![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Citaat:
![]() Meestal zijn het de landen waar men al jaar en dag péages en kilometerheffingen heeft lopen die het ergst reageren dat 'wij' dat ook zouden invoeren, best eigenaardig niet? Ze rijden de wegen/banen van ons kleine landje toch mee 'kapot' of niet? Dat de minister ook de bestelwagens niet vergeet want ik zag ze weet Admiraalrijden (of was het admiraalzeilen) kanten Jabbeke richting Calais en deze keer waren het géén PL landcodes maar RO. U kent ze wel die bestelwagentjes hé ... En die vervoeren allemaal appelen en peren zeker ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Autorijden onbetaalbaar maken én iedereen bespioneren die met zijn auto buitenkomt. Goe bezig.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn al wat draden over versleten op dit forum (zoals voor ongeveer alle onderwerpen).
Toch maar mijn dada: een slimme rekeningrijden-regeling heeft alleen maar voordelen. Dat de Hollanders zagen, is normaal. Laat ze rustig mekkeren. (op één puntje hebben ze gelijk: de herstelling van ons wegennet is wel bezig, maar duurt lang. ** .... onder meer door inertie wegens communautaire lasten ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begint dit jaar de komkommertijd in mei?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weyts doet goed zijn best de rest kapot te maken.
Samen met nog een paar strijdmakkers.
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() Zullen zijn voorkeurstemmen even snel geteld zijn als bij A.Turtelboom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Alsof dit gericht is op buitenlanders
![]() Pech voor wie niet tot het hoger kader behoort en geen gesubsidieerde kar heeft. Uw fietsje zal je nemen, door sneeuw en hagel. Pech voor wie kinderen heeft die naar school moeten. Hun fietsje zullen ze nemen, langs drukke steenwegen. Pech voor de werkman die tegen de diktaten van de Nieuwe Vlaamse arrivisten ingaat en zich tegoed doet aan de onverantwoord luxe van een radio en een lederen zetel onder zijn gat. Bokes met choco zult gij eten en niets anders, de rest zal je niet langer kunnen betalen. Werk, pauper, werk, totdat ge'er bij creveert. Boeten zult gij, voor al die jaren dat gij boven uw stand hebt geleefd. O ja, de meest efficiënte kilometertaks die er bestaat hebben we al: accijnzen aan de pomp. Geen defectgevoelige elektronische brol voor nodig, geen 1984-toestanden en de ecologische correctie is inherent aanwezig.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 17 mei 2016 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu tank ik lekker in Luxemburg.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met slogans ga je zelfs, aan café-togen liefst, nog heel wat halfzatte mensen daar van overtuigen met jouw "het is toch maar om een belastingsverhoging door te duwen voor de gewone arbaaider" gezaag. Kijk eens om je heen: we zijn nu 2016, en we hebben enkele specifieke uitdagingen aan te pakken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160517_02292047 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, het is algemeen en tot ver over de landsgrenzen héén geweten, dat mijn korte bochtenwerk gewoon prachtig is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 mei 2016 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kilometerheffing moet uiteraard enkel kostenneutraal zijn voor de werkgever. Binnenkort komen ze met het idee om uit mobiliteitsoverwegingen rond de bedrijfsgebouwen beluiken te bouwen voor 't werkvolk, mét fabriekswinkeltje waar je dan je voedselbonnen kan spenderen. Alles dicht bij de hand.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eens, waarom zou Weyts wel iets kunnen doorzetten dat tegen Europese wetten indruist en wat Duitsland al probeerde maar nog altijd niet kon doorzetten?
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 17 mei 2016 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleszins, ik ben er sterk op tegen, wat met de privacy? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle kleine diensten gaan massaal profiteren om de km's aan te rekenen terwijl de heffing normaal gezien alleen maar op de snelwegen zou van toepassing zijn.
Vrachtwagens zijn er al goed mee bezig. Nu al die anderen ook nog eens? En de auto taks zal zeer zeker ook niet verdwijnen; bij de vrachtwagens is die ook niet weg mijn gedacht. Dus euh...men ziet het zelf wel hé wel spelletje er alweer bezig is?
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En omdat voor vrachtwagens andere EU-wetten gelden. Wat Weyts zegt druist in tegen Europese wetten, Duitsland wordt daarvoor al aangeklaagd voor het Europees Hof. Het Europees hof laat ook geen enkele verdekte taks-compensatie toe voor Duitse personenwagens. Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 17 mei 2016 om 09:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom zal Bean Weyts de burger liever nog eens droog in de kakker nemen door hem te couilloneren met een nieuwe belasting. De waarlijk idioten onder de bevolking zullen zelfs geloven dat de rijtaks in ruil gaat dalen of wegvallen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |