![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() NUDISTEN MOETEN KLEREN AAN VOOR ASIELZOEKERS:
MEISSEN - Leden van een Duitse naturistenclub hebben te horen gekregen dat zij in het vervolg hun lichamen moeten bedekken omdat er in de buurt een asielzoekersopvang wordt geopend. Het opvangcentrum wordt volgende maand geopend aan de overkant van het meer waar de Familiensport-und FKK-Bund Waldteichfreunde Moritzburg sinds 1905 aan is gevestigd. In het vervolg mogen ze niet langer in hun adamskostuum zwemmen omdat dat de migranten daar aanstoot aan zouden kunnen nemen. Een verzoek om dan maar een hek te bouwen om de nieuwsgierige ogen van de asielzoekers buiten de deur te houden werd door de gemeente afgewezen, schrijft Bild. De regels over naakt zwemmen zouden altijd al hebben bestaan, maar die werden in de praktijk nooit nageleefd door de nudisten. Ze zijn dan ook in de toekomst niet van plan zich te bedekken. >> http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...oor_azc__.html http://de.sputniknews.com/panorama/2...ten-nackt.html http://www.huffingtonpost.de/2016/06..._10591152.html Laatst gewijzigd door bartelx : 29 juni 2016 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Asielzoekers wie heeft daar iets aan... wie wil ze nog ...en wie is er die misserie nog niet beu ....
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 29 juni 2016 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Een integratietraject met aandacht voor de naturisten cultuur die Westerlingen eigen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Naakt rondlopen moet je thuis doen als je daar zin in hebt. In het openbaar is dat exhibitionisme en wat mij betreft strafbaar.
Ik heb er een pesthekel aan wanneer ze een deel van het strand voor zich opeisen.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke wagen, klein pietje?
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Dikke wagen en geen kloten. Zoals Michel Van den Brande.
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op de strandzones die aangewezen worden voor naaktrecreatie kan er dan toch geen sprake zijn van exhibitionisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zeg nogmaals dat je naaktrecreatie in de badkamer moet doen.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Jaja al goed en wel , ik ben ook geen nudiste maar het feit dat asielzoekers hier op veroveringstocht komen eisen normen te wijzigen aan het Westerse gedrag ook kleding normen ,, daar kan ik niet tegen dus ! als ik moet kiezen tussen asielzoekers en nudisten weet ik ... beter , de nudist heeft voorrang in zijn habitat .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het je stoort, dan blijf je er weg. Er zijn 100 keer zoveel textielstranden dan naaktstranden, raar dat je juist daar op terecht komt...
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks mis met naaktstranden.
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() het is niet omdat je tegen naaktstranden bent dat je moet toegeven aan moslims bij het minste - of het meeste - dat ze eisen
ik heb het persoonlijk ook niet zo voor naaktstranden, maar ik aanvaard ze, en ik blijf er weg. Het stoort me dus niet als dusdanig. Moslims dringen hun cultuur op met massa zaken die hier niet gangbaar zijn, en omgekeerd. Waarden- en normenclash. Ik dacht dat wij hier eerst waren in Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oplossing: Gooi alle nudisten uit het land , et vwala
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ook kan , alle vluchtelingen naakt & de rest gekleed ,
of IEDEREEN naakt , vwala , da's toch simpel ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Dat ze eens hun kleppe houden die instromers ... die hebben hier niks te veranderen en te eisen , gvd doe toch eens junder mond open en zeg het luidop gelijk waar en wanneer .
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 juli 2016 om 09:26. |
![]() |
![]() |