![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is uw mening daaromtrent?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel er zijn daar idd buurten die niet al te net ogen en dan bedoel ik niet de huizen maar echt afgeleefd en onhygiënisch uitziende café's .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De Antwerpe provincie en gemeentebelastingen voor witmans verhogen en de opbrengsten daar ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind hierover dat ze helemaal niet achtergesteld zijn. Integendeel.
De blanken die er wonen daarentegen wel. Ook de indoctrinatiegevallen die het daar tegen beter weten in fijn wonen vinden. Ik denk dat ze zich schuldig voelen. Een tijd terug zag ik op tv een blank echtpaar dat het in Molenbeek voor bekeken hield. Schoppen tegen de deur en zo. In Gent komt er een Turk aanbellen met een matrak in de hand. De multiculturele samenleving. Fijn hè?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat kan niet. Na meer dan een halve eeuw ononderbroken sossen in het stadsbestuur, en de laatste jaren bovendien nog onder het Onderlijveke: daar zijn geen achtergestelde buurten in Antwerpen. Tuurlijk: de laatste twee drie jaren zijn er ineens wel opgedoken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou er mee kunnen lachen als het niet zo tekenend was voor deze tijden.
Autochtone Belg in een appartementsblok in een wijk met zeker driekwart allochtonen koopt een nieuw matje om voor zijn voordeur te leggen. De volgende dag komt Au Be thuis van het werk en ziet het matje voor de voordeur van Allochtone Buurman liggen. Au Be denkt : mogelijk een vergissing bij het keren van de gang en legt het matje weer voor zijn deur. Volgende dag gebeurt identiek hetzelfde. Derde dag is Au Be het beu en belt aan bij Al Bu. Au Be : Zeg, dat matje is van mij. Laat dat nu eens liggen! Al Bu : nie waar, mat is van mij. Au Be : Ik heb dat van de week gekocht, dat is van mij. Al Bu : nie waar, gij hebt geen faktuur. Na dit en andere idiote incidenten en kleine pesterijen die op de duur heel veel ergernis opleveren, is Au Be aan het uitkijken naar een appartement in een buurt waar minder Al's wonen.
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"We zijn weer onder ons!", roept er iemand. Dat zegt alles.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai als iemand vd buren mij dat zou lappen, dan zou ik ze zelfs niet eens aanspreken, nee gewoon het matje weg! En dan onschuldig van co gebaren moesten ze er achter komen vragen, hehehehehe yes i can be mean LOL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, die café's waren er al voordien -> kleine dancings met Zuid-Amerikaans uitzienden en zwarten .. in een aantal straten die op het Sint-Jansplein uitmonden (ik veronderstel dat dit nog steeds Borgerhout is?) heb ik er zo kunnen aanschouwen, het waren bijna 3de wereld toestanden, zo belabberd allemaal, op een gegeven moment vreesde ik zelfs een beetje voor m'n veiligheid LOL
Laatst gewijzigd door bembem : 15 juni 2016 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |