![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Geert Wilders staat in Nederland voor de rechter omwille van zijn minder-minder-minder marokkanen oproep, omdat die volledig indruist tegen de MEER-MEER-MEER-MOSLIMS politiek van de huidige EU-leiders. Kan iemand van de moslim-lovers mij overtuigen dat Europa nog MEER moslims en vluchtelingen nodig heeft ? Liefst door feiten en cijfers, en niet door fabeltjes of blind geloof.
Maw, is de import van al die "verrijkende" culturen echt een meerwaarde van onze samenleving en de eigen bevolking ? Of is die import van moslims en vluchtelingen enkel bedoeld om extreem rechts te sarren, en te tonen hoe "goed" jullie wel niet zijn in vergelijking met hen ? Ik zou me graag aansluiten bij de meerderheid van poltiek correcte moslim-lovers, maar dan wel graag de juiste argumenten dat een opgedrongen moslim-multicultuur het beste is wat Europa kan overkomen. Als men minderbedeelden wil helpen is dat prima, maar waarom kan dat niet in de landen of continenten van herkomst zelf ??? Als men moslims willen knuffelen prima, zoals bij de VRT prima, maar waarom moet dat ten koste gaan van de eigen bevolking, de eigen cultuur en de eigen welvaart ??? Graag feiten en cijfers dat meer moslims en vluchtelingen BETER zijn voor Europa, dan sluit ik me morgen direct aan bij de politiek correcten !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims zullen nooit maar ook nooit een verrijking zijn, integendeel.
Meer, meer, meer? Er zijn er anders al best veel, je kan er echt niet meer naast kijken. En ze hebben een enorme kweek lopen en krijgen nog steeds alle mogelijke voordelen ten opzichte van anderen op een blaadje toegediend. Zag ik er vrij recent nog eentje lopen met haar dubbele kinderwagen, hing er nog eentje op een plankje op wieltjes aan en zat er nog eentje in haar buik. Dus meer, meer, meer???? ![]() Om mijn kort bochtenwerk een beetje meer vorm te geven toch nog even dit: Mohammed heeft nooit bestaan. De islam is bedacht als politiek instrument
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() dat mensen Boe roepen is wel terecht ... en méér dan terecht ...toch , ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er van overtuigd dat we op planetaire schaal een kritisch punt beginnen te naderen. De overbevolking neemt angstwekkende proporties aan. Van uit Afrika verwacht ik dat op een gegeven ogenblik letterlijk een stormloop zal plaats vinden. We hebben in de voorbije jaren reeds een paar keer een voorproefje daarvan gekregen in Marokko waar de Spaanse enclaves van Ceuta en Mellila reeds ettelijke malen met een soort commando-raid geconfronteerd geweest zijn. Sub-sahara zwarte Afrikanen kwamen aangestormd met lange ladders om over de meters hoge omheining rond de enclaves te kunnen klauteren. Verder hebben we weer een sterke toename van de mensensmokkel van uit Lybië. Gewoonlijk gaat het om een bonte mengeling van moslims (Syriërs, Irakezen, Afghanen) en niet-moslims ergens uit Nigeria, Erithrea, Ethiopië enz. Ze zijn allemaal "bloody minded" om met alle mogelijke middelen tot Lampedusa of Sicilië te geraken en zo de EU binnen te komen.
Dit kan zo niet ongeremd blijven doorgaan. De onmiddellijke economische waarde van die migranten is quasi nul om de eenvoudige reden dat de grote meerderheid niet opgeleid of zelfs gewoon analfabeet is. Voeg er nog aan toe dat, wanneer het om moslims gaat, we geconfronteerd worden met nefaste islam-gebonden sociale problemen en een manifeste onwil om zich te willen integreren. Bovendien neemt de druk op onze Europese overheden om de sociale voorzieningen betaalbaar te houden hand over hand toe. Voeg er nog aan toe dat de moslim-immigratie in Europa een kweekbed vormt waar het internationaal islam-terrorisme gretig gebruik van maakt. Op wat dit allemaal zal uitlopen kan niemand met zekerheid zeggen. Maar wanneer je in de media de lezers-reacties erop na pluist dan voel je duidelijk een toenemende wrok van de autochtone bevolking t.a.v. de eigen politici uit de trado-partijen. Ik verwacht een steeds grotere politieke koorts die in het slechtste geval wel eens tot onprettige gebeurtenissen en drastische maatregelen zou kunnen leiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We worden gewoon van de planeet gekweekt.
Saoedi-Arabië van 2 miljoen rond 1900 naar 28 miljoen nu Turkije van 12 miljoen rond 1900 naar 80 miljoen nu. Tijd om muren te metsen naar joods model me dunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Klopt. Moet je eigenlijk ook weer de botte bijl gebruiken. Wie meer dan 3 kinderen heeft wordt gedeporteerd naar 1 of ander megagevangeniseiland. Maar niemand durft de botte bijl te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
============== [wfor1340:39] [16.07.2016] Democratie is niet voor Turken Peter Breedveld op 18 07 2016 at 22:01 schreef dewanand: Your comment is awaiting moderation. REF cit: op 18 07 2016 at 16:52 schreef Carl: ‘Het zijn niet de Europeanen die kolonies in Turkije aan het bouwen zijn wappie, het zijn de Turken die West Europa kolonialiseren. Dat is het echte neo-kolonialisme.’ ———- Reactie Wieroe en dewa aapje: N1: miaauw, hahahaha Carl joh, je hebt honderd procent gelijk man. Maar weet jij hoe al die niet blanken hierover denken?? N2: Bijna alle rassen en volkeren buiten Europa en blank Amerika hebben een zuur appeltje te schillen met het hele blanke ras, wegens de hele Koloniale Holocaust vanaf 1492 tm grofweg 1863, en nu denken zij allemaal van, wij pakken terug wat die KUT blanken vroeger van ons roofden. OOG OM OOG gedachte, wraak, oude rassen vete. N3: denk aan de chinese buurt in centrum den haag: dat is Klein China. Je ziet klein Turkije al overal in Den Haag. Kruiskade in Rotterdam is KLein Suriname, van afro’s en koelie apen. Waar is Klein India?? N4: Imperialisme is natuurlijk, zelfs de salmonella is een imperialistisch eencellig beestje. Alle virussen pakken de zaak fascistisch aan of wil je hun maar moslim fundamentalisten noemen?? Hahahaha, Wieroe is echt slim he als hindoe nazi (homo) kat uit Delft kennisstad. http://www.frontaalnaakt.nl/archives...comment-786921 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tjsa hoe moet het verder???? over 18,1888 jaar is Nederland zeker ingelijfd bij het Groot Turkse Kalifaatje van ERdogan en Isis heeft dan de Sharia wat opgepoetst en zal dan een eigen leger hebben en het Kalifaatje leiden. inheemse blanke bevolking is te passief en durft niet meer hun massa verkrachte, grote blanke scheur wijd open te trekken. Veel blanken zijn gewoon apathisch nu en het maakt hen niets meer uit, en vaak zijn ze ook nog blankenhaters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() hahahahaha
wij willen meer meer meer lage kaste homo hindoehoeren voor al onze lieve homoseksuele top blanke mannen. 60 procent blanke mannen is nu ahw homo of latent homofiel dus de zelfmoord van het inheemse blanke ras is al bijna een hard feit in kleine blanke landen zoals Nederland en Belgie. ja hoor homofilie is letterlijk genetische zelfmoord van jezelf als individu en zo indirect van je hele ras en volk. Ik weet waar ik het over heb nu want ik heb heel homo verleden en praat uit eigen ervaring. |
![]() |
![]() |