![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is weer het seizoen.
Maar waar we zelden iets over lezen is: wat denkt zo'n schaap zelf van zo'n scheerbeurt? Is het blij dat het van die dikke frak vanaf is of staat het de ganse dag te vloeken omdat het kou heeft? Gaia?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het er gisteren nog over gehad...
"schatje, een beetje bijscheren is goed maar je weet dat ik niet van de kale poes hou hee..." Hevige reactie : "zeg, wil je dat ik er gelijk een aap uit zie ? " op sussende toon : "maar neen mijn zoeteke, zoiets is trouwens onmogelijk, maar hou je een beetje in als je de gillette hanteert want ik heb liever een vrouwen poes dan kinder substitutie" Reactie : op zuchtende toon en met draaiende ogen : "mannen hee..." waarna ik weet dat ze mijn goesting gaat doen ![]() ![]() ![]() Is het leven niet mooi ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wordt dat nu gedaan denkt ge ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om er tegen volgende winter truien en sjaals van gemaakt te hebben zeker?
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() neen, die schapen worden geschoren omdat ze het anders te heet zullen hebben in de zon, en surplus dat minder de schaduw opzoeken met zo'n vacht....is toch normaal, ik ken van mijn vroegere woonplaats nog zo een wei met schapen in dat nooit werd geschoren !! die zaten tijdens de zomers constant in de schaduw rond een boom...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wol beschermd ook tegen de zon. Dus scheren in volle zomer zou kans geven op zonnebrand. Vroeger scheren neemt de bescherming weg tegen de koude. Ik denk dus dat ge een compromie is om zo weinig mogelijk nadeel aan het schaap te bezorgen. |
|
![]() |
![]() |