![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() We gaan nog met weemoed en liefdevol terug kijken naar het baldadig gedrag van onze kutmarrokaantjes. Langzaamaan is men Syriërs aan het lossen uit de centra heb ik de indruk. Het drugsgebruik in de straten van't stad stijgt duidelijk. Vele Syriërs zijn psychisch ziek. Ik merk nogal wat paranoia. Kleine misverstanden leiden tot incidenten die hoe langer hoe meer dreigen te escaleren.
Een voorbeeldje : vandaag ziet een Syriër zijn tramhalte en belt, veel te laat opdat de tram nog kan stoppen, een tram is geen auto, gelukkig voor de trambestuurder zat die achter een deur of hij had wat slaag gehad. Ik heb die Syriër proberen bedaren en uitleggen dat een tram niet op 5 meter tot stilstand kan komen en kreeg zelf ook bijna een pak slaag. Nu kan het gemakkelijk zijn dat hij dat ook wel inzag, in Syrië zullen ook wel trams rijden, het was geen achterlijk land. Maar die man was duidelijk gestoord. Dit was de tweede keer dat ik in aanvaring kwam met doorgedraaide Syriërs op korte tijd. Nu ben ik er zelf ook niet te goed aan toe. De derde keer dat ik zo word bejegend zal ik mijn empathie en respect aan de kant schuiven en diegene die doordraait met plezier uit zijn lijden verlossen. Als dat volkje dat hier toestuikt niet wat gaat dimmen dan hou ik me ook niet meer in. Ik ben ook al twee keer gaan lopen nadat ik tussen kwam toen een vrouw geslagen werd en al één keer heb ik gedaan alsof ik niet zag dat iemand beroofd en ineengestampd werd. Op vier maanden tijd. Die koppeltjes in bestelwagens of grappenmakers in hun carnavalspakken in de stations geven me geen veilig gevoel. Ik eis wapens en het recht om ze te gebruiken! |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Theo Francken: 'Migratie is iets positiefs, een aanwinst voor het land'. http://www.knack.be/nieuws/belgie/th...al-593463.html Laatst gewijzigd door daiwa : 30 april 2016 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
is dat je vlaamse slaafsheid en onderdanigheid dat je dacht dat je had moeten dimmen? |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ja, heb je het begrepen ? Zo neen, laat jij je in de luren leggen door een journalist van de knack ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarin las ik ondermeer dat hij de toen al 61% van de mensen die tegen teveel immigranten zijn op andere gedachten wil brengen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die komen er gewoon nog eens bovenop. Óók mohamedanen overigens.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |