![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Weet iemand waar ik een T-hempie met Theo's kop erop kan kopen?
Zolang we niet onbekommerd met een T-hempie met Theo's kop kunnen rondlopen, acht ik de vrijheid van meningsuiting onvoldoende voor een democratie, die immers zonder zinloos is. Via die onbekommerdheid dient de democratie heroverd te worden op het verlichtingsvijandige, moordend gespuis. Er dient voldoende politietoezicht te komen - ook in islamietische grotestadsgebieden - om met zo'n T-hempie rond te lopen. Zonodig moet de politie vervijfvoudigd te worden. De vrijheid van meningsuiting is mij heilig. Ik verwacht van een overheid een bescherming daarvan met een inspanning, die groter is dan voor godsdiensten. PietHein -=- This message was posted via two or more anonymous remailing services. |