![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.
Werk eens zelf, zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Schijnt dat de moslimkinderen 'wat vroeger' rijp zijn, maar moet je ze zo jong aan het werk zetten?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 23 juni 2016 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No comment.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik zou luiaards buiten gooien en hun uitkering eerst afpakken. Ik ben tegen profiteurs.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 juni 2016 om 06:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen tijd meer om te gaan werken.
Het seriekweken moet beginnen. De ene eruit, de andere erin. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar na een paar jaar zult u het beu worden om alleen maar kleuterliedjes te zingen en te ondervinden dat de enige leeftijdsgenoten waar u nog contact mee hebt ook alleen maar praten over nieuwe soorten wasmiddelen of babyvoeding. Luister eens naar dit liedje van Herman Van Veen "Waar blijft de tijd". Het is niet recent maar er zit nog altijd waarheid in. https://www.youtube.com/watch?v=L0Lvn-5T2zc
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Elke draad die jij start heeft één doel: Provoceren.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de elementen waar ik niet akkoord ben met het programma van de nva, is dat kinderbijslag niet beperkt wordt tot twee kinderen. (allez kom, voor de derde wil ik nog een halve kinderbijslag voorzien).
(en hoe zou ik dat regelen met nieuw samengestelde gezinnen? kindje wordt erkend door de papa: elk "levert het recht" op een halve kinderbijslag kindje wordt niet erkend door een papa: mama "levert het recht" op een hele kinderbijslag. Heeft de papa in een vorig huwelijk zijn "recht" reeds verschoten, dan zal zijn derde kindje alleen maar kinderbijslag kunnen krijgen van de mama, als die er nog heeft tenminste. 'k Hoop dat het verstaanbaar is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Geoordeeld met kennis van zaken zie ik.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouw met hoofddoek en woestijngewaad , met één of 2 kinderen in de koets, ééntje in de hand en ééntje in de buik, terwijl ze er nog minstens ééntje aan de schoolpoort komt ophalen. Die vrouwen vervelen zich niet, die kweken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeioei, dan gaat ge óók een moustache en een dik gat krijgen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 23 juni 2016 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Proficiat met je kleine meid, btw !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze staan daar aan die schoolpoort en het volgende is dat de carrière van een jonge, idealistische kleuterjuf aan diggelen wordt geslagen omdat ze zo hard aan 't roddelen zijn dat ze misverstaan wat hun kinderen hen intussen proberen te vertellen. Maar joepie! Grote sensatie! Eindelijk variatie in het saaie kwekersbestaan. Onder het motto "wij verdedigen onze kinderen" worden ze allemaal lelijke, zwarte heksen met maar één doel : de goede bedoelingen van andere mensen vernietigen.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |