![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ieder zegt op zijn manier afscheid aan Theo.
Zet hier jouw persoonlijke afscheidsbrief (of iets dergelijks). Ik zal beginnen: [size=6]VAARWEL THEO’KE[/size] (tekst Skillz - origineel liedje van Urbanus met dezelfde titel) [font=Comic Sans MS]Ik kwam onlangs gewandeld langs het steegje en de goot En ik vond er diene Theo als een hoopje schroot Ik zei: Theoke, in godsnaam, wat scheelt eraan ? Hij zei: 'k-ga me van kant maken maar trek het je niet aan Maar Theo, jezelf van kant maken is niet echt bijzonder Als je je laat vermoorden ben je pas een internationaal wonder Zoek dan toch één of ander fundamentalist misschien? Dan ben je zo geliquideerd zonder af te zien. En Theoke die knikte: Het is juist wat je vertelt Als ik me laat vermoorden ben ik pas de held! Je hebt volledig gelijk Skill, denk aan Pim Fortuyn. Een beetje keet schoppen en triomferen op het puin. Theo’ke genoot weer en hij oogde blij We crosste tesamen naar de filmmaatschappij Geen schrik voor kogels, deins er niet voor terug Geef ruimte aan je nek en waan jezelf te vlug! Met Theo z’n filmpje was’r aan provocatie geen gebrek Hij zei: “Geitenneukers zijn het allemaal” en “lang leve mijn grote bek”! Het startsein was gegeven, Theo gaf onder de gordel een stoot Volledig volgens plan, een fundamentalist beraamde al zijn dood Theo”ke provoceerde gevaren en werd een ware ijdeltuit Het was voor ieder duidelijk dat zijn sluitspier totaal niet sluit. Het fundamentalistje was verstramd, door de provocatie verblind Van radeloze woede om zijn geloof, zo teerbemind De fundamentalist heeft voor Theo’ke toen zijn mes geslepen Dus Theo’ke had duidelijk mijn raad heel goed begrepen En Theo’ke die lachte: “Doe het niet, doe het niet” “Of doe het wel en maak me het nationaal verdriet!” Die woorden maakt het fundamentalistje bloedrood Hij liet zich gaan en hij maakte Theo’ke dood Ik was toen heel tevreden, gelukkig en voldaan Dat ik Theo’ke mijn beste vriend in de dood had bijgestaan[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou iedereen die het hier niet mee eens is zich willen onthouden van commentaar?
Met oprechte dank Knuppel
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze woorden zijn zo vrijblijvend ter nagedachtenis van Theo. Die van jou mogen dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() leuk links?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Uhmz.. Ik vind dat de afscheidbrief niet echt respectvol is, maar het blijft uiting van het vrije woord. Ik vind het gebruik van het woord kanker
"ik hoop dat je van kanker sterft" Toch nog net ff erger dan die brief...
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu, kheb zo'n vermoeden dat ge dagelijks wel wat toetsenborden verbruikt, hebde al ne keer uwe monitor geprobeerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Theo maakt provocerende filmkes, ik maak provocerende rijms. Voila! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Provocerend noemt hij dit, ![]() ![]() ![]() Mijn opmerking omtrent moderatie: what the fuck heeft uw zielig boeltje te maken met binnenlandse politiek, that's all. Nu, ben vrij nieuw hier, tzou kunnen dat moderatie alhier nogal traag is. We shall see. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als deze topic door de moderatoren als "internationaal nieuws" wordt getolereerd is er wat mis met politics.be Een oproep aan iedereen die het hier niet mee eens is om hier melding van te maken via het rood/witte "verkeersbordje" aan aan de linkerkant.
"De kritiek is gemakkelijk; want een aanval met één enkel woord vereist bladzijden tot verdediging." : Jean-Jacques Rousseau http://www.fortuynpolitiek.nl/portal/ Laatst gewijzigd door rom : 4 november 2004 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Het kan ook respectvoller (zonder te vervallen in Theofilie).
[size=4]LINK[/size][size=4] ![size=2] 8) [/size][/size] [size=4][size=2][/size][/size] [size=4][size=2][/size][/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() De ziekelijke uitwassen van de vrije meningsuiting
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij mogen zelf voor moderator spelen(zo ongeveer toch ![]() De mods zullen dan gezwind een kijkje komen nemen.
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Niemand hoeft het doodlopend straatje van Skill in te rijden.
Ik ben er mee weg hier uit dit topic, en ik hoop van de rest hier hetzelfde. Dan zal Skill geen effect meer sorteren. bye bye Skill. |
![]() |
![]() |