![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst het goede en heugelijke nieuws: Daesh is bijna verslagen in Libië. Het moraal onder de aanhang is tot een dieptepunt gezonken nu er geen "koopkracht" meer is en de droom van een wereldwijd kalifaat verder dan ooit is. De klaplopers die uit onze contreien naar het MO zijn gereisd in de hoop eeuwige roem en ontelbaar veel maagden te scoren deserteren bij bosjes.
Dit sluit naadloos aan bij het slechte nieuws: die zogenaamde deserteurs (eerder lafaards) willen nu terugkeren naar daar waar ze hun klaplopersleven terug kunnen opnemen: bij ons. Dat wil zeggen dat er hordes moordenaars, gekken en beenharde terroristen aan het terugkeren zijn: https://nl.express.live/2016/06/11/i...ugkeer-europa/ Al goed dat de Europese grenzen hermetisch afgesloten zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als ze terugkeren uit libie zal de route waarschijnlijk met gammele bootje over de Middellandse zee richting zuid-Italië zijn. Het is wachten op de emobeelden van zinkende boten en drenkelingen en aangespoelde waterlijken |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij toch eens af hoe ze dat gaan aanpakken.
Gewoon terug hier laten rondlopen tussen ons alsof er nooit iets gebeurd is? |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ze moeten die strijders toch in kaart hebben gebracht?
Wat gaan ze ermee doen? Gewoon op straat laten lopen? Levensgevaarlijk zeg ik u. |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgen nemen gewoon het vliegtuig terug. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en uitkeringen, sociale woningen, allerhande subsidies, psychologische bijstand om hun trauma's te verwerken etc ...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitleveren aan Assad! Maar de meesten hebben geen Syrische nationaliteit, die zijn gaan lopen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Maar wat doen we met ex strijders die een Belgisch paspoort hebben?
Waarvan ze met zekerheid weten dat ze geweest zijn, maar niet kunnen bewijzen voor het kalifaat gevochten te hebben. Gaan wij zulke mensen opnieuw opnemen in onze maatschappij en doen alsof er niets gebeurd is? |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En, indien het niet zo zou zijn, zal onze Nationale Theo, beslist wel enkele containerflatjes op overschot hebben. Was het maar om al het dierbaar Syrisch en ander moorddadig tuig, op een moslimwaardige manier te herbergen! 'Islam': Bij uitstek de religie van vrede, liefde en vooral onverdraagzaamheid!