![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fantastisch nieuws in feite, de animal farms gaan staken, zij vinden dat ze meer waardzijn dan de privé. De rechten van de ambtenaar staat boven de rechten van de privé. Alles voor hen en niets voor de andere mentaliteit schitterend dat ze die kaart zo duidelijk trekken
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...26-april.dhtml mag ik vragen dat de belastingambtenaren vaneerstekeer eenjaar of 10 staken, we zullen toch het verschil niet zien op de begroting
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 14 april 2016 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd dat er een onafhankelijk Groot Luik wordt uitgeroepen. Een waar utopia waar elke dag stakingsdag is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op 26/04/2016 moest heel België plat liggen.
Maar de spoorbonden doen niet mee, héél spijtig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat de regering zo verstandig zal zijn om de stakingsdagen stante pede in rekening te brengen en van de weddes in te houden. Als de vakbonden willen staken moeten de vakbonden maar betalen. De regering mag langs geen kanten toegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie reputatie is reeds flink naar de kloten. Als jullie nu nog de onnozelheid zouden opbrengen om, weeral eens, te staken dan ligt die reputatie onherstelbaar aan diggelen. De NMBS is geen eigendom van de vakboungd maar van iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat grote gat in de begroting 😂 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die moeten het evenement helpen ondersteunen hé Aangezien hun vakbonden dat allemaalkunnen geregeld krijgen... weet je wie in feite baas is in Belgie.. Straf hé.. niet de belastingbetaler die waar krijgt voor zijn geld, maar de vakbond in samenspanning met de ambtenaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() soms zijn ze cynische maar nu weet ik het ook niet direct te zeggen. In feite vind ik het goed nieuws. Kijk de toegevoegde waarde van de ambtenarij is negatief. Dus als ze niet werken is dat positief
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom misgun jij de werkende ambtenaar zijn rechten? Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2016 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd denk ik dat de kans klein is dat andere mensen mee zullen staken met de ambtenaren wanneer die opgespaarde ziektedagen e.d. willen verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet over gunnen mijn beste. Ik gun u uit de grond van mijn hart een waanzinnig hoog en vroeg pensioen. De enige vraag die je daarvoor moet beantwoorden, is de vraag wie dat gaat betalen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 15 april 2016 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We zijn alvast voor de zoveelste keer gewaarschuwd dat de zoveelste belasting er aan komt om dat overheidszootje te bekostigen; http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...-snijden.dhtml Wat zou Peeters zoal verdienen en hoeveel pensioen zou "hij" krijgen?
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Alles en iedereen moet besparen! maar toch niet de ambtenaren hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen moet besparen...behalve de ambtenaren is hun devies.