Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2016, 05:59   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard 'Belg worden is nu te goedkoop'

BRON

Citaat:
De partij N-VA vindt dat het duurder moet worden om de Belgische nationaliteit te krijgen.
Dat lijkt mij inderdaad een goed voorstel want 150€ is echt wel véél te goedkoop.

Ik hoop dat er aan Belg kunnen worden een deftige screening vooraf gaat, I doubt it.

Landverhuizers uit landen waar men van weet dat ze niet zuiver op de graat qua terrorisme hoog in het vaandel te dragen zouden de kans niet mogen krijgen om 'Belg' te kunnen worden.

Ik vind zelfs 450€ nog te weinig. Start alvast met een 5000€
Oud 6 mei 2016, 06:54   #2
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Voil�* ... dat ook ,, waarom ons altijd verder verlagen en ons bestaande burgerij , ons land, ons verworvenheden ,ons grondgebied , alles die redelijk goed is en op poten staat ....lichtzinnig zijn en aan een ordinaire uitverkoop gaan doen? neen dit is helemaal foutief ! er moet verdediging komen , want wij zijn geen "sletten " die goedkoop in aanbieding op straat te koop aangeboden worden... kordaat & eerlijk.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 6 mei 2016 om 06:54.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2016, 07:06   #3
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Ik zou hartelijk oproepen aan alle zuiver van geest Westerse kordate & eerlijke mensen onder ons.... die het Westen zoals het al 65 jaar lang gaande was kennen en gekend hebben , en dat is ; open ,vrij, leefbaar ,en goed zonder oorlog , willen oproepen zet jullie schrap blijf alert en verdedig zonder pardon DE VRIJHEID laat daar niets maar dan ook niks in tussen komen . Want ze hebben ervoor gestreden met een 2e wereldoorlog ! velen zijn het echt vergeten!

En laat jullie niet leiden door domme of slechte of onbekwame politici , wel door gezond en eerlijke mensen die aan nieuwe politiek willen gaan doen eerlijk & kordate zaken doen , dat gaat onze wereld redding moeten worden.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 6 mei 2016 om 07:10.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2016, 11:47   #4
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbak Bekijk bericht
Iets dat geen waarde heeft kan je toch onmogelijk duur verkopen?
Dat hangt af voor wie het waarde heeft.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2016, 09:07   #5
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik zou hartelijk oproepen aan alle zuiver van geest Westerse kordate & eerlijke mensen onder ons.... die het Westen zoals het al 65 jaar lang gaande was kennen en gekend hebben , en dat is ; open ,vrij, leefbaar ,en goed zonder oorlog , willen oproepen zet jullie schrap blijf alert en verdedig zonder pardon DE VRIJHEID laat daar niets maar dan ook niks in tussen komen . Want ze hebben ervoor gestreden met een 2e wereldoorlog ! velen zijn het echt vergeten!

En laat jullie niet leiden door domme of slechte of onbekwame politici , wel door gezond en eerlijke mensen die aan nieuwe politiek willen gaan doen eerlijk & kordate zaken doen , dat gaat onze wereld redding moeten worden.
De doorsneepoliziekers die we hebben zijn hardcore sletten, net wat wij Vlamingen verdienen...
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 10 mei 2016 om 09:11.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be