenteel recht, en dat wordt hier zomaar geschrapt. De TV propaganda zegt dat je enkel waardig bent als je een kaarsje brandt en/of een bloempje legt. En die schapen slikken dat allemaal zomaar. Nochtans voel ik mij geen Vlaams Belanger, er zijn heel veel punten van hun programma waar ik het niet mee eens ben, maar ik vind wel dat het probleem nu eens eindelijk moet erkend worden, ook al vrees ik dat het nu al lang te laat is. De demografie gaat ons heel snel in een moslimstaat duwen. Ik vraag mij af hoe die linkse intellectuelen gaan reageren de dag dat ze zelf het slachtoffer worden van de mensen die zij altijd hebben goedgepraat. Een Tom Lannoy bijvoorbeeld, homo, wat gaat dat geven als de moslims hier de overhand hebben? Een wettelijk verbod op homoseksualiteit, met regelmatig stenigingen? En de rest van de schrijvers kan dan hun vrouw ook in een boerka steken, want dat moet dan zo van de nieuwe heersers. Ik denk dat het dan heel stil gaat worden in dat kamp.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 12 april 2016 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
De toekomst ziet er precies niet goed uit voor BDW en zijn NVA. Wat hem rest zijn bejaarde uiterst rechtse kiezers, het soort dat op dit forum oververtegenwoordigd is. Hetgeen we kunnen opmaken uit de antwoorden op hier geplaatste enquêtes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Ik quote uit vorige link:
Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 13 april 2016 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Wat een prachtige kans om het goede te kunnen doen tegen de stroom van het kwade in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Die pipo's zijn in staat om kinderen van Hollanders als 'kinderen van allochtone afkomst' mee te tellen. Dan krijg je dus waardeloze cijfers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 13 april 2016 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat komt omdat ze niet willen (of durven) in te gaan tegen die stroom van diversiteit, multikul en islamisering. Cuckservatives conserve nothing. Laatst gewijzigd door Drukazz : 13 april 2016 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Jan Peumans, Philippe Muyters, Zuahal Demir. Dat zijn allemaal migrantenkinderen. Maar de domme kiezer slikt al die zever over gevaarlijke toekomst door migranten van NVA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vaarwel VB, NVA.... en zwarte piet? En ik wil hier toch ook weer even de Vervangingstheorie bovenhalen, die zelfs op 1 van uw favoriete websites GeenStijl is te vinden. Hans Jansen: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._jansen_6.html Citaat:
Laatst gewijzigd door Guinevere : 14 april 2016 om 11:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De migratie heeft Antwerpen van de ontvolking gered Dat de migratie mislukt is, dat de verkeerde immigranten zijn aangetrokken is je reinste prietpraat van een burgemeester, die als het al niet van hemzelf afhangt, zich laat informeren door een staf die hun imaginaire voor werkelijkheid nemen en van de migratiegeschiedenis niets begrepen hebben. Misschien moet De Wever gewoon eens luisteren naar z'n kwalitatief hoogstaand ambtenarenpersoneel om terug met de voeten op de grond te komen. Of is het de aard zelf van het Vlaams Nationalisme dat het liever zwevend ten onder gaat dan met de voeten op de grond iets bereikt voor alle inwoners die tot Antwerpen en Vlaanderen behoren? Voor wie zich verder wil verdiepen in de migratiegeschiedenis in Antwerpen, een stad die in 1970 aan het uitsterven was en die pas in 2000 haar 2de adem heeft kunnen vinden, zie het artikel Zonder migratie was Antwerpen een spookstad op Newsmonkey en ook op DWM. De immigranten, vooral dan de Noord-Afrikaans, Marokkaanse en Amazigh immigratie in Antwerpen heeft de in alsmaar groter getale vrijkomende woningen bezet om de stad te doen overleven en voor zichzelf een beter leven op te bouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan begrijpen dat mensen geen fan zijn van N-VA. Wat ik niet kan begrijpen is dat mensen die kritiek hebben op N-VA omdat ze te rechts, te fascistisch... zouden zijn, wél blij zijn met het succes van een extreemrechtse ideologie als de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 1970 was er een energiecrisis, de stad was helemaal niet aan het uitsterven, wel stonden soms grote herenhuizen leeg, appartementen maakten opgang omdat kleiner wonen de verwarmingskosten drukten. Later verdween dat probleem, omdat de energieprijzen weer daalden, en vooral jonge gezinnen met twee verdieners weer belangstelling hadden voor woningen in de stad, vaak met een tuin. Met migranten heeft dat totaal niets te maken, laat staan dat die iets of iemand " gered" zouden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil jij zeggen met die vervangingstheorie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De migranten die vertikken hun verantwoordelijkheid te nemen moeten maar in de gevangenis gegooid worden.of terug naar Marokko worden gedeporteerd.
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 14 april 2016 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |