![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ficki Ficki met opgewonden moslimmannen in Darmstadt
Ondanks alles (foldertjes en voorlichting) blijven illegale muzels 'met dikke ballen' wanneer ze daar ook maar de gelegenheid toe zien het scenario van de massaverkrachting in Keulen keer op keer in de praktijk brengen. Deze maal kreeg vrouwvolk van Darmstadt een beurt. Biz as usual, het klassieke recept... Daily Mail - 18 women are sexually assaulted at German concert, with victims surrounded by mobs of migrant men and groped in copycat attacks like those in Cologne A group of asylum seekers sexually assaulted numerous women at a free concert in Germany at the weekend in attacks similar to those carried out in Cologne on New Year's Eve. En zoals steeds keek de Duitse man er naar zonder een handje toe te steken, ze zagen dat het goed was... Laatst gewijzigd door zonbron : 31 mei 2016 om 15:16. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
RT bericht wel : https://www.rt.com/news/344931-germa...attacks-women/ Wij krijgen weer de gebruikelijke emopropaganda... http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...ee-samen.dhtml 2e dag bovenste artikel. ![]() Verder ook nog anti-Trump artikelen, stuff over Noord Korea en 5 Oekrainse soldaten die sneuvelen... http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Die gasten zitten zich op te geilen via hun smartphone en sex sites op het web. Dat men hun surf historiek eens checkt en desnoods smartphone afpakt.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() En de vrouwen zijn dan nog zo zot om Oostenrijk een groene president te geven.
Bij de mannen (van alle leeftijden) was extreemrechts populairder dan groen. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Allez, we zijn mee...
31/05/16 - 18u21 Bron: Die Welt, Focus http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-vrouwen.dhtml Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is het probleem eigenlijk juist?
Vindt er iemand dat dit moet veranderen misschien? De vrouwen zelf vinden alvast van niet. ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 31 mei 2016 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Men zou pamfletten moeten verspreiden dat het omstaande volk mag ingrijpen in zulke incidenten. Dat zou meteen bij de kiem gesmoord worden.
Ze stenigen zichzelf toch ook ter dood van waar ze komen? Ze namen wellicht deel aan zulke taferelen. No mercy ermee als je zoiets ziet ! ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die kan toch meer roem vergaren door het te filmen en de "primeur" op facebook en youtube te smijten. Citaat:
http://www.zeit.de/gesellschaft/zeit...ung-haftstrafe |
||
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Die mentaliteit dient te veranderen DPG.
We dienen de vrouwen te beschermen ! |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa faciliteert mensenhandel. Niet de eerste maal dat ik dat opmerk. Laatst gewijzigd door zonbron : 31 mei 2016 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen (sexueel) (eventueel) misbruiken , hoe zielig & ziekelijk is zo iemand ??
Citaat:
haram tesamen met hallal bannen , en kees is klaar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik eet die worst toch zelf liever op hoor ![]() Nu serieus , inderdaad u hebt gelijk !! btw: Destijds , een oudere film , een koppel mochten 4 wensen doen , de 1ste wens , de man wou een worst op zijn bord , de 2de wens zijn vrouw wenste de worst op zijn neus , de 3de wens weet ik niet meer !! de 4de was dat die worst er af moest , ik weet niet meer hoe heet , het was wel een Amerikaanse film !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 31 mei 2016 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet op islamieten zeiken als je zelf niet kan verdragen dat vrouwen anders denken dan mannen, hypocriet. Extreem rechts en Islamieten= 1 pot vuile drek
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 31 mei 2016 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals snormans wist, pak eerst de kinderen en de vrouwen, de mannen zullen nadien zelf volgen... Cultuurmarxisme in werking. Verder begrijp ik maar al te goed dat de Duitse man niet langer ingrijpt, als de poco-dames multikulti cool vinden moeten ze er zelf maar voor opdraaien, ik zou mijn handen daar ook niet vuil aan maken. Enjoy! LOL |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan kunnen we de zaak laten rusten en ons op andere dingen focussen. |
|
![]() |