![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 46.805
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=t5Ic...ature=youtu.be
http://www.nanoflowcell.com/solutions/quantino/ nanoFlowcell heeft een duurtest uitgevoerd met de Quantino, een elektrisch voertuig dat electrolyten gebruikt als brandstof. De wagen kon 14 uur rijden zonder bijtanken. Toen gaf het testteam er de brui aan: de tank was nog niet leeg. NanoFlowcell claimt een rijbereik van 1.000 km op één tank. Dit is pas interessante technologie voor EV's, vooral omdat het gewicht van de auto vergelijkbaar is met dat van een conventionele auto. En de auto's zijn bijna productierijp: http://www.gizmag.com/2016-nanoflowc...uant-fe/41630/. Ik ben wel benieuwd naar de prijs: de Quant, de grote broer van de Quantino, kost, dacht ik, rond het miljoen euro.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |