![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...-opnieuw.dhtml
Men wil je nu blijkbaar laten betalen op wat je zou kunnen verbruiken in plaats van wat je echt verbruikt,kortom de Tommeltax betekent een Turteltax in het kwadraat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Stem VLD en NVA, en jan modaal wordt gepluimd dat het niet meer mooi is.
Stem Sos en de zelfstandige met centen wordt gepluimd dat het niet meer mooi is. Wie moeten we stemmen voor belastingverlaging ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ja... En om de multinationals te kunnen belasten moet je een internationaal orgaan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neo-liberalen bestaan niet. Verzonnen term.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://us5.campaign-archive2.com/?u=...&id=22890e4e8f
Ik weet niet waar dat GELUL en GESPECULEER in de pers ,en bij bepaalde politici van het onderste knoopsgat ,vandaan kwam want het gaat nog maar om een conceptnota van de VREG.En ze is niet eens geheim: http://us5.campaign-archive2.com/?u=...&id=22890e4e8f Voor de rest WETEN we dat goederen en diensten jaar na jaar duurder worden,niet wegens WINSTNEMING maar wegens KOSTEN .Energie is geen uitzondering en we beseffen ondertussen,hoop ik toch,dat de goedkope electriciteit van de laatste jaren helemaal niet "goedkoop" was,want gewoon "op de poef" gezet en alsnog te betalen.(verdomme! ![]() Verder lijkt het me logisch dat VREG vragen stelt bij de kostenstruktuur van de energievoorziening,het is gdvrdmme hun JOB. Ondertussen waren de clowns van de pers weer bezig gisteren,en vandaag is het weeral STIL....... Hyperkinetische kikkers.......dat zijn het.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik meende nochtans dat volgens hun vakbond UNIZO, het water aan hun lippen stond ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door PORSCHE : 23 juni 2016 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit logica in dat voorstel.
Immers, als zich in jouw buurt een bedrijfje komt vestigen, dat een zeer zware aansluiting aanvraagt, dan moet niet alleen de draad verbonden worden van de straat naar dat bedrijfje, maar ook verder op het elektriciteitsnet moet alles gecheckt worden of de maximum afname wel geleverd kan worden. En desnoods dus geüpgraded. Als dat bedrijfje dan toch niet zoveel elektriciteit afneemt, dan moet ze naar mijn aanvoelen toch betalen, want op elk ogenblik kan de maximale afname gevraagd worden; en de investeringen voor de upgrade zijn ook uitgevoerd. Alleen is mijn punt van kritiek: niet op de actueel bestaande elektrische aansluitingen; alleen voor de aansluitingen vanaf heden. Bij nieuwe installaties kan je kiezen met kennis van de gevolgen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn de ambtenaren boos dat hun koffie niet klaar staat als ze rond een uur of negen in de morgen zich verwaardigen van aanwezig te zijn op hun 'werk'.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel onrechtstreeks, voor een partij die Belgie wil afbreken. In de Vlaamse staat zal de belasting lager liggen, dat spreekt van zelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen is nochtans ook goed bezig met het verhogen van de belastingen (electriciteit, water, zorgverzekering...).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, om Belgie te redden, maar dat is dan weer de Vlaamse staat niet die ik bedoel.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar worden de beslissingen niet meer in functie van Belgie en de Walen gemaakt.
Dat bedoel ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets als altijd een volle tank aanrekenen, en niet meer het aantal liters dat je tankt. Belgisch surrealabsurdisme.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 23 juni 2016 om 12:59. |
![]() |
![]() |