Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 mei 2016, 20:23   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 45.554
Smile Weyts wil tol voor personenauto's

BRON

Citaat:
Vlaams Minister van mobiliteit Ben Weyts (N-VA) werkt aan een kilometerheffing voor personenwagens.
Dat gaat véél kwaad bloed zetten denk ik.

Meestal zijn het de landen waar men al jaar en dag péages en kilometerheffingen heeft lopen die het ergst reageren dat 'wij' dat ook zouden invoeren, best eigenaardig niet?

Ze rijden de wegen/banen van ons kleine landje toch mee 'kapot' of niet?

Dat de minister ook de bestelwagens niet vergeet want ik zag ze weet Admiraalrijden (of was het admiraalzeilen) kanten Jabbeke richting Calais en deze keer waren het géén PL landcodes maar RO.

U kent ze wel die bestelwagentjes hé ... En die vervoeren allemaal appelen en peren zeker

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 20:50   #2
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 46.777
Standaard

Autorijden onbetaalbaar maken én iedereen bespioneren die met zijn auto buitenkomt. Goe bezig.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 20:50   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Daar zijn al wat draden over versleten op dit forum (zoals voor ongeveer alle onderwerpen).

Toch maar mijn dada:
een slimme rekeningrijden-regeling heeft alleen maar voordelen.

Dat de Hollanders zagen, is normaal. Laat ze rustig mekkeren.
(op één puntje hebben ze gelijk: de herstelling van ons wegennet is wel bezig, maar duurt lang. ** .... onder meer door inertie wegens communautaire lasten ...)

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 21:34   #4
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.814
Standaard

Begint dit jaar de komkommertijd in mei?
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 21:39   #5
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Weyts doet goed zijn best de rest kapot te maken.
Samen met nog een paar strijdmakkers.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 22:05   #6
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

als hij dat doordrukt is die politiek RIP bij volgende verkiezing, is nog niet doorgedrongen bij zijn pentium 1.
Zullen zijn voorkeurstemmen even snel geteld zijn als bij A.Turtelboom.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 22:40   #7
warpozio
Burger
 
Geregistreerd: 12 juni 2008
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
als hij dat doordrukt is die politiek RIP bij volgende verkiezing, is nog niet doorgedrongen bij zijn pentium 1.
Zullen zijn voorkeurstemmen even snel geteld zijn als bij A.Turtelboom.
Als zijn voorkeursstemmers merken dat hun autotax daalt hierdoor, want verdeelt over alle gebruikers van de baan, blijven ze wel op hem stemmen
warpozio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 00:17   #8
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Alsof dit gericht is op buitenlanders Zalig zijn de armen van geest. Dit is de aankondiging van de zoveelste persing van de modale Vlaming. Tot de laatste drup.

Pech voor wie niet tot het hoger kader behoort en geen gesubsidieerde kar heeft. Uw fietsje zal je nemen, door sneeuw en hagel.

Pech voor wie kinderen heeft die naar school moeten. Hun fietsje zullen ze nemen, langs drukke steenwegen.

Pech voor de werkman die tegen de diktaten van de Nieuwe Vlaamse arrivisten ingaat en zich tegoed doet aan de onverantwoord luxe van een radio en een lederen zetel onder zijn gat. Bokes met choco zult gij eten en niets anders, de rest zal je niet langer kunnen betalen. Werk, pauper, werk, totdat ge'er bij creveert. Boeten zult gij, voor al die jaren dat gij boven uw stand hebt geleefd.

O ja, de meest efficiënte kilometertaks die er bestaat hebben we al: accijnzen aan de pomp. Geen defectgevoelige elektronische brol voor nodig, geen 1984-toestanden en de ecologische correctie is inherent aanwezig.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"

Laatst gewijzigd door Zeus : 17 mei 2016 om 00:18.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 05:30   #9
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 41.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Alsof dit gericht is op buitenlanders Zalig zijn de armen van geest. Dit is de aankondiging van de zoveelste persing van de modale Vlaming. Tot de laatste drup.

Pech voor wie niet tot het hoger kader behoort en geen gesubsidieerde kar heeft. Uw fietsje zal je nemen, door sneeuw en hagel.

Pech voor wie kinderen heeft die naar school moeten. Hun fietsje zullen ze nemen, langs drukke steenwegen.

Pech voor de werkman die tegen de diktaten van de Nieuwe Vlaamse arrivisten ingaat en zich tegoed doet aan de onverantwoord luxe van een radio en een lederen zetel onder zijn gat. Bokes met choco zult gij eten en niets anders, de rest zal je niet langer kunnen betalen. Werk, pauper, werk, totdat ge'er bij creveert. Boeten zult gij, voor al die jaren dat gij boven uw stand hebt geleefd.

O ja, de meest efficiënte kilometertaks die er bestaat hebben we al: accijnzen aan de pomp. Geen defectgevoelige elektronische brol voor nodig, geen 1984-toestanden en de ecologische correctie is inherent aanwezig.
Je kan ook gewoon gaan stempelen....
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 05:34   #10
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 71.145
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
O ja, de meest efficiënte kilometertaks die er bestaat hebben we al: accijnzen aan de pomp. Geen defectgevoelige elektronische brol voor nodig, geen 1984-toestanden en de ecologische correctie is inherent aanwezig.
Als we over heel Europa de brandstofprijzen gelijktrekken, dan is deze uitspraak compleet correct.

Nu tank ik lekker in Luxemburg.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 05:43   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
...
O ja, de meest efficiënte kilometertaks die er bestaat hebben we al: accijnzen aan de pomp. Geen defectgevoelige elektronische brol voor nodig, geen 1984-toestanden en de ecologische correctie is inherent aanwezig.
Je leeft inderdaad nog in 1984, indien jij denkt dat de brandstof prijs de meest efficiënte kilometertaks is die er bestaat.

Met slogans ga je zelfs, aan café-togen liefst, nog heel wat halfzatte mensen daar van overtuigen met jouw "het is toch maar om een belastingsverhoging door te duwen voor de gewone arbaaider" gezaag.

Kijk eens om je heen: we zijn nu 2016, en we hebben enkele specifieke uitdagingen aan te pakken.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:42   #12
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Alsof dit gericht is op buitenlanders Zalig zijn de armen van geest. Dit is de aankondiging van de zoveelste persing van de modale Vlaming. Tot de laatste drup.

Pech voor wie niet tot het hoger kader behoort en geen gesubsidieerde kar heeft. Uw fietsje zal je nemen, door sneeuw en hagel.

Pech voor wie kinderen heeft die naar school moeten. Hun fietsje zullen ze nemen, langs drukke steenwegen.

Pech voor de werkman die tegen de diktaten van de Nieuwe Vlaamse arrivisten ingaat en zich tegoed doet aan de onverantwoord luxe van een radio en een lederen zetel onder zijn gat. Bokes met choco zult gij eten en niets anders, de rest zal je niet langer kunnen betalen. Werk, pauper, werk, totdat ge'er bij creveert. Boeten zult gij, voor al die jaren dat gij boven uw stand hebt geleefd.

O ja, de meest efficiënte kilometertaks die er bestaat hebben we al: accijnzen aan de pomp. Geen defectgevoelige elektronische brol voor nodig, geen 1984-toestanden en de ecologische correctie is inherent aanwezig.
Werkgeversorganisatie Voka wil dat de Vlaamse regering nog voor de volgende verkiezingen een systeem uitwerkt voor een slimme kilometerheffing op personenwagens. ‘Een kilometerheffing enkel op vrachtwagens lost het fileprobleem niet op,’ klinkt het.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160517_02292047
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:47   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 45.554
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als we over heel Europa de brandstofprijzen gelijktrekken, dan is deze uitspraak compleet correct.

Nu tank ik lekker in Luxemburg.
Kunnen we ons gelijk de vraag stellen: Waar staat dat 'Verenigde Europa' eigenlijk voor?

Ok, het is algemeen en tot ver over de landsgrenzen héén geweten, dat mijn korte bochtenwerk gewoon prachtig is.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 mei 2016 om 08:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:57   #14
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Werkgeversorganisatie Voka wil dat de Vlaamse regering nog voor de volgende verkiezingen een systeem uitwerkt voor een slimme kilometerheffing op personenwagens. ‘Een kilometerheffing enkel op vrachtwagens lost het fileprobleem niet op,’ klinkt het.
Daarmee sluit de organisatie zich aan bij het voornemen van minister van Verkeer Ben Weyts (N-VA) om werk te maken van die heffing. De minister wil met de opbrengsten van die heffing de verkeersbelasting afschaffen en investeren in de aanleg en het onderhoud van de wegen.

Voka pleit nu ook voor een snelle invoering van het systeem. De organisatie noemt het ‘de enige manier op de mobiliteitsproblemen in België structureel aan te pakken’.‘Een slimme kilometerheffing kan het verkeer beter sturen en zal mensen ook doen nadenken of ze voor de wagen kiezen of voor andere verplaatsingsmogelijkheden’, zegt Hans Maertens, gedelegeerd bestuurder van Voka. ‘De kilometerheffing moet voor de werkgever kostenneutraal zijn, maar het spreekt voor zich dat werkgevers moeten meedenken over de mobiliteit van hun medewerkers.

Dat ook buitenlandse gebruikers van ons wegennet zullen moeten meebetalen is volgens Maertens een goed zaak. ‘We moeten dringend meer investeren in ons wegennet. Het lijkt ons logisch dat iedereen die onze wegen gebruiken daar ook aan bijdragen.’
Voil�*, we weten weer vanwaar het komt. De bazen. Zoals De Wever ooit zei "Mijn echte baas is Voka en ik ben pas tevreden als Voka tevreden is".

De kilometerheffing moet uiteraard enkel kostenneutraal zijn voor de werkgever. Binnenkort komen ze met het idee om uit mobiliteitsoverwegingen rond de bedrijfsgebouwen beluiken te bouwen voor 't werkvolk, mét fabriekswinkeltje waar je dan je voedselbonnen kan spenderen. Alles dicht bij de hand.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 09:34   #15
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.814
Standaard

Nog eens, waarom zou Weyts wel iets kunnen doorzetten dat tegen Europese wetten indruist en wat Duitsland al probeerde maar nog altijd niet kon doorzetten?

Citaat:
http://www.spiegel.de/wirtschaft/soz...a-1089871.html

Donnerstag, 28.04.2016

Eine Klage vor dem EuGH wird immer wahrscheinlicher: Die EU-Kommission setzt Berlin ein Ultimatum, um die umstrittene Pkw-Maut zu ändern. Verkehrsminister Dobrindt freut sich auf die Verhandlung.

Die EU-Kommission verlangt binnen zwei Monaten Änderungen an der deutschen Pkw-Maut. Wenn die Bundesregierung nicht einlenkt, könnte die EU-Kommission sie im nächsten Schritt vor dem Europäischen Gerichtshof verklagen. Die Maut-Regelung diskriminiere ausländische Autofahrer in Deutschland, bemängelte die EU-Kommission erneut. Sie verschickte deshalb ein sogenanntes "begründetes Mahnschreiben" nach Berlin.

De Europese Commissie verlangt binnen twee maanden veranderingen aan het wetsontwerp van de Duitse auto-tol. Als de federale overheid niet toegeeft, kan de Europese Commissie hen in de volgende stap aanklagen voor het Europees Hof. De tolregeling discrimineert buitenlandse automobilisten in Duitsland, die de Europese Commissie opnieuw bekritiseerd. Zij stuurde daarom een zogenaamd "met redenen omklede schriftelijke waarschuwing" naar Berlijn
.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 17 mei 2016 om 09:43.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 09:37   #16
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.980
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Nog eens, waarom zou Weyts wel iets kunnen doorzetten tegen Europese wetten wat Duitsland probeerde maar niet kon doorzetten?
Als het voor vrachtwagens bestaat, om welke reden zou het dan niet voor personenwagens mogen?

Alleszins, ik ben er sterk op tegen, wat met de privacy?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 09:38   #17
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Alle kleine diensten gaan massaal profiteren om de km's aan te rekenen terwijl de heffing normaal gezien alleen maar op de snelwegen zou van toepassing zijn.
Vrachtwagens zijn er al goed mee bezig.
Nu al die anderen ook nog eens?

En de auto taks zal zeer zeker ook niet verdwijnen; bij de vrachtwagens is die ook niet weg mijn gedacht.

Dus euh...men ziet het zelf wel hé wel spelletje er alweer bezig is?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 09:44   #18
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Als het voor vrachtwagens bestaat, om welke reden zou het dan niet voor personenwagens mogen?
Discriminatie van buitenlandse personenwagens.
En omdat voor vrachtwagens andere EU-wetten gelden.

Wat Weyts zegt druist in tegen Europese wetten, Duitsland wordt daarvoor al aangeklaagd voor het Europees Hof. Het Europees hof laat ook geen enkele verdekte taks-compensatie toe voor Duitse personenwagens.

Citaat:
“Er zijn zo veel buitenlandse chauffeurs die door Vlaanderen razen zonder dat ze 1 eurocent bijdragen aan onze weginfrastructuur. Als we hen laten betalen, kunnen we de verkeersbelasting voor de Vlaming afschaffen, en de inkomsten van de buitenlanders gebruiken om te investeren in weginfrastructuur”, vertelde Weyts aan VTM.
Europa zegt ook wat niet mag en wel mag:

Citaat:
EU-Kommission zeigt Alternativen auf

Die EU-Kommission geht gegen die deutsche Pkw-Maut bereits seit dem vergangenen Sommer formell vor. Sie sieht darin eine klare Benachteiligung ausländischer Autofahrer in Deutschland. Das Gesetz ist bereits beschlossen, wegen der Streitigkeiten aber noch nicht umgesetzt.

Zwar müssten sowohl In- als auch Ausländer die Maut zahlen. Doch nur inländische Autobesitzer sollen bei der Kfz-Steuer entlastet werden, und zwar genau in Höhe ihrer Maut. Dieses System lehnt die EU-Kommission ab.

Entlastungen, die nicht mit der Nationalität der Nutznießer begründet sind, wären hingegen möglich: Die Behörde teilte mit, bei der Festlegung der Kfz-Steuer könne etwa die Umweltfreundlichkeit eine Rolle spielen. Das Problem ließe sich nach Brüsseler Einschätzung auch durch eine streckenabhängige Maut vermeiden, bei der die Höhe von der Menge der gefahrenen Kilometer abhängt.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 17 mei 2016 om 09:54.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 09:51   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Voil�*, we weten weer vanwaar het komt. De bazen. Zoals De Wever ooit zei "Mijn echte baas is Voka en ik ben pas tevreden als Voka tevreden is".

De kilometerheffing moet uiteraard enkel kostenneutraal zijn voor de werkgever. Binnenkort komen ze met het idee om uit mobiliteitsoverwegingen rond de bedrijfsgebouwen beluiken te bouwen voor 't werkvolk, mét fabriekswinkeltje waar je dan je voedselbonnen kan spenderen. Alles dicht bij de hand.
Je vergeet nog de pastoor (of de imam ?) te vermelden die ons dom moet houden.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 10:05   #20
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 78.731
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als we over heel Europa de brandstofprijzen gelijktrekken, dan is deze uitspraak compleet correct.

Nu tank ik lekker in Luxemburg.
België wil net een competitief voordeel blijven hebben door de brandstof iets goedkoper dan bij de buren te verkopen.
Daarom zal Bean Weyts de burger liever nog eens droog in de kakker nemen door hem te couilloneren met een nieuwe belasting.
De waarlijk idioten onder de bevolking zullen zelfs geloven dat de rijtaks in ruil gaat dalen of wegvallen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be