![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Maar er zijn nog steeds véél teveel mensen die naar van dat soort landen willen afreizen. Mij zouden ze moeten betalen, er véééééél geld bovenop gooien om tot daar af te willen reizen. ![]() Onze manier van op reis gaan ligt ook een beetje anders. Wij mensen gaan op reis, geven daar meestal in die landen nog véél teveel geld uit en komen daarna terug braafjes naar huis. Er zijn er uit andere contreien die dat anders zien en in de zin van: Veni - Vidi - Velcro ... (de vertaling: Ik kwam, Ik zag en ik bleef plakken!!!! door Sarcasmus ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 april 2016 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mischien moeten de reisbureaus eens aangesproken worden door actiegroepen die hen informeren over de Islamitische aard van het Turkse regime en hoe men dat steunt door daar aan een stand te laan liggen. Wat op zich al niet ongevaarlijk is in Tunesië of Turkije.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() #TravelForTurkey
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er een keer of vier geweest, toen het land nog seculier was.
Nu zien ze mij daar niet meer.
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Geen begrip voor toeristen die omkomen bij aanslagen in Turkije, goedkoop = duurkoop (de hoogste prijs!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben in totaal 9 keren naar Turkije geweest; de laatste keer in 2008.
Ideaal voor een korte tussendoor luilekkere vakantie, met een uitstekende balans van kostprijs ten opzichte van het aangebodene. De Turken in die hotels, van poetspersoneel over kok en barman ... werken er zich uit de naad om het de toeristen naar de zin te maken. Maar inderdaad: ze moeten betere politieke keuzes maken. post scotum: ik heb ook enkele stoute tekeningen over Erdogan op mijn facebook gezet. Zouden ze dat turfen in de ambassade vanTurkije in Brussel? Zouden ze me ginder, mocht ik er toch naar toe gaan, een boete aan mijn versleten broek naaien ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de plaatselijke bevolking zich voor een hongerloon uit de naad moet werken voor wat vadsige toeristen laat u blijkbaar koud. Profiteursvolk. ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 april 2016 om 05:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar Turkse normen verdienen die mensen vrij goed.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Bangladesh verdienen de kinderen die uw Nike's in elkaar steken ook goed naar plaatselijke normen....
Begrijp me niet verkeerd, het kan me geen zak schelen wat er met Turkije gebeurt. De hypocrieten, het Costa-volk van vroeger, die er naartoe trekken, uitsluitend omdat het er goedkoop is, irriteren me meer. Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 april 2016 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik er niet naar toe geweest zijn, dan hadden ze nog minder dan een hongerloon, en nog meer goesting om naar hier te emigreren, al of niet legaal .... Ge moet weten wa ge wilt hé. Bovendien was ik er gul met fooien. Eens ze dat doorhebben, mogen er tien Hollanders voor je staan, jij wordt eerst bediend. (bij Duitsers lukt dat niet: die gaven gvd niet alleen vaak fooien, maar ook vette fooien ... zelfs aan de masseuses in de hamam, waarom zou dat geweest zijn ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Logische lichte daling door aanslagen en negatieve Europese pers maar korreltje zout...Turkije is nog steeds een geliefde toeristische bestemming.
Ik begrijp de opdringerigheid en agressieve toon van dit topic niet ('mondje laten houden', kopje kleiner maken, laten kelderen), dat ieder voor zichzelf uitmaakt waar die wel of niet naartoe gaat. Laatst gewijzigd door Guinevere : 1 mei 2016 om 06:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Turkije is een mooi land, met cultuur, en vooral ook van goedkope vakanties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan ook nog maar het begin.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 12% is de daling enkel en alleen in de maand maart. Voor het hoogseizoen spreekt men over een daling van 40 tot zelfs 80%. De inkomsten uit het toerisme zou volgens analisten van 30 miljard naar 20 miljard euro dalen. U denkt nog steeds dat dit geen enorme daling is?
|
![]() |
![]() |